Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af lassen » 24 feb 2007 22:07
Indlæg af Falck » 24 feb 2007 23:23
lassen skrev:er der en der kan løse mit problem jeg har en biocomfort som jeg har opgraderet med en woody chip v.4.12 men har ikke nogle manual til den ,jeg er lidt på herrens mark da den kørte tør for piller her til aften (fylder snegl mangler) hjælp her bliver snart pissekoldt. er der ikke nogle woodynørder her!!!!!!! lassen
Indlæg af lassen » 24 feb 2007 23:46
Indlæg af Ulrik » 25 feb 2007 15:01
Indlæg af lassen » 25 feb 2007 15:17
Ulrik skrev:Der er et link til en woody manual her: http://www.nordjysk-bioenergi.dk/assets ... 20Sani.pdf
Indlæg af Ulrik » 25 feb 2007 15:58
Indlæg af tn » 25 feb 2007 16:21
Ulrik skrev:Det jeg kender til scotten skulle man gøre som JP skriver. Men der vil ikke ske noget ved at prøve begge metoder. Så start bare med at tage stikket ud og ind igen. Det er jo det nemmeste.
Indlæg af lassen » 25 feb 2007 21:38
tn skrev: Hej Den officielle måde ifgl. manual er : Opstart første gang: 8. Vær sikker på at der er piller ved indløbet på den eksterne snegl. 9. Aktiver tvangskørsel af snegl ved at holde OP knappen inde ved indkobling af strøm. 10. Når der falder piller i brænderen, stoppes igen ved tryk på NED. Fyret starter herefter med en el tænding. Den virker i hvert tilfælde.
Tilbage til "Woody Pillefyr"