Dårlig service, styring retur fra SANISTÅL pga. manglende kabler

Spørgsmål vedr. Woody samt det tilbehør der laves til Woody pillefyret
Bjarne H
Stoker I
Stoker I
8
Indlæg: 1
Tilmeldt: 16 okt 2015 07:30

Re: Dårlig service, styring retur fra SANISTÅL pga. manglende kabler

Indlæg af Bjarne H »

Jeg har lige idriftsat et tilsvarende fyr med V7 styringen. Det var lidt op ad bakke idet der slet ikke er nok forskruninger i kassen til de nødvendige ledninger når man gerne vil udnytte styringens mange muligheder. Det medførte at jeg skiftede nogle af ledningerne ud med multikabler så jeg kunne have flere udgange i samme ledning. Endvidere måtte jeg skifte to af forskruningerne til en større dimension så jeg kunne få to følerledninger igennem en forskruning. Dvs. hvis jeg skulle komme ud for at skulle indsende min styring skulle jeg reetablere kassen med originale ledninger og forskruninger. Den går ikke! Styringen er produceret hos et nordjysk elektronik firma der formentlig har egne prøvningsopstillinger så de alligevel afmontere ledningerne, eneste relevante ledning at medsende monteret er ledningen til brænderen. Som fagmand synes jeg i øvrigt at eldiagrammerne i manualen er noget poppede og uoverskuelige. Mens jeg er i gang, jordledningen til brænderen er brun og ikke gul/grøn, og anvendes også som o-ledning for omdrejningstælleren på ventilatoren, dette er vist ikke i overensstemmelse med alle de CE-normer der henvises til. Ellers er det mit indtryk at styringen er udmærket og rimelig let at finde rundt i. Vi håber det bedste.
hilsen Bjarne H

Besvar