Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Vanvittig billigt Heatlets - og så den kvalitet! 1.700,- pr. ton inkl. Levering

Her kan du indberette priser på træpiller. På den måde kan du måske hjælpe de andre brugere med deres næste køb.
Besvar
Fyrster
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 2
Tilmeldt: 18 jun 2015 20:51

Vanvittig billigt Heatlets - og så den kvalitet! 1.700,- pr. ton inkl. Levering

Indlæg af Fyrster » 18 jun 2015 21:10

jeg har lige tilmeldt en gruppe på et ny hjemmeside som hedder fjernet her har jeg tilmeldt mig et køb af "Heatlets" Fra Verdo som jeg tidligere har fyret med og som de fleste sikkert ved er top kvalitet.

Det som gjorde forskellen for mig er helt klart prisen. 1.700,- for 1000 kg inklusiv levering. Det har jeg aldrig set så billigt før og slet ikke den kvalitet.

Jeg må sige at ideen er smart og vil klart opfordre medlemmerne herinde til at tilslutte sig det gruppekøb - levering over hele landet og hvem ved hvis vi kan få samlet nok mennesker kan prisen måske komme endnu længere ned.

Var måske lidt skeptisk da man skal registrere sig med kreditkort, men der står klart og tydeligt i deres handelsbetingelser at de ikke trækker penge før handlen er effektueret, og det har da holdt indtil videre, de skriver også de samarbejder med Deloitte og Nordea så mon ikke der er styr på den del.

Gruppekøbet udløber den 30/6 så lad os se hvor mange vi kan få tilmeldt inden da.

Her er linket til købet.fjernet

Jeg har regnet lidt på det og hvis vi kan få det til den pris kan jeg personligt spare ca. 30% på mit energibudget....det ville da pynte.

Med venlig hilsen

Den forventningsfulde


Brugeravatar
MichaelK
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4672
Tilmeldt: 20 okt 2007 03:15
Mit fyr: BioWin 100 Eksklusiv
Areal: ca. 300kvm.
Brændsel: Træpiller 6 mm.
Fremviser gerne i postnummer: 8410
Årligt forbrug: ca 5,5 t.
Geografisk sted: Feldballe-Djursland
Givet likes: 333 gange
Modtaget likes: 333 gange

Re: Vanvittig billigt Heatlets - og så den kvalitet! 1.700,- pr. ton inkl. Levering

Indlæg af MichaelK » 18 jun 2015 22:14

Ja ja, nu skal der jo først være en forhandler, der vil tilbyde træpillerne til den pris.
Der skal nu lidt flere erfaringer med omtalte websted på bordet, før jeg hopper på.
Desuden bekymre det mig lidt, at, man ikke kan sige ja eller nej til sælgeren. Der
står jo tydeligt i betingelserne, at købet gennemføres så snart en sælger tilbyder
varen til de opstillede betingelser.

Som man nok kan fornemme, så er jeg en smule skeptisk, men jeg kunne jo blive
overrasket :roll:

»Jo mere Jeg lære om mennesker, jo mere elsker Jeg min hund«

Citat: Mark Twain

Fyrster
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 2
Tilmeldt: 18 jun 2015 20:51

Re: Vanvittig billigt Heatlets - og så den kvalitet! 1.700,- pr. ton inkl. Levering

Indlæg af Fyrster » 18 jun 2015 22:55

Ja det er helt korrekt, men der står samtidig også at forhandleren skal leve op til forespørgslen og der står klart og tydeligt "Heatlets" så er sikker på de har styr på tingene eller vil jeg da gøre brug af min fortrydelsesret som også klart står beskrevet.

