Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Dårlig oplevelse med køb hos Bilka.dk

Her kan du indberette priser på træpiller. På den måde kan du måske hjælpe de andre brugere med deres næste køb.
Besvar
Kim S
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 39
Tilmeldt: 14 okt 2010 15:56
Mit fyr: Baxi Multiheat 1.5 med iltstyring
Areal: 235m2+50m2
Brændsel: Varga 8mm træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 3390
Dagligt forbrug: 40-45kg Nov/Dec
Årligt forbrug: 7-8ton
Geografisk sted: Hundested
Modtaget likes: 1 gang

Dårlig oplevelse med køb hos Bilka.dk

Indlæg af Kim S » 31 jan 2023 16:52

Hej.

Jeg vil lige anmelde min oplevelse med at købe Barlinek træpiller hos Bilka.

Pillerne blev bestilt d.23/1 til 4299,- for 990kg Barlinek 6mm. Der stod at levering ville ske senest d.2/2 og da jeg gerne ville være hjemme til at modtage pillerne, fordi vi før har fået stjålet piller fra vores skur, kontaktede jeg Bilka.

Kundeservice oplyste at de ville blive leveret senest d.2/2 og at jeg ville blive kontaktet dagen før.
På tracking linket kunne jeg intet se, ikke engang hvem fragtfirmaet var.

D.25/1 trækker Bilka pengene og jeg kan stadig intet se på tracking linket.

I går d.30/1 er der stadig intet på tracking linket, og jeg har intet hørt fra fragtfirmaet, så jeg kikker på Bilkas hjemmeside om der skulle stå noget under træpillerne. De er så blevet sat ned til 3860,- og nu bliver jeg lidt små gal.

Jeg ringer derfor til Bilka som fortæller at de kommer d.2/2 og at jeg bliver kontaktet dagen før. Hun kan godt se det er lidt dårlig service med prisen så jeg får en kreditnota på differencen på trods af at de ikke har hverken prisgaranti eller prismatch.

I dag kører jeg afsted på arbejde kl.0640 og bliver kl.0717 ringet op af min kone der fortæller at hun lige er gået forbi træpillerne som står på vejen ud for vores indkørsel, da hun skulle på arbejde.

Så fragtmanden har ikke skrevet, ringet, eller ikke engang ringet på døren for at fortælle han kom med træpillerne. Han kunne heller ikke engang sætte dem i vores indkørsel på sf stenene 1m længere inde, så jeg ikke selv skulle bakse dem over kantstenen med palleløfteren.

Det er sidste gang jeg handler træpiller hos Bilka, og jeg valgte dem faktisk kun fordi jeg troede at de havde styr på netop leveringen, men jeg er ved at være meget træt af fragtfirmaer der stadig ikke har fattet hvor vigtig information og kommunikation er.

Jeg håber min anmeldelse kan bruges af andre der vil handle træpiller hos Bilka, så ved man da ihvertfald hvad man kan forvente.

Mvh.
Kim
Mvh. Kim


Brugeravatar
BWJ
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 3382
Tilmeldt: 05 jan 2011 20:03
Areal: 155
Brændsel: VP/ solvarme/ Solcelleanlæg 6460Wp
Dagligt forbrug: 0
Årligt forbrug: 0
Givet likes: 200 gange
Modtaget likes: 238 gange

Re: Dårlig oplevelse med køb hos Bilka.dk

Indlæg af BWJ » 31 jan 2023 19:04

Klaphatte new1b
Hvorfor gøre det enkelt, når man med en smule omhu, kan gøre det hamrende indviklet.

calle

Re: Dårlig oplevelse med køb hos Bilka.dk

Indlæg af calle » 31 jan 2023 20:41

Kim S skrev:
31 jan 2023 16:52
Hej.

Jeg vil lige anmelde min oplevelse med at købe Barlinek træpiller hos Bilka.

Pillerne blev bestilt d.23/1 til 4299,- for 990kg Barlinek 6mm. Der stod at levering ville ske senest d.2/2 og da jeg gerne ville være hjemme til at modtage pillerne, fordi vi før har fået stjålet piller fra vores skur, kontaktede jeg Bilka.

