Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Boink: Højt forbrug

Spørgsmål vedr. Boink samt det tilbehør der laves til Boink pillefyret
Brugeravatar
jg1
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 121
Tilmeldt: 02 nov 2011 12:23
Mit fyr: Biomax 16
Areal: 180+100 kursus
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4480
Modtaget likes: 1 gang

Boink: Højt forbrug

Indlæg af jg1 » 24 okt 2012 11:14

calle » 11 Nov 2011, 17:59 skrev:Jeg kommer lige ind med snusfornuften igen: Ham, der hjalp mig med at sætte mit fyr op, sagde, at jeg skulle kunne lægge min håndflade på røgafgangsrøret og holde den der et stykke tid, uden at brænde mig.

Nu kender jeg ikke lige fabrikatet Boink, men har du mulighed for at stille maxydelsen til 30 procent. Det er det der svarer til sommerdrift på min Scotte, og den ydelse kører jeg altså stadig med.

Venlig hilsen
Hej igen jeg fik omkring 100 graf min vvser


Brugeravatar
jg1
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 121
Tilmeldt: 02 nov 2011 12:23
Mit fyr: Biomax 16
Areal: 180+100 kursus
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4480
Modtaget likes: 1 gang

Boink: Højt biomax

Indlæg af jg1 » 24 okt 2012 15:26

jg1 » 24 Oct 2012, 10:49 skrev:Hej
er der nogen der ved om man kan tunet et biomax op, skal ikke bruge der til noget, da vi har GOD varme og har noget overskud i fyret endnu, men har baretænkt over detman kan hvis gøre det på scotte tror jeg nok, lad nu væremed at komme med altmulig pis om om biomax at man skal købe scotte :oops: er glag for mit fyr har kørt fint og fintsiden det blev startet op har ikke haft nogen problemer med det, men man skal lære at indstille og det er ikke helt lett :evil:
upshar lige opdaget at det dyå fet forkerte :oops: sted kan ikk finde ud ad at flytte det undskyld :roll:

Besvar