lavepriser.dk

Her kan du indberette priser på træpiller. På den måde kan du måske hjælpe de andre brugere med deres næste køb.
Besvar
Brugeravatar
Bigfoot
Stoker XIX
Stoker XIX
13
Indlæg: 5100
Tilmeldt: 06 sep 2010 10:21
Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
Areal: 116
Brændsel: ren el
Fremviser gerne i postnummer: 6818
Geografisk sted: Årre/Varde
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 200 gange

lavepriser.dk

Indlæg af Bigfoot »

Ja som overskriften siger, så forsøgte jeg mig som kunde ved dette firma, og jeg må sige at jeg blev positivt overrasket.
Jeg bestilte 5 paller Barlinek 8mm ecopellets ved dem, samt to tons af deres absolut billigste træpiller (bruges som strøelse ved hestene)
Jeg bestilte mandag, fik en ordrebekræftelse mandag eftermiddag på mail, og betalte samme aften.
Selv skulle jeg så kontakte en vognmand omkring afhentning, hvilket blev Viggo Sørensen fra Bramming.
Vi aftalte en pris, ganske billigt egentlig, og aftalte at de skulle afhentes i Flensborg fredag, og leveres om eftermiddagen ved mig.

Det hele ankom som aftalt til min adresse fredag eftermiddag, uden nogen som helst komplikationer, så jeg må vist kalde mig en ganske tilfreds kunde.
Fordelen ved Viggo Sørensen, er at hans biler er kranbiler, så han kunne stille pallerne præcis der hvor jeg ville have dem.

Så jeg synes da lige jeg ville anbefale dem til jer andre herinde også. På deres hjemmeside ligger en liste med de vognmænd som de samarbejder med, omkring levering.

www.lavepriser.dk
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.

Brugeravatar
Klaus
Stoker XVIII
Stoker XVIII
17
Indlæg: 3772
Tilmeldt: 27 dec 2006 06:36
Mit fyr: MGM Comfort 15KW
Areal: 185kvm
Brændsel: De billigste træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 6900
Dagligt forbrug: 10-16kg
Årligt forbrug: Forventet 4 ton
Geografisk sted: Vestjylland ved siden af Ringkøbing fjord.
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: lavepriser.dk

Indlæg af Klaus »

:great:
havevej18
Stoker I
Stoker I
13
Indlæg: 1
Tilmeldt: 19 sep 2010 22:10

købe træpiller sammen

Indlæg af havevej18 »

hej er der nogen der vil være med til og købe træpiller sammen hvis vi er nok kan vi måske få en god pris
jeg har kun en pilleovne så jeg bruger kun 3 tons om året hilsen leon

Besvar