Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

ARGH... LORTE BIL/BATTERI!!!

Her kan du få hjælp til Bil, MC og Motor samt alt "gør det selv" til Bil, MC og Motor
Ny bil, nye dæk eller startproblemer
bent
Stoker VIII
Stoker VIII
Indlæg: 319
Tilmeldt: 30 jan 2011 19:26
Mit fyr: Biomax 15 og en tasso 20ms oliekedel
Areal: 190
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 5771
Årligt forbrug: ca 7.5 ton
Geografisk sted: Stenstrup Fyn

ARGH... LORTE BIL/BATTERI!!!

Indlæg af bent » 29 jan 2012 21:32

zarge det jeg skrev passer er trods alt det jeg lever af gider ikke at skrive op og ned og frem og tilbage og hørre en masse forklaringer har skiftet flere tusinde gen og rep da det kunne svare sig ,og komme med en masse tekniske forklaringer kan ikke betale sig. og erik to det er jo også det jeg skriver et batteri der er kommet helt ned i væktfylde kommer ikke op igen med en gen hjælp 100 procent men mål nu zarge om der er afladning. oplad batteri og få det tjekket med en balastningsprøve så er du sikker på om batteri er ok. og det kan jo godt være jeg ikke er så god til at forklare mig på skrift sorry forsat god søndag.


Albert
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 826
Tilmeldt: 05 apr 2010 05:50
Modtaget likes: 1 gang

ARGH... LORTE BIL/BATTERI!!!

Indlæg af Albert » 30 jan 2012 19:18

Der er faktisk ikke noget nemmere at arbejde med end strøm,enten er det der, eller det er der ikke. icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif

Det er jo ganske enkelt at tjekke om der er noget på bilen der æder strøm når den står stille.

Tag begge kabler af batteriet om aftenen,er der fuld knald på batteriet om morgenen,er det på bilen fejlen er,er batteriet død eller halvdød er batteriet færdig :great:

Besvar