Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Det er godt nok billigt

Her kan du indberette priser på træpiller. På den måde kan du måske hjælpe de andre brugere med deres næste køb.
Besvar
pendec

Det er godt nok billigt

Indlæg af pendec » 04 mar 2015 13:40

- Hvad er billigt?
- Hvilke piller snakker du om her?
- Er det bare fordi du kender dem og får rabat? at lægge en link, er direkte SPAM for andre, og slettes på kommando?
- Hvad grundlag bruger du at sammenligne med?

Det er din tråd men på hvad grundlag definerer du billigt? Ikke noget som er gyldigt for sjælland når kun 30% er et hit på små indkøb, så du har ramt så meget ved siden at du ikke selv kan finde hoved og hale i dine argumenter.

Og her mener jeg dit første indlæg, hvis du ikke fattede det! Og forsøger du andet, så prøv at konkretisere præcis til hvem og hvornår og hvorfor du finder den her webside billig, og om du henter selv, om du køber der ofte, om du får hjælp for at lægge sådanne reklamer op uden kommentarer osv.. Det er meget godt, og så er det bare så skidt når du kommenterer så ringe på det med dårlige argumenter fordi du bruger haglgevær og ikke kan bruge nogen fornuftige direkte argumenter for så ringe 1. indlæg du laver


Landlyst
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4479
Tilmeldt: 13 okt 2009 22:03
Mit fyr: Scotte 16kW V. 10, Blackstar semirens
Areal: 200kvm+ 60kvm
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Dagligt forbrug: 30,8
Årligt forbrug: 6 tons
Geografisk sted: 8830 Tjele
Givet likes: 22 gange
Modtaget likes: 12 gange

Det er godt nok billigt

Indlæg af Landlyst » 04 mar 2015 14:16

pendec skrev: - Hvad er billigt?
- Hvilke piller snakker du om her?
- Er det bare fordi du kender dem og får rabat? at lægge en link, er direkte SPAM for andre, og slettes på kommando?
- Hvad grundlag bruger du at sammenligne med?

Det er din tråd men på hvad grundlag definerer du billigt? Ikke noget som er gyldigt for sjælland når kun 30% er et hit på små indkøb, så du har ramt så meget ved siden at du ikke selv kan finde hoved og hale i dine argumenter.

Og her mener jeg dit første indlæg, hvis du ikke fattede det! Og forsøger du andet, så prøv at konkretisere præcis til hvem og hvornår og hvorfor du finder den her webside billig, og om du henter selv, om du køber der ofte, om du får hjælp for at lægge sådanne reklamer op uden kommentarer osv.. Det er meget godt, og så er det bare så skidt når du kommenterer så ringe på det med dårlige argumenter fordi du bruger haglgevær og ikke kan bruge nogen fornuftige direkte argumenter for så ringe 1. indlæg du laver
Dette er ordlyden om dette emne; Priser på træpiller
Her kan du indberette priser på træpiller. På den måde kan du måske hjælpe de andre brugere med deres næste køb.

Hvordan kan dette være spam? Hvordan kan det være forkert? Nej forresten lad bare være at svare... Orker ikke at høre det.... Hvis [tag]Ulrik[/tag] mener dette er spam så skal jeg hjertens gerne lade være at være så venlig at hjælpe andre! :shock:

Og Jeg orker altså ikke diskutere med dig mere, nogle ting kæmper selv guderne forgæves mod 8) Og lige nu ved jeg hvordan de føler det... icon_cheesygrin.gif

Edit: Forresten så NEJ har intet med nogen forhandlere af træpiller at gøre og får intet for dette! Det var ren for at hjæpe andre!

pendec

Det er godt nok billigt

Indlæg af pendec » 04 mar 2015 14:26

Landlyst skrev:Og Jeg orker altså ikke diskutere med dig mere, nogle ting kæmper selv guderne forgæves mod 8) Og lige nu ved jeg hvordan de føler det... icon_cheesygrin.gif
Op til nu er det vist os andre der måtte døje med dine fordrejede forklaringer på priser, omkostninger og alle mulige mærkelige misforståelser i hvad jeg skriver og andre bekræftede mig i. Så at diskutere, er du vist ekspert i har du bevist endnu en gang. Men ja, Vi stopper her og du var ikke sjov så længe det varede, kun sørgelig.