Brugeravatar
Oldgaard
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 aug 2007 12:29
Mit fyr: Scotte 16kw Blackstar 1016 V7 :)
Areal: 250
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 4173
Dagligt forbrug: hmm aner der ikke
Årligt forbrug: nu må vi se ;)
Geografisk sted: Sorø
Givet likes: 34 gange
Modtaget likes: 27 gange
Kontakt:

Re: Vanvittig billigt Heatlets - og så den kvalitet! 1.700,- pr. ton inkl. Levering

Indlæg af Oldgaard » 18 jun 2015 23:03

Fyrster skrev:Ja det er helt korrekt, men der står samtidig også at forhandleren skal leve op til forespørgslen og der står klart og tydeligt "Heatlets" så er sikker på de har styr på tingene eller vil jeg da gøre brug af min fortrydelsesret som også klart står beskrevet.
Der må jeg lige korrigerer dig
Cital : Kvalitetstræpiller som fx Greenii eller Heatlets
Citat slut

ergo så kan det faktisk være hvad som helt bare de har samme specifikationer som Heatlets
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig

Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm

Brugeravatar
MichaelK
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4672
Tilmeldt: 20 okt 2007 03:15
Mit fyr: BioWin 100 Eksklusiv
Areal: ca. 300kvm.
Brændsel: Træpiller 6 mm.
Fremviser gerne i postnummer: 8410
Årligt forbrug: ca 5,5 t.
Geografisk sted: Feldballe-Djursland
Givet likes: 333 gange
Modtaget likes: 333 gange

Re: Vanvittig billigt Heatlets - og så den kvalitet! 1.700,- pr. ton inkl. Levering

Indlæg af MichaelK » 19 jun 2015 00:07

Registrering med kreditkort er helt klart risikabelt, og helt klart et no-go hos mig.
Jeg siger ikke at siden er fup og svindel, men.............

»Jo mere Jeg lære om mennesker, jo mere elsker Jeg min hund«

Citat: Mark Twain


pll
Stoker VI
Stoker VI
Indlæg: 225
Tilmeldt: 14 jan 2011 00:08
Mit fyr: KSM 275/13
Areal: 180
Brændsel: piller/korn
Fremviser gerne i postnummer: 4450
Årligt forbrug: 6t
Geografisk sted: 4450 Jyderup
Givet likes: 21 gange
Modtaget likes: 11 gange

Re: Vanvittig billigt Heatlets - og så den kvalitet! 1.700,- pr. ton inkl. Levering

Indlæg af pll » 19 jun 2015 18:22

Jeg ville ikke gøre det, der er ingen fortrydelsesret hvis du først gennemfører købet.
Fortrydelsesret
Hvis du er forbruger, har du 14 dages fortrydelsesret på køb af vouchers og rabatkoder fra os. Har du allerede anvendt det købte voucher eller rabatkode til betaling hos vores samarbejdspartner, kan købet dog ikke fortrydes

Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 11089
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Givet likes: 119 gange
Modtaget likes: 141 gange

Re: Vanvittig billigt Heatlets - og så den kvalitet! 1.700,- pr. ton inkl. Levering

Indlæg af Ulrik » 20 jun 2015 07:42

Fyrster skrev:jeg har lige tilmeldt en gruppe på et ny hjemmeside som hedder fjernet her har jeg tilmeldt mig et køb af "Heatlets" Fra Verdo som jeg tidligere har fyret med og som de fleste sikkert ved er top kvalitet.

Det som gjorde forskellen for mig er helt klart prisen. 1.700,- for 1000 kg inklusiv levering. Det har jeg aldrig set så billigt før og slet ikke den kvalitet.

Jeg må sige at ideen er smart og vil klart opfordre medlemmerne herinde til at tilslutte sig det gruppekøb - levering over hele landet og hvem ved hvis vi kan få samlet nok mennesker kan prisen måske komme endnu længere ned.

Var måske lidt skeptisk da man skal registrere sig med kreditkort, men der står klart og tydeligt i deres handelsbetingelser at de ikke trækker penge før handlen er effektueret, og det har da holdt indtil videre, de skriver også de samarbejder med Deloitte og Nordea så mon ikke der er styr på den del.

Gruppekøbet udløber den 30/6 så lad os se hvor mange vi kan få tilmeldt inden da.

Her er linket til købet.fjernet

Jeg har regnet lidt på det og hvis vi kan få det til den pris kan jeg personligt spare ca. 30% på mit energibudget....det ville da pynte.

Med venlig hilsen

Den forventningsfulde
Stoker Pro er ikke stedet hvor man som forretningsdrivende er tilladt at gøre reklame for egen virksomhed.
Reglerne er simple, specielt denne: regler#reklame
Læs dem!
MvH Ulrik©


Besvar