Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Ny bil... Men hvilken....

Her kan du få hjælp til Bil, MC og Motor samt alt "gør det selv" til Bil, MC og Motor
Ny bil, nye dæk eller startproblemer
Besvar
Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

Ny bil... Men hvilken....

Indlæg af Tom_AT » 16 apr 2013 23:06

Flammen skrev: har du først prøvet autogear med diesel og fartpilot, så er der ingen vej tilbage til at det andet crap. :great:

nu har jeg selv 2 discosprolapser, og jeg vurder også biler på deres komfort (sæder, undervogn) er det kun mig??? synes det har været et helt overset emne i tråden. økonomi og ydelse styre max, og komfort 0. bilister der køre mange km om året tænker anderledes... nu må i sq spænde hjelmen
Spænde hjelmen? Synes da nok lige du skulle tage en slapper.
Bare fordi emnet komfort måske ikke er belyst så meget her i tråden er der da ret stor sandsynlighed for at det er noget trådstarter også tænker på. Jeg tvivler meget stærkt på han bruger over 200.000,- på en bil han ikke befinder sig komfortabelt i.


Flammen
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1520
Tilmeldt: 02 feb 2012 02:07
Mit fyr: Woody 20kw 6.69 m. iltstyring og komp re
Areal: 170
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 6990
Geografisk sted: vestjylland, Ulfborg
Givet likes: 15 gange
Modtaget likes: 52 gange

Ny bil... Men hvilken....

Indlæg af Flammen » 16 apr 2013 23:15

Tom_AT skrev:
Spænde hjelmen? Synes da nok lige du skulle tage en slapper.
Bare fordi emnet komfort måske ikke er belyst så meget her i tråden er der da ret stor sandsynlighed for at det er noget trådstarter også tænker på. Jeg tvivler meget stærkt på han bruger over 200.000,- på en bil han ikke befinder sig komfortabelt i.
Flammen skrev: har du først prøvet autogear med diesel og fartpilot, så er der ingen vej tilbage til at det andet crap. :great:

nu har jeg selv 2 discosprolapser, og jeg vurder også biler på deres komfort (sæder, undervogn) er det kun mig??? synes det har været et helt overset emne i tråden. økonomi og ydelse styre max, og komfort 0. bilister der køre mange km om året tænker anderledes... nu må i sq spænde hjelmen
er nu sikker på at køber også tænker i den retning, men mit opråb var mere tiltænkt de som allerede har skrevet i tråden, deres focus har nu været et andet sted. køreglæde har mange factore i min verden

Besvar