Chevrolet

Her kan du få hjælp til Bil, MC og Motor samt alt "gør det selv" til Bil, MC og Motor
Ny bil, nye dæk eller startproblemer
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
12
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 796 gange

Chevrolet

Indlæg af Lintz »

calle » 18 Aug 2012, 21:29 skrev:Hej Lintz.

Er du opmærksom på "de rødes" planer om en forhøjelse af udligningsafgiften på dieselbiler på 52 % :shock:

Når det så er sagt, så vil jeg sk... på deres afgifter. Jeg kører i hvad der passer mig. Den dag jeg ikke har råd til det mere, køber jeg mig en Porsche - - - kabinescooter icon_cheesygrin.gif

Hvis du absolut skal købe en koreaner, så kig lidt efter Kia. Har 6 kollegaer (ud af 25), der har Kia. 3 af dem som bil nr. 1. De er indtil videre meget tilfredse. Specielt med dieselmotoren. Desuden giver Kia 7 års garanti :)

Med hensyn til bilmærker, så lider Chevrolet jo under, at folk kæder det sammen med V8, og så er det måske lidt pinligt for nogen at fortælle, at deres bil faktisk kun har en tværstillet rækkefirer på 1 liter. Spørgsmålet er så, om det er ham med den ægte Chevrolet, eller ham med den falske Chevrolet, der lider mest new11 For et par år siden købte indiske Tata jo Land Rover/Jaguar, så det det næste bliver vel at ......... nej lad os stoppe her :oops:

Venlig hilsen
Hej Calledreng - Jeg skal absolut ikke nødvendigvis købe en koreaner men kigger mig bare lidt omkring :lol:
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Cyberfox
Stoker IV
Stoker IV
15
Indlæg: 121
Tilmeldt: 07 aug 2008 08:09
Mit fyr: Blackstar+ 16kw & Orlan 18kw
Areal: 220
Brændsel: Træpiller / Pind
Dagligt forbrug: 43
Årligt forbrug: 8,5
Geografisk sted: Sønderborg
Blevet takket: 6 gange

Chevrolet

Indlæg af Cyberfox »

MVH
Christian
Besvar