Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Energi7

Bruger til bruger info om træpille forhandlere i Tyskland
Vi opretter et emne til hver træpille forhandler

Hvor mange Stjerner vil du give Energi7

5 (Bedst)
13
72%
4
1
6%
3
1
6%
2
1
6%
1 (Dårligst)
2
11%
 
Afgivne stemmer: 18

topgun
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 145
Tilmeldt: 04 sep 2008 14:27
Mit fyr: Scotte 16Kw
Areal: 243
Brændsel: Barnelik Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 7270
Dagligt forbrug: 25 kg
Årligt forbrug: 6 ton
Geografisk sted: Stakroge (Herning)
Modtaget likes: 1 gang

Energi7

Indlæg af topgun » 22 jan 2014 10:10

Desværre står jeg i helt samme situation.
Købte ikea piller da de var næsten ligeså gode som F1 og bedre end Barlinek.
Har helt samme problemer med dem som du beskriver.

Klager og bliver hurtigt ringet op af Jan. Han skal sørge for at de bliver ombyttet, han ved ikke om han kan nå det til dagen efter men skal nok vende tilbage.
Det er nu 2 måneder siden.
Han skrev pr. E-mail for 1,5 måned siden at nu var det ved at være på plads, men har intet hørt siden...
Jeg er så lovet Barnelik uden merpris, men det ved jeg da ikke om jeg så skal regne med alligevel, når jeg læser dette....

Har været trofast kunde ved Energi7 de sidste 5-6 år, men det ved jeg ikke lige om jeg kan blive ved med at være.
De har ellers håndteret reklamationer til UG+ tidligere, det er fair nok at produktet er noget skidt, når reklamationer håndteres som de tidligere har gjort. Men denne gang er det godt nok ikke så godt...

Nå må hellere ud og rense fyr, normalt renser jeg scotten hver 5-6 uge i fyrings seasonen, med Ikea piller 1-2 gange i ugen. Det er vildt så meget slagger og sod de piller giver + en røggas temperatur på 150grader er lige lidt over de normale 100-110 grader jeg har....

Nå ja, men så får jeg da varmen 3 gange. Når jeg skal fylde på (der skal lidt flere til), når fyret skal renses og så varmen de afgiver :)
Michael Pedersen
Mit Fyr


topgun
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 145
Tilmeldt: 04 sep 2008 14:27
Mit fyr: Scotte 16Kw
Areal: 243
Brændsel: Barnelik Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 7270
Dagligt forbrug: 25 kg
Årligt forbrug: 6 ton
Geografisk sted: Stakroge (Herning)
Modtaget likes: 1 gang

Energi7

Indlæg af topgun » 23 feb 2014 19:09

Nu har jeg været i kontakt med dem et par gange. Faktisk så langt at fragt firmaet kontaktede mig for at høre hvor mange paller de skulle komme med.
For ikke at rende i slagsmål senere, ville jeg have bekræftet at vores aftale fra November stadig var gældene. Men trods utallige henvendelser er det nærmeste jeg er kommet en svar at chefen var tilbage klokken 14 og så ville de kontakte mig.
Nu sagde de ganske vist ikke det var klokken 14 samme dag, men nu er der igen gået 3 uger uden at have fået svar på mine henvendelser.

Efter 5 år som kunde, så er det vist det. Jeg kan kun anbefale at man holder sig langt væk fra Energi7. De har været til 5 stjerner i alle de tidligere år, men nu kan de ikke engang få en stjerne. Jeg køber mine træpiller andetsteds i fremtiden.
Michael Pedersen
Mit Fyr

Brugeravatar
Dunas
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 986
Tilmeldt: 15 apr 2010 18:17
Mit fyr: Version 7.0680 BS - 10 og 16 Kw brænder.
Areal: 153
Brændsel: 6 mm træpiller
Årligt forbrug: 4 tons
Givet likes: 53 gange
Modtaget likes: 125 gange

Energi7 4 paller Fiten, 6 mm

Indlæg af Dunas » 02 apr 2014 17:26

Så har jeg bestilt og fået leveret næste sæson træpiller.
Denne gang har jeg valgt en 6 mm træpille til woody fyret. Har kørt med 6 mm tidligere helt uden
problemer.
Har fået leveret 4 paller af Fiten, 6 mm, 67 x 15 kg (1005 Kg.), til en pris af 1495 pr. palle.
Bestilte i mandags og fik dem i dag, så leveringen er gået hurtigere end forventet. Men det
sgu træls, at de ikke ringede til mig dagen før levering, hvilket jeg gjorde dem opmærksom på,
at de skulle gøre ved bestillingen. Men nej, chaufføren ringede 45 min. før han ankom i dag,
så skal da lige love for, at jeg fik travlt med, at komme hjem fra arbejde :evil:.
Det undre mig bare, at det var Niels Pagh transport fra Vejen der kom, når jeg nu havde
bestilt transport ved Psktrans.dk. igennem Energi7.dk. ???
Anyway fik jeg de 4 palle leveret i min garage og træpillerne var stablet/pakket ok ind.
Synes først, at det ikke så ud af meget og fik en mistanke om, at der slet ville være 1005 kg
pr. palle, så lavede lige en kontrolvejning af en pose, og her var samlet vægt 14,93 kg, så ok.
Glemte lige, at 6 mm træpiller fylder mindre end 8 mm træpiller :lol:. Hvilket passer mig fint icon_cheesygrin.gif
Træpillerne ser nu meget fine ud, synes heller ikke der er ret meget smuld i poserne.
Træpillerne har en forholdsvis mørk farve og er spændt på og få dem teste af i woody fyret icon_cheesygrin.gif
Er ikke så nervøs for slagger dannelse, har før kørt med billige træpiller tidligere med succes.
Har taget nogle billeder af Fiten træpillen, som hedder Pol-wood pellets og kommer fra Polen link: http://www.pol-wood.pl/en/products2.html
Træpillehuset.dk sælger dem også til samme pris link: http://www.træpillehuset.dk/billige_traepiller_de/30260/
Vedhæftede filer
DSC01632.JPG
DSC01636.JPG
DSC01635.JPG
DSC01634.JPG


Besvar