Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Woody Black Star Mini

Spørgsmål vedr. Woody samt det tilbehør der laves til Woody pillefyret
Rene`larsen
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 556
Tilmeldt: 29 dec 2006 09:55
Mit fyr: EKOHEAT 1500/ Blacksmith combi light
Areal: 350
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4050
Dagligt forbrug: 40kg temp 24+
Geografisk sted: 4050 skibby

Woody Black Star Mini

Indlæg af Rene`larsen » 20 apr 2012 17:18

levi » 20 Apr 2012, 15:13 skrev: Jo det syntes jeg da godt vi kan, - hvis man sælger et "såkaldt" selvrensende produkt, - der ikke er selvrensende alligevel så skal det da frem i lyset så kommende ejere får den rigtige vejledning :great:

Hvis folk køber et ekoheat for at få et vedligeholdelsesfrit/selvrensende fyr, - og det så tilsyneladende ikke er det alligevel, - bliver man så ikke vildledt ift. de produkter der allerede er på markedet ?

Papir er taknemmeligt, - men hvordan forholder fakta sig ? - fakta er da det eneste vi kan bruge til noget!

Det jeg henviser til er scotten (ikke jokke mere i det ) kender den udemærket. ang ekoheat kan vi ikke være mere enig derfor har jeg også skrevet som jeg har at vi må se hvordan ekoheaten har klaret det når det første år
er gået :great:
MVH Rene` larsen
Søglimt blik og skifer


mrjyden
Stoker VII
Stoker VII
Indlæg: 250
Tilmeldt: 12 okt 2008 18:38
Mit fyr: Mgm junior
Areal: 140
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 9750
Geografisk sted: nordjylland

Woody Black Star Mini

Indlæg af mrjyden » 21 apr 2012 23:19

Hvad er forskellen på scotte og Woody

Kun en chip og en pris forskel på et par tusinder.

Hedeflader i scotte/Woody bliver støvet med aske nedsætter optagning af varmen = støre pille forbrug.
Dette ordner ekoheart ved semirens af røg kanaler.
Hvorfor er nbe ved og udvikle en semirens kedle hvis det ikke er noget der duer måske de kikker efter ekoheart for at lære lidt.

:great: det er dejligt og se de er ved og lære lidt nu skal de bare have styr på deres andre små ting så er de på farten igen :great:

Besvar