Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Kvinde og pillefyr

Spørgsmål vedr. Woody samt det tilbehør der laves til Woody pillefyret
Besvar
Vesova
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 6
Tilmeldt: 17 aug 2011 16:56

Kvinde og pillefyr

Indlæg af Vesova » 18 aug 2011 09:48

Jeg har lige talt med ham - og accepteret hans tilbud, dog med det forbehold at vi kan trække den rabat fra I giver ved anvendelse af rabatkoden "stokerpro".

Jeg kan også godt acceptere et højere tilbud, men monteringen bliver ikke mere besværlig af at fyret skal stå på den anden side af muren, da rørene i forvejen er trukket igennem det rum. Tragten skal placeres ved siden af hvilket ikke vil betyde en længere snegl.

Jeg ved godt man ikke kan sammenligne to tilbud, men af erfaring kan det rigtig godt betale sig at diskutere tilbud i forum - eksempelvis lærte jeg jo så at I giver rabat til medlemmer her på Stoker Pro Forum :-)

Jeg vil iøvrigt sige, at jeg har fuld tillid til montøren...


levi

Kvinde og pillefyr

Indlæg af levi » 18 aug 2011 11:58

Vesova » 18 Aug 2011, 09:48 skrev:Jeg har lige talt med ham - og accepteret hans tilbud, dog med det forbehold at vi kan trække den rabat fra I giver ved anvendelse af rabatkoden "stokerpro".

Jeg kan også godt acceptere et højere tilbud, men monteringen bliver ikke mere besværlig af at fyret skal stå på den anden side af muren, da rørene i forvejen er trukket igennem det rum. Tragten skal placeres ved siden af hvilket ikke vil betyde en længere snegl.

Jeg ved godt man ikke kan sammenligne to tilbud, men af erfaring kan det rigtig godt betale sig at diskutere tilbud i forum - eksempelvis lærte jeg jo så at I giver rabat til medlemmer her på Stoker Pro Forum :-)

Jeg vil iøvrigt sige, at jeg har fuld tillid til montøren...
Ved brug af stokerpro rabat, - er der kun 1 vej, - og det er bestilling via vores hjemmeside, - vores montører kender ikke til SP priserne.

Nu er det ikke officielt endnu da vi døjer med at få rabatsatserne til at spille på den nye side, - derfor har vi endnu ikke offentliggjort monteringspakkerne her på forum.

MEN - der kommer rabatsatser på monteringspakkerne, - og vi arbejder på højtryk for at få systemet til at makke ret. - Som man kan se er der indtil videre kun scotte monteringspakker, - og priser/rabatter på disse er ikke endelige endnu, - men det er de inden ugen er omme.

Når vi er færdige med solvarmepakker/Solcellepakker også, - vil Ulrik her på forum offentliggøre den nye aftale.

Brugeravatar
scotten
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 133
Tilmeldt: 29 dec 2006 15:28
Mit fyr: RTB 10 kw
Areal: 144
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4270
Årligt forbrug: 5 tons
Givet likes: 4 gange
Modtaget likes: 2 gange

Kvinde og pillefyr

Indlæg af scotten » 19 aug 2011 16:11

Hvad fanden er nu det, pillefyrs forumer er for mænd.
Med det samme der kommer lidt østogen ind over, korslutter vi mænd sgu...
Hilsen Scotten

De gamle bukke har de stiveste horn, meen de stanger ikke så tit.

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Kvinde og pillefyr

Indlæg af Lintz » 20 aug 2011 14:02

Fik installeret Scotte 16 kw samt Vaccum solfanger og ny 300 l varmtvandsbeholder med 2 spiraler - masser af nyt vvs arbejde og ny stålskorsten samt fjernelse af brændefyr og oliefyr for ialt 85 k.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


Besvar