Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

hvilke dæk? (Er der forskel på samme mærke og model?

Her kan du få hjælp til Bil, MC og Motor samt alt "gør det selv" til Bil, MC og Motor
Ny bil, nye dæk eller startproblemer
pendec

Re: hvilke dæk? (Er der forskel på samme mærke og model?

Indlæg af pendec » 23 mar 2017 20:09

Lintz skrev:Pendel. Kan man lige snige sig til at spørge i denne tråd om du har fået Kugaen med navigations anlæg ?
Ja, den ruller på vinterhjul lige nu, og skal have sine 19" på i april.


bennylar
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 587
Tilmeldt: 09 dec 2014 19:11
Mit fyr: scotte 16kw 2004, v4.99
Areal: opvarmer 240kvm.
Brændsel: piller
Årligt forbrug: ca 5 ton.
Geografisk sted: sønderjylland
Givet likes: 104 gange
Modtaget likes: 42 gange

Re: hvilke dæk? (Er der forskel på samme mærke og model?

Indlæg af bennylar » 23 mar 2017 22:24

der står da fri levering på dækonline, det er kun hvis du køber komplette hjul det koster 75kr, det ser jeg som fælg med dæk .. ved et dæk koster det 40 kr i tillæg.. eller læser jeg helt forkert... ??
syns aldrig min søster har betalt for levering derfra..
intet er umuligt for den der ikke skal lave det selv... spar på strømmen, kør en rigtig (4.2 td diesel) bil.. icon_cheesygrin.gif

pendec

Re: hvilke dæk? (Er der forskel på samme mærke og model?

Indlæg af pendec » 23 mar 2017 22:41

bennylar skrev:der står da fri levering på dækonline, det er kun hvis du køber komplette hjul det koster 75kr, det ser jeg som fælg med dæk .. ved et dæk koster det 40 kr i tillæg.. eller læser jeg helt forkert... ??
syns aldrig min søster har betalt for levering derfra..
Du har helt ret, de 75kr var kun ved komplet hjul, som jeg har købt 2 gange før, så længe siden det var dæk alene og de er uden fragt. daek-guru.dk er dog stadig 190kr billigere pr. dæk :) (selvom det er samme delti.com bag begge site)
de 40kr kan jeg ikke finde, jeg prøvede lige præcis at bestille dæk hos daekonline.dk og der er fri fragt nu, i hvert fald når jeg prøver bestilling og lægger dem i kurven.

bennylar
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 587
Tilmeldt: 09 dec 2014 19:11
Mit fyr: scotte 16kw 2004, v4.99
Areal: opvarmer 240kvm.
Brændsel: piller
Årligt forbrug: ca 5 ton.
Geografisk sted: sønderjylland
Givet likes: 104 gange
Modtaget likes: 42 gange

Re: hvilke dæk? (Er der forskel på samme mærke og model?

Indlæg af bennylar » 23 mar 2017 23:38

ja det er da osse en god steak til grillen at spare der... :wink:
intet er umuligt for den der ikke skal lave det selv... spar på strømmen, kør en rigtig (4.2 td diesel) bil.. icon_cheesygrin.gif

pendec

Re: hvilke dæk? (Er der forskel på samme mærke og model?

Indlæg af pendec » 24 mar 2017 07:25

bennylar skrev:ja det er da osse en god steak til grillen at spare der... :wink:
:) Det er en fin flaske Royal Salute , når jeg tager til Tyskland næste gang. :great:


TrineH
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 1
Tilmeldt: 29 nov 2022 14:34

Re: hvilke dæk? (Er der forskel på samme mærke og model?

Indlæg af TrineH » 29 nov 2022 14:45

Mere opdateret og billige dæk herinde Link slettet ......
Kan klart anbefales herfra

Brugeravatar
Hangaard
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 527
Tilmeldt: 24 nov 2010 13:01
Mit fyr: Easypell 32Kw.
Areal: 570
Brændsel: Træpiller/ Solvarme / Solceller
Fremviser gerne i postnummer: 6933
Geografisk sted: Lidt syd for Herning
Givet likes: 9 gange
Modtaget likes: 38 gange

Re: hvilke dæk? (Er der forskel på samme mærke og model?

Indlæg af Hangaard » 30 nov 2022 15:50

pendec skrev:
23 mar 2017 11:37
Hej,
Skal købe nye sommerdæk, og min Ford forhandler fortæller mig at deres valgte dæk de tilbyder, ikke matcher dem som daekonline/daek-guru sælger 700kr billigere, og at daekonline derfor kan sælge dem så meget billigere.

Hvor meget skal jeg lægge i det, udover jeg godt ved daekonline kan være nogle røve, når vi taler komplet hjul, så har jeg før købt dæk og ikke synes de var dårlige og heller ikke prisen, og levering var med GLS , ingen problem der.

Men forhandleren får mig til at tvivle selvom jeg kan spare 2400,- på at bruge andre.
Hvis vi taler om samme mærke, model altså helt ens dæk så er den eneste forskel at din Ford forhandler vil tjene forskellen fra den billigste pris du kan finde og op til det de selv tager for dem.
Jeg køber selv dæk via online dæk forhandler hvor dækket er billigst og er aldrig endnu blevet snydt eller noget
vh.
Søren
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Easypell 32Kw / 18Kvm solvarme paneler / TA UVR67+CMI / Akku 1000L+500L
Solfanger Anlæg 2: 60 rør vaccum solfanger / Suncomfort V6.06 / Akku 500L
8,19Kw Solcelle anlæg fronius inverter

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7984
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 795 gange

Re: hvilke dæk? (Er der forskel på samme mærke og model?

Indlæg af Lintz » 30 nov 2022 16:58

Hangaard skrev:
30 nov 2022 15:50
Hvis vi taler om samme mærke, model altså helt ens dæk så er den eneste forskel at din Ford forhandler vil tjene forskellen fra den billigste pris du kan finde og op til det de selv tager for dem.
Jeg køber selv dæk via online dæk forhandler hvor dækket er billigst og er aldrig endnu blevet snydt eller noget
Fin indlæg men forvent ikke svar fra Pendec da han pakkede sin kuffert og forlod Stokerpro i 2021.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


Besvar