Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

chevrolet spark ny rekord 59.900 kr.

Her kan du få hjælp til Bil, MC og Motor samt alt "gør det selv" til Bil, MC og Motor
Ny bil, nye dæk eller startproblemer
paw
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 951
Tilmeldt: 18 sep 2009 20:26
Mit fyr: woody 16 kw V10
Areal: 80
Brændsel: Træ-piller
Fremviser gerne i postnummer: 9600
Givet likes: 21 gange
Modtaget likes: 10 gange

chevrolet spark ny rekord 59.900 kr.

Indlæg af paw » 20 jan 2014 10:31

noller skrev:
Jo, mener endda at jeg har hørt at det skulle være ceed'en endnu en underlig betingelse for at opretholde garanti :shock:
Lige nøjagtig om der er hold i det ved jeg ikke, men nu har ceeden efterhånden nogle år på bagen og nu viser det sig at det er penge givet godt ud.Ved at Kia er meget stringente med overholdelse af rust inspektion og jeg ved at hvis der går en dag over så udløber garantien.
Har suzuki swift og skulle også lige ha rust inspektion, men mekaniker fes ind til værkfører med servicebogen som kom ud og sagde garantien var væk, da jeg ikke havde fået lavet det forrige rusteftersyn. Det vidste jeg så IKKE var tilfældet fordi det blev tjekket sammen med et eftersyn hvor det blev skiftet en overløbsslange der ikke kunne tåle benzin.


Men det var ikke i bogen, det havde mekaniker åbenbart glemt, så rustgaranti var væk :evil:
Nu er sagen så den, med hensyn til service havde jeg brugt den lokale mekaniker og ikke suzuki.
Sagde til dem det var noget fusk og svineri og var på vej hen i bilen med en langefinger strittende, da værkfører så lige kom med redningen :evil:
Hvis jeg fik lavet det næste serviceeftersyn hos dem, ville han sørge for jeg fik både det forrige og det nye rustgarantistempel i bogen.
Nå, hør lige her, sagde jeg, det er jo mere eller mindre afpresning det der, glem det pis, og den nye swift køber jeg IKKE her og den rustgaranti stikker du bare derop hvor aldrig skinner.
Swiften jeg har nu blev købt et andet sted og de var ligeglade med de par stempler der manglede.
Måske stemplede de selv de manglende ind i bogen, men det var jo ikke mit problem,
























, men det var ikke i bogen, det havde mekaniker åbenbart glemt, så rustgaranti var væk :evil:
Nu er sagen så den, med hensyn til service havde jeg brugt den lokale mekaniker og ikke suzuki.
Sagde til dem det var noget fusk og svineri og var på vej hen i bilen med en langefinger strittende, men


Besvar