Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Fejloptædning?

Spørgsmål vedr. Woody samt det tilbehør der laves til Woody pillefyret
Nunca
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 20
Tilmeldt: 18 sep 2016 17:00
Mit fyr: NBE Blackstar 1016
Areal: 150
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 9700
Dagligt forbrug: 4-5kg
Årligt forbrug: ?
Geografisk sted: Nordjylland
Givet likes: 5 gange

Re: Fejloptædning?

Indlæg af Nunca » 24 sep 2016 11:54

Jeg tog tænder ud lagde den på en træplade og satte en dims på hver tænder, ligner en dobbelt jeg har? Sort der går i en U bue - kørte forbi en forretning som solgte tænder og har nu skiftet den og der er liv i fyret igen så det må have været min tænder som var kaput :D der er nu købt to til at have på lager plus Lux også. Så har jeg til næste gang.

Tak for tips og råd det gør mig forsat kloger og bedre rustet til næste gang fyret driller. Hehe og så er det sikkert nok ikke det der driller næste gang.


baggadap
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 701
Tilmeldt: 08 dec 2011 16:33
Mit fyr: Scotte 20Kw, Alcon6 20Kw kedel
Areal: 238
Brændsel: Træpiller, brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8920
Årligt forbrug: 5 tons
Geografisk sted: Ålum, Randers
Givet likes: 9 gange
Modtaget likes: 22 gange

Re: Fejloptædning?

Indlæg af baggadap » 24 sep 2016 14:56

Nunca skrev:Jeg tog tænder ud lagde den på en træplade og satte en dims på hver tænder, ligner en dobbelt jeg har? Sort der går i en U bue - kørte forbi en forretning som solgte tænder og har nu skiftet den og der er liv i fyret igen så det må have været min tænder som var kaput :D der er nu købt to til at have på lager plus Lux også. Så har jeg til næste gang.

Tak for tips og råd det gør mig forsat kloger og bedre rustet til næste gang fyret driller. Hehe og så er det sikkert nok ikke det der driller næste gang.
Godt klaret! :great:

Nunca
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 20
Tilmeldt: 18 sep 2016 17:00
Mit fyr: NBE Blackstar 1016
Areal: 150
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 9700
Dagligt forbrug: 4-5kg
Årligt forbrug: ?
Geografisk sted: Nordjylland
Givet likes: 5 gange

Re: Fejloptædning?

Indlæg af Nunca » 24 sep 2016 20:57

:lol: Takke, kan bestemt kun takke for de gode råd - ellers havde jeg nok ikke luret hvad der kunne have været problemet. :oops:

Brugeravatar
HR LUCCA
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1575
Tilmeldt: 11 dec 2012 19:31
Areal: 121 m2
Fremviser gerne i postnummer: 4200
Geografisk sted: Slagelse
Givet likes: 14 gange
Modtaget likes: 47 gange

Re: Fejloptædning?

Indlæg af HR LUCCA » 24 sep 2016 22:08

Nunca skrev::lol: Takke, kan bestemt kun takke for de gode råd - ellers havde jeg nok ikke luret hvad der kunne have været problemet. :oops:
Eltænderen er en sliddel , der skal skiftes en gang imellem , jeg bruger mellem 1 og 2 om året på 500-600 starter , men har en kollega der køre på 7 år med sin eltænder , men det er også slukket hele sommeren , så det er fornuftig og have en extra :)

Nunca
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 20
Tilmeldt: 18 sep 2016 17:00
Mit fyr: NBE Blackstar 1016
Areal: 150
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 9700
Dagligt forbrug: 4-5kg
Årligt forbrug: ?
Geografisk sted: Nordjylland
Givet likes: 5 gange

Re: Fejloptædning?

Indlæg af Nunca » 26 sep 2016 14:10

HR LUCCA skrev:Eltænderen er en sliddel , der skal skiftes en gang imellem , jeg bruger mellem 1 og 2 om året på 500-600 starter , men har en kollega der køre på 7 år med sin eltænder , men det er også slukket hele sommeren , så det er fornuftig og have en extra :)
Hehe, ja og sådan noget havde jeg jo slet ikke tænkt over for det stod der jo intet om i brugsanvisningen. Og når man er totalt grønt i alt dette. Tja så tænker man ikke altid så langt. Så er super glad for alle jer hjælpsomme folk her inde. At i gider bruge tid på at svare på alle de nybegynder spørgsmål om og om igen. :great:


Besvar