Dæk/slange Husquarna rider

Her snakker vi om Haven samt alt "gør det selv" til haven
Nyt haveanlæg, havedam eller andet godt
muzzie
Stoker IV
Stoker IV
11
Indlæg: 106
Tilmeldt: 28 dec 2012 17:18
Mit fyr: Ikke udfyldt

Dæk/slange Husquarna rider

Indlæg af muzzie »

Hvis du køber det rigtig som jeg bruger tit.
Haveservice.
Kan du bare hælde i dækket hvis det punktere uden dækket tager skade og forebyggelse af nyt hul. Punture free

muzzie
Stoker IV
Stoker IV
11
Indlæg: 106
Tilmeldt: 28 dec 2012 17:18
Mit fyr: Ikke udfyldt

Dæk/slange Husquarna rider

Indlæg af muzzie »

Hvis du køber det rigtig som jeg bruger tit.
Haveservice.
Kan du bare hælde i dækket hvis det punktere uden dækket tager skade og forebyggelse af nyt hul. Punture free
muzzie
Stoker IV
Stoker IV
11
Indlæg: 106
Tilmeldt: 28 dec 2012 17:18
Mit fyr: Ikke udfyldt

Dæk/slange Husquarna rider

Indlæg af muzzie »

triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
12
Indlæg: 5480
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Har takket: 405 gange
Blevet takket: 423 gange

Dæk/slange Husquarna rider

Indlæg af triumph »

Det er sådan noget jeg har hældt i, det virker ikke
calle

Dæk/slange Husquarna rider

Indlæg af calle »

Jeg tror at det jeg linkede til virker. Det fungerer jo på den måde, at man fjerner fremmedlegemet, der har punkteret dækket. Så jager man den medfølgende rasp ind i hullet og rasper hullet rent. I den forbindelse får hullet så også en størrelse, der gør, at man lige nøjagtigt kan presse nåleøjet ind med en gummistreng ført gennem nåleøjet. Sovs gummistrengen godt ind i den medfølgende lim. Pres gummistrengen helt ind i dækket, og træk så nålen forsigtigt ud igen, sådan at der kommer en centimeters penge af gummistrengen med ud. Klip eller skær derefter løkken af gummistrengen af, så enderne er plane med dækket. Jeg har lavet det masser af gange, og det virker rigtig godt.

Venlig hilsen

Brugeravatar
HR LUCCA
Stoker XVI
Stoker XVI
11
Indlæg: 1575
Tilmeldt: 11 dec 2012 19:31
Areal: 121 m2
Fremviser gerne i postnummer: 4200
Geografisk sted: Slagelse
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 47 gange

Dæk/slange Husquarna rider

Indlæg af HR LUCCA »

Kan dækket ikke lappes som man lapper et bildæk ? det holder og er ikke så svært , der er link her :wink: https://www.youtube.com/watch?v=wi5uBUaMsrA , desværre ikke på dansk :wink:
calle

Dæk/slange Husquarna rider

Indlæg af calle »

HR LUCCA skrev:Kan dækket ikke lappes som man lapper et bildæk ? det holder og er ikke så svært , der er link her :wink: https://www.youtube.com/watch?v=wi5uBUaMsrA , desværre ikke på dansk :wink:
God metode, der dog kræver, at man tager dækket af. Til gengæld tåler dækket højhastighed efter lapning.

Venlig hilsen
bennylar
Stoker XI
Stoker XI
9
Indlæg: 587
Tilmeldt: 09 dec 2014 19:11
Mit fyr: scotte 16kw 2004, v4.99
Areal: opvarmer 240kvm.
Brændsel: piller
Årligt forbrug: ca 5 ton.
Geografisk sted: sønderjylland
Har takket: 104 gange
Blevet takket: 42 gange

Dæk/slange Husquarna rider

Indlæg af bennylar »

HR LUCCA skrev:Kan dækket ikke lappes som man lapper et bildæk ? det holder og er ikke så svært , der er link her :wink: https://www.youtube.com/watch?v=wi5uBUaMsrA , desværre ikke på dansk :wink:
Det har jeg forsøgt og fandt ingen lim der ku holde, der er vist for meget plast i de dæk og for lidt gummi, vi har har fire typer lim på arbejdet beregnet til lapning af bildæk ingen ku lime på dækket. Den m hundelorten var heller Ingen succes.. :wink:
jeg ville ofre en slange og færdig. :)
intet er umuligt for den der ikke skal lave det selv... spar på strømmen, kør en rigtig (4.2 td diesel) bil.. icon_cheesygrin.gif
Brugeravatar
HR LUCCA
Stoker XVI
Stoker XVI
11
Indlæg: 1575
Tilmeldt: 11 dec 2012 19:31
Areal: 121 m2
Fremviser gerne i postnummer: 4200
Geografisk sted: Slagelse
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 47 gange

Dæk/slange Husquarna rider

Indlæg af HR LUCCA »

bennylar skrev:
Det har jeg forsøgt og fandt ingen lim der ku holde, der er vist for meget plast i de dæk og for lidt gummi, vi har har fire typer lim på arbejdet beregnet til lapning af bildæk ingen ku lime på dækket. Den m hundelorten var heller Ingen succes.. :wink:
jeg ville ofre en slange og færdig. :)
Så er det vel et eller andet nylon dæk , hvis ikke det er muligt og lappe det :wink:

Besvar