Kundeservice oplyste at de ville blive leveret senest d.2/2 og at jeg ville blive kontaktet dagen før.
På tracking linket kunne jeg intet se, ikke engang hvem fragtfirmaet var.

D.25/1 trækker Bilka pengene og jeg kan stadig intet se på tracking linket.

I går d.30/1 er der stadig intet på tracking linket, og jeg har intet hørt fra fragtfirmaet, så jeg kikker på Bilkas hjemmeside om der skulle stå noget under træpillerne. De er så blevet sat ned til 3860,- og nu bliver jeg lidt små gal.

Jeg ringer derfor til Bilka som fortæller at de kommer d.2/2 og at jeg bliver kontaktet dagen før. Hun kan godt se det er lidt dårlig service med prisen så jeg får en kreditnota på differencen på trods af at de ikke har hverken prisgaranti eller prismatch.

I dag kører jeg afsted på arbejde kl.0640 og bliver kl.0717 ringet op af min kone der fortæller at hun lige er gået forbi træpillerne som står på vejen ud for vores indkørsel, da hun skulle på arbejde.

Så fragtmanden har ikke skrevet, ringet, eller ikke engang ringet på døren for at fortælle han kom med træpillerne. Han kunne heller ikke engang sætte dem i vores indkørsel på sf stenene 1m længere inde, så jeg ikke selv skulle bakse dem over kantstenen med palleløfteren.

Det er sidste gang jeg handler træpiller hos Bilka, og jeg valgte dem faktisk kun fordi jeg troede at de havde styr på netop leveringen, men jeg er ved at være meget træt af fragtfirmaer der stadig ikke har fattet hvor vigtig information og kommunikation er.

Jeg håber min anmeldelse kan bruges af andre der vil handle træpiller hos Bilka, så ved man da ihvertfald hvad man kan forvente.

Mvh.
Kim
3860 kr. :shock: 2329 kr (plus transport) hos Pillemadsen.

Kim S
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 39
Tilmeldt: 14 okt 2010 15:56
Mit fyr: Baxi Multiheat 1.5 med iltstyring
Areal: 235m2+50m2
Brændsel: Varga 8mm træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 3390
Dagligt forbrug: 40-45kg Nov/Dec
Årligt forbrug: 7-8ton
Geografisk sted: Hundested
Modtaget likes: 1 gang

Re: Dårlig oplevelse med køb hos Bilka.dk

Indlæg af Kim S » 31 jan 2023 21:44

calle skrev:
31 jan 2023 20:41
3860 kr. :shock: 2329 kr (plus transport) hos Pillemadsen.
Jeps, men jeg var i tidsnød og turde ikke satse på Tyskland :(
Mvh. Kim

Brugeravatar
lamborg
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2672
Tilmeldt: 07 nov 2011 02:01
Mit fyr: woody 30kw. Opop 30 kw blackstar med V10
Areal: 587kvm + 80kvm Kld
Brændsel: forskellige typer
Fremviser gerne i postnummer: 7200
Dagligt forbrug: en hulen masse
Årligt forbrug: ca12-14 tons
Geografisk sted: Urup , Grindsted
Givet likes: 271 gange
Modtaget likes: 361 gange
Kontakt:

Re: Dårlig oplevelse med køb hos Bilka.dk

Indlæg af lamborg » 01 feb 2023 13:40

Du kan købe med fri levering og dansk moms hos pille madsen
https://www.pillemadsen-danmark.dk/shop ... -239p.html
Jeg har også prøvet det med bilka.
Skulle have en storsæk træflis hjem og blev lovet at det ville bilve levert med kran og han ville køre ind på vores parkeringplads og løften den over hestehegnet, men nej fik en besked om at der kunne han ikke kører ind selvom vi både har haft sættevogne og busser der inde og han havde sat den i indkørslen . Konen så lige røven af ham da han kørte og det var en alm fragtbil med rampe Så jeg handler heller ikke ved bilka mere med noget der skal leveres med fragtmand .
MVH
Claus
Fyrmester på lamborghus
"hvor høj dine trone end er vil du altid sidde på din egen røv"
30Kw scotte. opop 30kw blackstar. 500l pilletank. Magna 25-100. V10
16kw jordvarme og 7kvm solfanger til sommerdrift med samlet 500L VVB


Besvar