Chevrolet

Her kan du få hjælp til Bil, MC og Motor samt alt "gør det selv" til Bil, MC og Motor
Ny bil, nye dæk eller startproblemer
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
12
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 796 gange

Chevrolet

Indlæg af Lintz »

Budget - tjaaa, for en 2012 model som købes i 2013 med de krav jeg stiller må det vel være omkring de 300 i brugtpris. Tror jeg..
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
14
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 47 gange

Chevrolet

Indlæg af Tom_AT »

Man kan jo få meget bil for de penge. Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg synes det ville være at "nøjes" hvis valget faldt på en Chevrolet. Når du nu trods alt gerne vil smide en rimelig sjat penge på bordet og der er så meget at vælge imellem :-)
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
12
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 796 gange

Chevrolet

Indlæg af Lintz »

Tom_AT » 18 Aug 2012, 18:46 skrev:Man kan jo få meget bil for de penge. Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg synes det ville være at "nøjes" hvis valget faldt på en Chevrolet. Når du nu trods alt gerne vil smide en rimelig sjat penge på bordet og der er så meget at vælge imellem :-)
Det var såmænd også bare for at høre hvordan mærket var / er - og om det kunne være en mulighed når der skal handles om et års tid.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.
Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
14
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 47 gange

Chevrolet

Indlæg af Tom_AT »

Jamen altså, jeg tror ikke det er nogen dårlig bil. Der sælges jo ikke rigtigt længere biler alá trabant, lada og den slags :-)
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
12
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 796 gange

Chevrolet

Indlæg af Lintz »

Tom_AT » 18 Aug 2012, 18:59 skrev:Jamen altså, jeg tror ikke det er nogen dårlig bil. Der sælges jo ikke rigtigt længere biler alá trabant, lada og den slags :-)
Det tror jeg såmænd heller ikke - mangler bare nogle input fra Chevrolet-ejere, men der er ikke nogle der har meldt sig på banen - måske de er flove over at eje en icon_cheesygrin.gif
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
14
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 47 gange

Chevrolet

Indlæg af Tom_AT »

Ja, tror du har ret. Det må derfor de ikke har meldt sig :-)

I øvrigt kan du gå ind på bilbasen og læse ejeres vurderinger. Måske der står noget ?
triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
12
Indlæg: 5481
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Har takket: 405 gange
Blevet takket: 423 gange

Chevrolet

Indlæg af triumph »

Brugeravatar
martin_b
Stoker XIV
Stoker XIV
12
Indlæg: 957
Tilmeldt: 14 nov 2011 22:38
Mit fyr: Scotte 20 KW
Areal: 400 m2
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 6780
Dagligt forbrug: 45 kg / 3 kg
Årligt forbrug: 8 tons
Geografisk sted: Sønderjylland
Blevet takket: 1 gang
Kontakt:

Chevrolet

Indlæg af martin_b »

Vi har en Chevrolet Spark 1.0 LS som bil nummer to. Det er jo en af deres små biler, men jeg har kigget en del på de andre modeller også, og det man kan sige er, at man får forholdsvist meget for pengene i form af ekstraudstyr. Der mangler i hvert fald ikke noget i de modeller jeg har set. Kvaliteten er nok så som så, men de er også væsentligt billigere en de andre bilers modeller i de samme klasser. Der er lidt "plastic" over det. Og så synes jeg personligt ikke de er så pæne. Men sådan har jeg det også med Toyota :)

Vi købte vores, fordi der var alt det ekstraudstyr i Chevrolets lille bil, som man skulle betale temmelig meget mere for hos de andre mærker. Den bliver primært brugt til at pendle 2 x 50 km dagligt på landevej, til og fra arbejde. Det er den fin til.

Den lille Spark vi har, er dog helt sindssyg langsom. Det er faktisk irriterende, at man ikke kan overhale, som man kan i andre biler. Og når aircondition kører, så kan man VIRKELIG mærke det. Den får virkelig trukket kraft ud af sig når det kører.

Anyway, du må ud og prøve køre nogle Chevy'er og sparke lidt til dem :)
Scotte 20 kW, chip 6.76, OPOP Blackstar 30
VVB-prioritet *2-vejs* - trækstabilisator
Smedegaard Simflex 25-60 fast tryk, laveste setting
Opvarmer 400 m2 villa fra 1864 (to plan)
Onlinedata: http://www.holmbangsoe.dk/pillefyr og skyen: http://stokercloud.dk/dev/martinbangsoe.html
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
12
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 796 gange

Chevrolet

Indlæg af Lintz »

martin_b » 18 Aug 2012, 20:07 skrev:Vi har en Chevrolet Spark 1.0 LS som bil nummer to. Det er jo en af deres små biler, men jeg har kigget en del på de andre modeller også, og det man kan sige er, at man får forholdsvist meget for pengene i form af ekstraudstyr. Der mangler i hvert fald ikke noget i de modeller jeg har set. Kvaliteten er nok så som så, men de er også væsentligt billigere en de andre bilers modeller i de samme klasser. Der er lidt "plastic" over det. Og så synes jeg personligt ikke de er så pæne. Men sådan har jeg det også med Toyota :)

Vi købte vores, fordi der var alt det ekstraudstyr i Chevrolets lille bil, som man skulle betale temmelig meget mere for hos de andre mærker. Den bliver primært brugt til at pendle 2 x 50 km dagligt på landevej, til og fra arbejde. Det er den fin til.

Den lille Spark vi har, er dog helt sindssyg langsom. Det er faktisk irriterende, at man ikke kan overhale, som man kan i andre biler. Og når aircondition kører, så kan man VIRKELIG mærke det. Den får virkelig trukket kraft ud af sig når det kører.

Anyway, du må ud og prøve køre nogle Chevy'er og sparke lidt til dem :)
Allertiders med et indspark fra en "Chevy" ejer - selv om at det er i den mindste ende af modelprogrammet - takker
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.
calle

Chevrolet

Indlæg af calle »

Hej Lintz.

Er du opmærksom på "de rødes" planer om en forhøjelse af udligningsafgiften på dieselbiler på 52 % :shock:

Når det så er sagt, så vil jeg sk... på deres afgifter. Jeg kører i hvad der passer mig. Den dag jeg ikke har råd til det mere, køber jeg mig en Porsche - - - kabinescooter icon_cheesygrin.gif

Hvis du absolut skal købe en koreaner, så kig lidt efter Kia. Har 6 kollegaer (ud af 25), der har Kia. 3 af dem som bil nr. 1. De er indtil videre meget tilfredse. Specielt med dieselmotoren. Desuden giver Kia 7 års garanti :)

Med hensyn til bilmærker, så lider Chevrolet jo under, at folk kæder det sammen med V8, og så er det måske lidt pinligt for nogen at fortælle, at deres bil faktisk kun har en tværstillet rækkefirer på 1 liter. Spørgsmålet er så, om det er ham med den ægte Chevrolet, eller ham med den falske Chevrolet, der lider mest new11 For et par år siden købte indiske Tata jo Land Rover/Jaguar, så det næste bliver vel at ......... nej lad os stoppe her :oops:

Venlig hilsen
Senest rettet af calle 18 aug 2012 21:52, rettet i alt 1 gang.

Besvar