Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Hjælp søges

Alt om fastbrændsel, brændekedler osv
Atmos, Vigas, Solo Innova, Bonus og alt andet om brændekedler
Boesgaard 54
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 68
Tilmeldt: 31 dec 2012 10:15
Mit fyr: Atmos DC32
Areal: 232
Brændsel: Blandet træ
Fremviser gerne i postnummer: 4952
Årligt forbrug: 10-14 rum træ
Geografisk sted: Keldernæs Lolland

Hjælp søges

Indlæg af Boesgaard 54 » 23 jan 2013 08:48

Pejle. lige min tanke, lidt doven må man lev have lov og være ;-)
Mvh. Jørgen Boesgaard
jboesgaard@godmail.dk


Boesgaard 54
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 68
Tilmeldt: 31 dec 2012 10:15
Mit fyr: Atmos DC32
Areal: 232
Brændsel: Blandet træ
Fremviser gerne i postnummer: 4952
Årligt forbrug: 10-14 rum træ
Geografisk sted: Keldernæs Lolland

Hjælp søges

Indlæg af Boesgaard 54 » 26 jan 2013 11:24

I går eftermiddags ankom fragtmanden med min ny indkøbte Atmos 32Kw kedel, kedlen blev sat af ved fortorvet og den videre færd ned til kælderen var bestemt ikke kedeligt, få den bakset ned af rampen til garagen/kælderen, selvom jeg havde fjernet sne, så var nedkørslen aligevel lidt "slibri" men det gik som det skulle, nu står Atmos`sen og venter på og blive instaleret i nær fremtid, hvilket jeg ser frem til.
Mvh. Jørgen Boesgaard
jboesgaard@godmail.dk

Brugeravatar
Havmand
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 2315
Tilmeldt: 17 mar 2010 21:08
Mit fyr: Atmos DC25 samt Scotte v.10 comfort 10KW
Areal: 190
Brændsel: Blandet træ og piller
Fremviser gerne i postnummer: 4700
Dagligt forbrug: 30 kg
Geografisk sted: Næstved, Sydsjælland
Modtaget likes: 2 gange

Hjælp søges

Indlæg af Havmand » 26 jan 2013 11:48

Boesgaard 54 skrev:I går eftermiddags ankom fragtmanden med min ny indkøbte Atmos 32Kw kedel, kedlen blev sat af ved fortorvet og den videre færd ned til kælderen var bestemt ikke kedeligt, få den bakset ned af rampen til garagen/kælderen, selvom jeg havde fjernet sne, så var nedkørslen aligevel lidt "slibri" men det gik som det skulle, nu står Atmos`sen og venter på og blive instaleret i nær fremtid, hvilket jeg ser frem til.
Der er jo passende weekend nu, så den er vel i drift inden mandag icon_cheesygrin.gif
Bo Sarup-Havmand
Mit interface
Min Stokerlog

Boesgaard 54
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 68
Tilmeldt: 31 dec 2012 10:15
Mit fyr: Atmos DC32
Areal: 232
Brændsel: Blandet træ
Fremviser gerne i postnummer: 4952
Årligt forbrug: 10-14 rum træ
Geografisk sted: Keldernæs Lolland

Hjælp søges

Indlæg af Boesgaard 54 » 26 jan 2013 14:07

Havmand,... Gid det var så vel, nu er det sådan jeg er lige blevet opperet for brok, efterfølgende er der gået infektion i et af sårene,.... skal da oz lige hilse og sige, jeg fik en venlig hilsen fra maven, da jeg skulle bakse kedlen ind i kælderen, så mon ik`jeg lige skulle bruge lidt tid på bruger og instalations maual, få den grundigt læst igennem og så lade keldel instalation vente lidt, men ja, det er da fristende med vejrudsigten som den ser ud for de kommende dage, med + pluds grader på kontoen.

Har da også fået kikket lidt på kedlen, samt Atmos.cz om muligheden for, at montere en pillebrænder på øverste låge, umiddelbart ser det ud som en nem lille opgave (man er vel håndværker ;-)
Det ku` altså være rart med denne option, når og hvis matriklen skal forlades nogle dage specielt i vinter tider som nu.
Mvh. Jørgen Boesgaard
jboesgaard@godmail.dk


Besvar