Kunne være spændende hvad [tag]Ulrik[/tag] siger, for ikke så længe siden slettede [tag]Ulrik[/tag] en anden brugers indlæg som spam, da det også var ubegrundet men bare nævnte billige solcelle anlæg, og hvem som skriver må være underordnet, når man ikke skriver mere en link til anden webside uden argument eller information end emnet som argument.

newpas
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1713
Tilmeldt: 06 nov 2011 13:28
Mit fyr: MGM15 Årg 2007
Areal: 150+kælder
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 9870
Dagligt forbrug: For stort men kræves
Årligt forbrug: 510sæk/år=8T
Geografisk sted: Nordjylland/Hørmested
Givet likes: 35 gange
Modtaget likes: 13 gange

Det er godt nok billigt

Indlæg af newpas » 04 mar 2015 15:20

I har sgu da vist brug for at mødes nede på den lokale og få jer en forsoningsbajer!! new5 :skyder: drinking25.gif

From
Stoker X
Stoker X
Indlæg: 496
Tilmeldt: 17 jan 2007 14:07
Mit fyr: Woody 24kw ver 6.69+ Opop 418
Areal: 125 bolig+200 garage
Brændsel: Træpiller
Dagligt forbrug: 25 kg
Årligt forbrug: 7-8 ton
Geografisk sted: Gravlev
Givet likes: 9 gange
Modtaget likes: 16 gange

Det er godt nok billigt

Indlæg af From » 04 mar 2015 17:29

Både Lava og Barlinek er ganske udemærkede piller. Jeg har ikke brugt andet i de 4,5 år jeg har haft pillefyr og da jeg købte dem hos den lokale pillepusher havde de samme kg-pris og jeg har købt dem lidt i flæng,

Sjovt nok var Lava også noget billigere end Barlinek da jeg i efteråret købte 6 paller i Tyskland. Jeg synes de brænder ligeså fint som de Barlinek jeg i efteråret 13 købte hjem fra Tyskland.


Brugeravatar
thy
Supporter
Supporter
Indlæg: 10371
Tilmeldt: 09 dec 2006 17:17
Mit fyr: Baxi 1,5 350L
Areal: 190 +værksted 130
Brændsel: Estonia
Fremviser gerne i postnummer: 5560
Dagligt forbrug: ca 8-30
Årligt forbrug: ca 5-6
Geografisk sted: Frøbjerg (FYN)
Givet likes: 101 gange
Modtaget likes: 269 gange
Kontakt:

Det er godt nok billigt

Indlæg af thy » 04 mar 2015 18:02

tak for tibet det er sku en go pris,på denne tid af året....

hvad fragten angår er det jo ligegyldig da alle forhandlere ved grænsen anbefaler det samme...

for øvrigt er mine erfaringer at barlinek er mere blandet kvalitet...
lava er bedre og mere ens artet..
Mvh thy.... ps viser gerne Banditten frem hvis det sku være 402.gif
https://stokerlog.dk/public.php?userid= ... 96df9256b2
Flemming Illum Nielsen

Flemmingth
Stoker XV
Stoker XV
Indlæg: 1034
Tilmeldt: 20 mar 2010 20:25
Mit fyr: MGM Comfort 15 + Passat Ventum VG-40
Areal: 210
Fremviser gerne i postnummer: 6818
Geografisk sted: Roust, 6818 Årre
Givet likes: 29 gange
Modtaget likes: 34 gange

Det er godt nok billigt

Indlæg af Flemmingth » 04 mar 2015 20:32

Ja træpiller er billige for tiden. Mon ikke det er fordi forhandlerne er ved at kløjs i dem pga. den milde vinter.
Såvidt jeg kan se, skal vi tilbage til 2010 eller før, for at finde tilsvarende lave priser på træpiller.
I forbindelse med et besøg i Sønderjylland, var fruen og jeg et smut over grænsen for at proviantere dagligvarer, sodavand, øl og brændevin (120 DKK for 2 flasker hos Calle icon_cheesygrin.gif ). Havde så traileren med og var et smut inde hos Stampemøllen i Handewitt for at hente 2 paller á 960 kg - 1499 DKK/palle :great:
På hjemturen var det en ren fornøjelse at høre Hilux'ens motor endelig havde noget at bestille, med lastbilfart på motorvejen, 500 kg på ladet og 2.500 kg på krogen. Meeen - den har nok ikke holdt de sædvanlige 11-12 km/l :oops:
Med varm hilsen
Flemming Thomsen
Hvad kan udskydes til imorgen, skal ikke laves idag - thi imorgen er det måske overflødigt

