Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Svenske Varga træpiller på tilbud til kr. 1,83kg

Her kan du indberette priser på træpiller. På den måde kan du måske hjælpe de andre brugere med deres næste køb.
Besvar
Torpet
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 750
Tilmeldt: 19 okt 2011 16:44
Mit fyr: Blackstar 10 Kw V7 semirens
Areal: 130+75
Brændsel: Vida/Varga Svenske 8mm
Årligt forbrug: 4,5 tons
Givet likes: 67 gange
Modtaget likes: 85 gange

Svenske Varga træpiller på tilbud til kr. 1,83kg

Indlæg af Torpet » 19 jul 2016 16:08

Nu er det nok ikke lige træpiller de fleste tænker på i disse dage, men det er måske nok værd lige at overveje en god sommerpris?
For de der bruger den fine svenske Vida/Varga træpille, så er der et ret godt tilbud lige nu hos XL i Sakskøbing (og sikkert også hos andre XL forretninger).

http://www.e-pages.dk/ftugeaviser/1248/

Så det er altså paller med 896kg 8mm træpiller (også 6mm kan købes) til kr. 1645,00 per palle, hvilket er blot kr. 1,83kg. Jeg anser alle priser på 2kr/kg eller derunder for at være en god pris, så dette er fint. Poserne vejer 16kg og er ret stærke, jeg havde ikke hul i en eneste sidste år.

Sidste år holdt denne ‘sommer pris’ indtil slutningen af august, så mon ikke det samme gælder i år?

De leverer fragtfri på Lolland-Falster (normalt torsdag), hvis man køber 2 eller flere paller. En enkelt palle koster 100 kr i fragt. Pallerne er eengangspaller, så altså uden ekstra gebyr. Leveringen sker med en lastbil der er kran på med en ret så lang arm, så jeg får mine stillet helt ind i min carport.

Hvis man har en konto hos dem og får leveret engang i august sker betalingen blot 15. september.

Håber dette måske kan være til gavn for nogen?

Fortsat god sommer :)
træpiller.jpg


melander
Stoker V
Stoker V
Indlæg: 174
Tilmeldt: 15 jun 2014 11:55
Mit fyr: 10 kw Blackstar BS1016 V7 styring
Areal: 102
Brændsel: 8mm træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4892
Årligt forbrug: 4,5-5 tons
Geografisk sted: Kettinge Lolland Falster

Re: Svenske Varga træpiller på tilbud til kr. 1,83kg

Indlæg af melander » 19 jul 2016 17:15

Kan så informere om af det er muligt og få prisen lidt bedre hos dem fik tilbud på 6 paller til 1545kr pr. Palle (8mm) kom dog til og bestille 8 paller :oops:

Med levering d.31 august :)
http://stokercloud.dk/dev/showmain.php?mac=melander

Sendt fra min commodore 64.

Man kan godt være dum, selvom man har en høj ip.

Torpet
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 750
Tilmeldt: 19 okt 2011 16:44
Mit fyr: Blackstar 10 Kw V7 semirens
Areal: 130+75
Brændsel: Vida/Varga Svenske 8mm
Årligt forbrug: 4,5 tons
Givet likes: 67 gange
Modtaget likes: 85 gange

Re: Svenske Varga træpiller på tilbud til kr. 1,83kg

Indlæg af Torpet » 19 jul 2016 20:07

Det var fint gået og ja, Kim er til at snakke med, men jeg har kun brug for 2 paller i år, da jeg har een i overskud fra sidste sæson, så jeg har ligesom ikke ret meget at forhandle med, men godt klaret :) rart at høre. Jeg har bestilt leveringen til 4. august, da min betaling er 15. september uanset hvornår i august jeg får leveret. Fint også at du her giver bolden videre, hvis andre skal bruge mange piller, begge priser er rigtigt gode, håber andre tager fordel af disse priser. Mit forbrug er heldigvis faldet godt med min nye Blackstar.


Besvar