Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Land rover

Her kan du få hjælp til Bil, MC og Motor samt alt "gør det selv" til Bil, MC og Motor
Ny bil, nye dæk eller startproblemer
calle

Land rover

Indlæg af calle » 10 okt 2014 22:10

ktm skrev:Misundelse er en rigtig grim ting!! :shock: :lol:
Hej KTM

Jep icon_cheesygrin.gif

Skal forøvrigt til snigpremiere på den nye Discovery Sport hos København Jaguar-Land Rover den 26. oktober. Glæder mig 8)

God weekend


Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

Land rover

Indlæg af Tom_AT » 10 okt 2014 22:37

ktm skrev:Misundelse er en rigtig grim ting!! :shock: :lol:
Misundelse over hvad?
Skal vi nu ikke lige holde tingene adskilt.

Jeg vil til enhver tid foretrække en Japansk 4x4, som fx Nissan Patrol eller Toyota Landcruiser over en Defender. De er begge langt bedre byggede. Bedre motorer, gearkasser, aksler, ledningnet osv.

Hvorfor tror du der er så mange producenter af forbedrede, forstærkede stumper osv til Land Rover i england? Englænderne har jo for længst fundet ud af at en standard Defender ikke ligefrem er nogen kvalitetsbil.

Og ja som altid dækker tilhængere af skrammelbiler sig ind under at det er biler med sjæl, oftest ejere af engelske eller italienske biler.

Jo jo, hvis sjæl er lig dårlig kvalitet, så bevares da.

Jeg kunne såmænd godt tænke mig en Defender, eller rettere, rammen og noget af karossen. Resten er ikke meget bevendt. Så kunne man selv bygge den op med stærkere og bedre dele.

Og husk nu, overdrivelse fremmer forståelsen ;-)

Brugeravatar
elpres
Stoker XV
Stoker XV
Indlæg: 1008
Tilmeldt: 21 sep 2012 20:09
Mit fyr: Scotte BS 16KW semirens v 6.79, VVB prio
Areal: 180m2
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4000
Dagligt forbrug: 18 kg
Geografisk sted: Roskilde
Givet likes: 7 gange
Modtaget likes: 12 gange
Kontakt:

Land rover

Indlæg af elpres » 15 okt 2014 12:42

ktm skrev:Driblede lige ind her i denne tråd.
Sikke da en flok negative typer, der måske har frataget manden modet på at købe Land Rover! :(
Er det ikke mest Jer, der ikke har Land Rover, der har problemer med dem??? :roll:

Jeg har selv 2 Seriebiler, 2 Range Rover Classic og 1 Discovery, og jeg er ikke interesseret i at køre i andet. :great:

Hvis Elpres kommer på banen igen, så kontakt mig for reelle oplysninger, fra en der kender til sagerne! :P

Ja det er selvfølgelig ikke helt uvæsentligt, om man blot videregiver info som man har hørt, eller om man har praktisk erfaring, altså har haft en landrover.
Min kammerat som ikke engang har kørekort, syntes også at en landrover var en forfærdelig bil at køre i??!

Jeg undersøger lige lidt praktiske ting mht forsikring og plads i garagen, og vender så tilbage hvis jeg stadig er lun på en landrover. Tak for jeres input, alle mand. :great:
--> Scotte BS 16KW semirens v 6.79, VVB prio <--
Jakob


Besvar