knaldhatte
Stoker VII
Stoker VII
Indlæg: 281
Tilmeldt: 07 dec 2011 19:26
Mit fyr: Scotte mini 10kw
Areal: 170
Brændsel: German Pillets
Fremviser gerne i postnummer: 7000
Dagligt forbrug: !
Årligt forbrug: !
Geografisk sted: Fredericia

Det er godt nok billigt

Indlæg af knaldhatte » 05 mar 2015 09:26

Hvis der ikke skal mere til for man kan blive rost med tak for tilbudet osv. Så vil jeg da også til sætte links op....

:evil: Absolut-traepiller.dk VS Pillemadsen.dk :evil:

absolut-traepiller RW Træpiller 960kg kr. 1.489 Kr
Pillemadsen RW Træpiller 960kg 1.499,00 Kr
WARNING WARNING PRIS CHOK :twisted: Besparelse på hele 10kr :great: ja det vel 2 dåse øl

absolut-traepiller German pellets 896kg 1599Kr ( Kilo pris 1.784kr )
Pillemadsen German pellets 990kg 1699kr ( kilo pris 1.716kr )

absolut-traepiller Barkline 1000kg 1529 kr (kilo pris 1,529kr)
Pillemadsen Barkline 990 kg 1539kr (kilo pris 1,554kr)

absolut-traepiller Olimp 975kg 1489kr
Pillemadsen Olimp 975kg 1499kr

Prøver bevise her at deres priser LANGT fra er tilbud . Hvis man mener, at når man køber for flere tudsende kr af en vare kun sparre en flad 10kr at det er et godt tilbud så skal der ikke meget til for begrejstre en. Desuden er deres German pellets faktisk DYRRE. SÅ du har faktisk vildledt folk ved promovere deres side. Forstår godt folk spørger om du får penge for promovere, eller evt. kender manden der ejer selvskabet. Men vil ikke beskylde noget. bare lige lidt fakta her til de folk der ikke selv kan sammenligne og det FAKTISK IKKE er tilbud for det er det LANGT fra. Jow de har nogle lorte piller du kan købe for 1100kr hvis man lyster for det ;)

calle

Det er godt nok billigt

Indlæg af calle » 05 mar 2015 17:04

Ja hvad i alverden bilder du dig egentlig ind Landlyst - sådan at forsøge at lokke os Stoker Pro-brugere på vildspor. Hvad har du gang i. Det er simpelthen undervurdering af vores intelligens. Vi finder os ikke i det slap.gif

Venlig hilsen icon_cheesygrin.gif
Last edited by 1 on calle; edited 5 times in total

Landlyst
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4479
Tilmeldt: 13 okt 2009 22:03
Mit fyr: Scotte 16kW V. 10, Blackstar semirens
Areal: 200kvm+ 60kvm
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Dagligt forbrug: 30,8
Årligt forbrug: 6 tons
Geografisk sted: 8830 Tjele
Givet likes: 22 gange
Modtaget likes: 12 gange

Det er godt nok billigt

Indlæg af Landlyst » 05 mar 2015 17:34

Jamen skal da nok holde det for mig selv en anden gang, så i ikke skal foranlediges til at tro jeg ville gøre noget godt for nogen.... :roll:

SKULLE jeg ske at formaste mig til noget ligene en gang skal jeg nok huske at skrive udtrykkeligt at det KUN og KUN gælder for dem så kan se fidusen i at spare lidt penge, Ligeledes at det KUN skal læses af dem som har interesse og at det er HELT frivilligt om man vil tro på mig. og at man selvfølgeligt skal bruge SIN egen regnemaskine og moral!! 8)


Besvar