Nå ikke min fejl... Troede bare lige at du var en anden, beklager..Tom_AT » 16 Jan 2012, 17:50 skrev: ahva?...
Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum
Erfaringer med Volvo S40 1,8 1998 ønskes
- Skiveren
- Stoker XV
- Indlæg: 1287
- Tilmeldt: 12 dec 2011 10:06
- Mit fyr: Ekoheat 1500 :-)
- Areal: 219 m2 i to plan
- Brændsel: 8 mm piller
- Fremviser gerne i postnummer: 9800
- Dagligt forbrug: 3-20 kg
- Årligt forbrug: 7000 kg
- Geografisk sted: Sdr Harritslev (Hjørring)
Erfaringer med Volvo S40 1,8 1998 ønskes
Ekoheat 1500 m/ Ekocompress askeskuffe, sat igang den 16/02-2012 :-)
Ekoheat 900 m/ Ekocompress askeskuffe, sat igang den 25/01-2014 :-)
-Hvis du skal bygge nyt, bygge til, bygge om, bygge... www.tegnestuenveksoe.dk
Mvh Skiveren~ Ole Veksø
Ekoheat 900 m/ Ekocompress askeskuffe, sat igang den 25/01-2014 :-)
-Hvis du skal bygge nyt, bygge til, bygge om, bygge... www.tegnestuenveksoe.dk
Mvh Skiveren~ Ole Veksø
-
- Stoker IV
- Indlæg: 114
- Tilmeldt: 16 nov 2010 20:18
Erfaringer med Volvo S40 1,8 1998 ønskes
Den har et fantastisk førersæde og er ret støjsvag. De blev bygget sammen med Misubishi Carisma, som har samme karrosseri og bremser, men andre motorer.
Biltema har almindelige sliddele til den, og priserne ser helt almindelige ud.
Biltema har almindelige sliddele til den, og priserne ser helt almindelige ud.
-
- Stoker XVI
- Indlæg: 2012
- Tilmeldt: 06 nov 2009 13:39
- Mit fyr: Opop + Sonnenkraft
- Areal: 129 m2
- Brændsel: RW Piller
- Fremviser gerne i postnummer: 9740
- Dagligt forbrug: Solskin en masse ;-)
- Årligt forbrug: Ca. 4,1 ton
- Geografisk sted: Jerslev J, Vendsyssel
- Givet likes: 2 gange
- Modtaget likes: 3 gange
Erfaringer med Volvo S40 1,8 1998 ønskes
Aaaarh, mener du så ikke chassis?Erik2 » 16 Jan 2012, 19:50 skrev:De blev bygget sammen med Misubishi Carisma, som har samme karrosseri
Der er faktisk en af 1,8erne i Volvo S/V40-serien, der har en Mitsubishimotor (1834 ccm). De andre er fra Volvo/Renault.
-
- Stoker XVI
- Indlæg: 2012
- Tilmeldt: 06 nov 2009 13:39
- Mit fyr: Opop + Sonnenkraft
- Areal: 129 m2
- Brændsel: RW Piller
- Fremviser gerne i postnummer: 9740
- Dagligt forbrug: Solskin en masse ;-)
- Årligt forbrug: Ca. 4,1 ton
- Geografisk sted: Jerslev J, Vendsyssel
- Givet likes: 2 gange
- Modtaget likes: 3 gange
Erfaringer med Volvo S40 1,8 1998 ønskes
Mikael> Hva' er der galt med en Citroën? Den her har jo ikke hydraulikundervogn.
-
- Stoker IV
- Indlæg: 114
- Tilmeldt: 16 nov 2010 20:18
Erfaringer med Volvo S40 1,8 1998 ønskes
Det er kun skærme og klapper der er forskellige.Flemming DJ » 17 Jan 2012, 09:51 skrev: Aaaarh, mener du så ikke chassis?
Der er faktisk en af 1,8erne i Volvo S/V40-serien, der har en Mitsubishimotor (1834 ccm). De andre er fra Volvo/Renault.
