Dårlig oplevelse med køb hos Bilka.dk
: 31 jan 2023 16:52
Hej.
Jeg vil lige anmelde min oplevelse med at købe Barlinek træpiller hos Bilka.
Pillerne blev bestilt d.23/1 til 4299,- for 990kg Barlinek 6mm. Der stod at levering ville ske senest d.2/2 og da jeg gerne ville være hjemme til at modtage pillerne, fordi vi før har fået stjålet piller fra vores skur, kontaktede jeg Bilka.
Kundeservice oplyste at de ville blive leveret senest d.2/2 og at jeg ville blive kontaktet dagen før.
På tracking linket kunne jeg intet se, ikke engang hvem fragtfirmaet var.
D.25/1 trækker Bilka pengene og jeg kan stadig intet se på tracking linket.
I går d.30/1 er der stadig intet på tracking linket, og jeg har intet hørt fra fragtfirmaet, så jeg kikker på Bilkas hjemmeside om der skulle stå noget under træpillerne. De er så blevet sat ned til 3860,- og nu bliver jeg lidt små gal.
Jeg ringer derfor til Bilka som fortæller at de kommer d.2/2 og at jeg bliver kontaktet dagen før. Hun kan godt se det er lidt dårlig service med prisen så jeg får en kreditnota på differencen på trods af at de ikke har hverken prisgaranti eller prismatch.
I dag kører jeg afsted på arbejde kl.0640 og bliver kl.0717 ringet op af min kone der fortæller at hun lige er gået forbi træpillerne som står på vejen ud for vores indkørsel, da hun skulle på arbejde.
Så fragtmanden har ikke skrevet, ringet, eller ikke engang ringet på døren for at fortælle han kom med træpillerne. Han kunne heller ikke engang sætte dem i vores indkørsel på sf stenene 1m længere inde, så jeg ikke selv skulle bakse dem over kantstenen med palleløfteren.
Det er sidste gang jeg handler træpiller hos Bilka, og jeg valgte dem faktisk kun fordi jeg troede at de havde styr på netop leveringen, men jeg er ved at være meget træt af fragtfirmaer der stadig ikke har fattet hvor vigtig information og kommunikation er.
Jeg håber min anmeldelse kan bruges af andre der vil handle træpiller hos Bilka, så ved man da ihvertfald hvad man kan forvente.
Mvh.
Kim
Jeg vil lige anmelde min oplevelse med at købe Barlinek træpiller hos Bilka.
Pillerne blev bestilt d.23/1 til 4299,- for 990kg Barlinek 6mm. Der stod at levering ville ske senest d.2/2 og da jeg gerne ville være hjemme til at modtage pillerne, fordi vi før har fået stjålet piller fra vores skur, kontaktede jeg Bilka.
Kundeservice oplyste at de ville blive leveret senest d.2/2 og at jeg ville blive kontaktet dagen før.
På tracking linket kunne jeg intet se, ikke engang hvem fragtfirmaet var.
D.25/1 trækker Bilka pengene og jeg kan stadig intet se på tracking linket.
I går d.30/1 er der stadig intet på tracking linket, og jeg har intet hørt fra fragtfirmaet, så jeg kikker på Bilkas hjemmeside om der skulle stå noget under træpillerne. De er så blevet sat ned til 3860,- og nu bliver jeg lidt små gal.
Jeg ringer derfor til Bilka som fortæller at de kommer d.2/2 og at jeg bliver kontaktet dagen før. Hun kan godt se det er lidt dårlig service med prisen så jeg får en kreditnota på differencen på trods af at de ikke har hverken prisgaranti eller prismatch.
I dag kører jeg afsted på arbejde kl.0640 og bliver kl.0717 ringet op af min kone der fortæller at hun lige er gået forbi træpillerne som står på vejen ud for vores indkørsel, da hun skulle på arbejde.
Så fragtmanden har ikke skrevet, ringet, eller ikke engang ringet på døren for at fortælle han kom med træpillerne. Han kunne heller ikke engang sætte dem i vores indkørsel på sf stenene 1m længere inde, så jeg ikke selv skulle bakse dem over kantstenen med palleløfteren.
Det er sidste gang jeg handler træpiller hos Bilka, og jeg valgte dem faktisk kun fordi jeg troede at de havde styr på netop leveringen, men jeg er ved at være meget træt af fragtfirmaer der stadig ikke har fattet hvor vigtig information og kommunikation er.
Jeg håber min anmeldelse kan bruges af andre der vil handle træpiller hos Bilka, så ved man da ihvertfald hvad man kan forvente.
Mvh.
Kim