Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

højre / venstre hængt

Spørgsmål vedr. Woody samt det tilbehør der laves til Woody pillefyret
Besvar
kurtm
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 8
Tilmeldt: 11 okt 2012 22:18
Mit fyr: 10kw Woody
Areal: 80

højre / venstre hængt

Indlæg af kurtm » 11 okt 2012 22:51

Hej

jeg er helt ny bruger, og samtidig ved at opstille mit første pille fyr, et woody 10KW med BS 1016 kedel, når man modtager sådan en kedel fra grossisten, er den forberedt for at brænderen monteres i venstre side, jeg vil gerne montere i højre side, kedlen er forberedt for dette, men hvad gør man, skærer man hul i isoleringen eller afmonterer man sidebeklædningen så man kan komme ind til "montagestedet" eller hvad???. jeg skulle gerne stille fyret op her i weekenden, så hvis der går en woody professor og keder sig i weekenden er han/hun meget velkommen i Hvorslev icon_cheesygrin.gif , hvor fyret opstilles.

Kurtm


pso
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 835
Tilmeldt: 07 nov 2011 23:11
Mit fyr: Woody Mini 2011 model
Areal: 150+30
Brændsel: Fågelfors/Varga/Bella 8mm
Fremviser gerne i postnummer: 2770
Dagligt forbrug: 18,6 for november
Årligt forbrug: ca 5200kg
Geografisk sted: 2770 Kastrup
Modtaget likes: 5 gange

højre / venstre hængt

Indlæg af pso » 11 okt 2012 23:15

Det vil jeg også gerne vide, jeg har lige fået leveret min scottemini (gammel model da jeg ikke har plads til den nye).
Den står på pallen og er ikke pakket ud endnu
Lågen skal også vendes på siloen, men det kan jeg se er nemt.

Brugeravatar
hensan
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 532
Tilmeldt: 27 nov 2011 21:24
Mit fyr: Fjernvarme, Tidl Woody pillefyr
Areal: 190m2 + 50m værksted
Brændsel: Fjernvarme
Fremviser gerne i postnummer: 8700
Geografisk sted: Egebjerg (Horsens)
Givet likes: 6 gange
Modtaget likes: 10 gange

højre / venstre hængt

Indlæg af hensan » 11 okt 2012 23:32

kurtm » 11 Oct 2012, 22:51 skrev:Hej

jeg er helt ny bruger, og samtidig ved at opstille mit første pille fyr, et woody 10KW med BS 1016 kedel, når man modtager sådan en kedel fra grossisten, er den forberedt for at brænderen monteres i venstre side, jeg vil gerne montere i højre side, kedlen er forberedt for dette, men hvad gør man, skærer man hul i isoleringen eller afmonterer man sidebeklædningen så man kan komme ind til "montagestedet" eller hvad???. jeg skulle gerne stille fyret op her i weekenden, så hvis der går en woody professor og keder sig i weekenden er han/hun meget velkommen i Hvorslev icon_cheesygrin.gif , hvor fyret opstilles.

Kurtm
Der er en dækplade du skruer af på venstre side. Pladen er sat fast med 4 skruer. Når denne plade er skruet af kan du pille isolerings stykket af og flytte over på højre side hvorefter du monterer dækpladen på højre side.

Det er ligeså ment som at bygge med Lego.

kurtm
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 8
Tilmeldt: 11 okt 2012 22:18
Mit fyr: 10kw Woody
Areal: 80

højre / venstre hængt

Indlæg af kurtm » 12 okt 2012 10:23

Tusind tak for info. det bliver gjort i aften :-)


Besvar