-
- Stoker XVI
- Indlæg: 2012
- Tilmeldt: 06 nov 2009 13:39
- Mit fyr: Opop + Sonnenkraft
- Areal: 129 m2
- Brændsel: RW Piller
- Fremviser gerne i postnummer: 9740
- Dagligt forbrug: Solskin en masse ;-)
- Årligt forbrug: Ca. 4,1 ton
- Geografisk sted: Jerslev J, Vendsyssel
- Givet likes: 2 gange
- Modtaget likes: 3 gange
-
- Stoker XVIII
- Indlæg: 4113
- Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
- Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
- Areal: 182
- Brændsel: Piller, Flis og brænde
- Fremviser gerne i postnummer: 8830
- Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
- Givet likes: 2 gange
- Modtaget likes: 47 gange
Erfaringer med Volvo S40 1,8 1998 ønskes
Derfor man skal købe en 60/70er og få den 5 benede motor :-)
-
- Stoker XVI
- Indlæg: 2012
- Tilmeldt: 06 nov 2009 13:39
- Mit fyr: Opop + Sonnenkraft
- Areal: 129 m2
- Brændsel: RW Piller
- Fremviser gerne i postnummer: 9740
- Dagligt forbrug: Solskin en masse ;-)
- Årligt forbrug: Ca. 4,1 ton
- Geografisk sted: Jerslev J, Vendsyssel
- Givet likes: 2 gange
- Modtaget likes: 3 gange
-
- Stoker IV
- Indlæg: 114
- Tilmeldt: 16 nov 2010 20:18
Erfaringer med Volvo S40 1,8 1998 ønskes
OK, så er det kun bunden de har til fælles. Jeg sysnes sgu ellers at de ser meget ens ud.Die S/V40 Reihe wurde von NedCar Engineering in Holland unter "Hilfe" von Volvo Schweden entwickelt. Es wurde für den Mitsubishi Carisma und den Volvo 40 eine gemeinsame Bodengruppe (nicht mehr und nicht weniger) entwickelt. Die Volvo-Variante der Bodengruppe enthält jedoch zusätzliche Verstärkungen, um den Sicherheitsanspruch von Volvo gerecht zu werden.
Die Benzinmotoren (ausser dem 1.8 GDI) stammen von Volvo aus dem Motorenwerk in Schweden, sind von der 8er/V70-Reihe (-1 Zylinder) abgeleitet. Der 1.8 GDI ist ein Benzindirekteinspritzer von Mitsubishi, die Diesel kommen von Renault.
Somit ist das gerede von "Volvo kein Volvo" absoluter Dummfug und wird auch von manchem Händler stupide wiedergegeben, damit man einem 5.000 Euro teureren 70er kauft. Leider haben manche Verkäufer weniger Ahnung von ihren Produkten als die Kunden.
- Skiveren
- Stoker XV
- Indlæg: 1287
- Tilmeldt: 12 dec 2011 10:06
- Mit fyr: Ekoheat 1500 :-)
- Areal: 219 m2 i to plan
- Brændsel: 8 mm piller
- Fremviser gerne i postnummer: 9800
- Dagligt forbrug: 3-20 kg
- Årligt forbrug: 7000 kg
- Geografisk sted: Sdr Harritslev (Hjørring)
Erfaringer med Volvo S40 1,8 1998 ønskes
Enig..Flemming DJ » 17 Jan 2012, 12:49 skrev:Tjoh, og større regninger, ved køb og senere.
Ekoheat 1500 m/ Ekocompress askeskuffe, sat igang den 16/02-2012 :-)
Ekoheat 900 m/ Ekocompress askeskuffe, sat igang den 25/01-2014 :-)
-Hvis du skal bygge nyt, bygge til, bygge om, bygge... www.tegnestuenveksoe.dk
Mvh Skiveren~ Ole Veksø
Ekoheat 900 m/ Ekocompress askeskuffe, sat igang den 25/01-2014 :-)
-Hvis du skal bygge nyt, bygge til, bygge om, bygge... www.tegnestuenveksoe.dk
Mvh Skiveren~ Ole Veksø