Brug af bil...

Her kan du få hjælp til Bil, MC og Motor samt alt "gør det selv" til Bil, MC og Motor
Ny bil, nye dæk eller startproblemer
Brugeravatar
Brandsen
Stoker XVII
Stoker XVII
14
Indlæg: 3485
Tilmeldt: 21 okt 2009 23:02
Mit fyr: Baxi Multi Heat 2.5 + Scotte BS1016 Mini
Areal: 425 m2
Brændsel: Spildkorn - Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4300
Årligt forbrug: ca 10 tons
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 136 gange

Re: Brug af bil...

Indlæg af Brandsen »

Halløj i forum,

Klart, klart, der findes bestemt anhugspunkter bag i en Mercedes, lidt ligesom i en Caddy-Lac,
der findes faktisk også et anhugningspunkt helt aller bagerst, til en trailer, men har erfaring for,
at sætter man en trailer på det anhugspunkt, så skal man nødvendigvis nedsætte farten gennem
landskabet, ganske betragteligt, ellers kommer dem med blå syltetøjsglas på taget og fabler noget
om 'manglende Tempo 100' godekendelse, og guderne må vide hvad.
Har nogen måske set et får eller en ged rase afsted med 100km i timen ?? Nej, vel !

Nå, men så truer de dæl'me med at klippe i førerbeviset, og det er jeg bestemt ikke glad for.
Mit førerbevis er stadig af pap, og det har gennem årene opnået en vis status af høj affektionsværdi for mig,
så jeg vil være grumme ked af, om nogen af de styrvolter skulle finde på at klippe i det.

Ergo, bedst at have geder og får bag i Merceren, ikke trailer, og naturligvis med tonede ruder bagi,
og så selvfølgelig lige den stærk anbefalelsesværdige afskærmning bag førersædet.

Dixi Baxi !
__________________________________________________________________
Med venlig hilsen, Brandsen
Baxi Multi Heat 2.5 med 600l tank, iltstyring, prom 1.08 ( Installeret Oktober 2005 )
Scotte BS Mini 10kw ( Installeret Juni 2013 )

Brugeravatar
Bigfoot
Stoker XIX
Stoker XIX
13
Indlæg: 5100
Tilmeldt: 06 sep 2010 10:21
Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
Areal: 116
Brændsel: ren el
Fremviser gerne i postnummer: 6818
Geografisk sted: Årre/Varde
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 200 gange

Re: Brug af bil...

Indlæg af Bigfoot »

du Brandsen...... er der spaltebunde bag i sådan en daimler der??
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.
Jens J
Stoker IV
Stoker IV
9
Indlæg: 121
Tilmeldt: 20 okt 2014 21:29
Mit fyr: Passat bioheat
Areal: 180
Brændsel: Piller
Geografisk sted: Nordvest jylland
Blevet takket: 5 gange

Re: Brug af bil...

Indlæg af Jens J »

icon_cheesygrin.gif Har før løbet tør for argumenter da polisen i Sverige blev enig med mig om det er bedst hvis jeg betalte 4500 kr i tilskud til stats kassen samt ikke køre bil derovre i 3mdr.
Tænkte på mon du skal søge lidt landbrugs tilskud til alle de dyr du flytter icon_cheesygrin.gif

Besvar