Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Det er godt nok billigt

Her kan du indberette priser på træpiller. På den måde kan du måske hjælpe de andre brugere med deres næste køb.
Besvar
pendec

Det er godt nok billigt

Indlæg af pendec » 05 mar 2015 19:23

Lintz skrev:
Ved ærlig talt ikke hvor du helt vil hen med dit spørgsmål. Jeg ved ikke hvad du tænkte da du så 1. Indlæg, men du ved åbenbart hvad alle andre tænkte. Hvis jeg skal kommenterer 1. Indlæg og kun første indlæg. Ikke alt et fnidder efterfølgende vil jeg sige at Landlyst har siddet og surfet lidt. Faldet over en side hvor han mente at pillerne var billige og ville gerne dele denne opdagelse med os andre. Længere er den ikke.
Præcis med sådanne svar vender du det til et indlæg uden indhold. Du ved ikke præcis hvor nogen vil hen med det. Pointen er vist forstået kan jeg se. Tak


dannidines

Det er godt nok billigt

Indlæg af dannidines » 05 mar 2015 19:29

Jeg bliver altså nød til at have den der skåret ud i pap (det har været en lang dag) da budskabet går over hovedet på mig..

Grunder det her i, at nogle er bedre end landlyst til at google billige priser? for bevares, manden syntes det var gode priser, hvorfor så flække en thermosikring over det?

det kan altså ikke nage mig, men hvad der kan nage mig er, at hvis jyder og fynboer kan få billige piller og vi ikke kan fordi KBH har en havebænk til en million :-)
Last edited by 1 on dannidines; edited 5 times in total

triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5470
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Givet likes: 403 gange
Modtaget likes: 421 gange

Det er godt nok billigt

Indlæg af triumph » 05 mar 2015 19:35

Pendec skal køre 180 km for at side på havebænken. Og, skal betale overpris for piller.
Der er da ikke noget at sige til at han er sur (altid....)

calle

Det er godt nok billigt

Indlæg af calle » 05 mar 2015 19:39

dannidines skrev:Jeg bliver altså nød til at have den der skåret ud i pap (det har været en lang dag) da budskabet går over hovedet på mig..

Grunder det her i, at nogle er bedre til landlyst til at google billige priser? for bevares, manden syntes det var gode priser, hvorfor så flække en thermosikring over det?

det kan altså ikke nage mig, men hvad der kan nage mig er, at hvis jyder og fynboer kan få billige piller og vi ikke kan fordi KBH har en havebænk til en million :-)
Enig :great: Flyt bænken til Jylland icon_cheesygrin.gif

Venlig hilsen

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7984
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 795 gange

Det er godt nok billigt

Indlæg af Lintz » 05 mar 2015 19:50

pendec skrev: Præcis med sådanne svar vender du det til et indlæg uden indhold. Du ved ikke præcis hvor nogen vil hen med det. Pointen er vist forstået kan jeg se. Tak
Helt ærligt. Pendec. Jeg ved ikke om du konstant keder dig. Elsker at diskutere, eller ser konspirationsteorier alle steder. Men en ting ved jeg - jeg gider ikke indlede en længere diskussion med dig om en tråd der omhandlede en henvisning til en pilleforhandler. Dertil er livet squ for kort.
Bare synd at disse angreb dukker op en gang imellem i et ellers godt forum med en masse gode brugere.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7984
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 795 gange

Det er godt nok billigt

Indlæg af Lintz » 05 mar 2015 19:57

knaldhatte skrev:

Så fordi en bank mand råder dig til købe en aktie så gør du det ? for han er jo bank mand, hvorfor skulle han sige noget som ikke er sandt ?

Du er meget sort hvid i den udtalelse. Som om hvis man har status så puuuha så skal man ikke beskylles for noget, for alle ved jo hvis man har højere status inden for noget. Så kan man ikke finde på gøre noget som man faktisk ikke burde. Jeg beskylder ingen jeg siger bare det IKKE er et tilbud. Hvad priserne vil gøre til sommer er ikke aktuelt nu. Men definer tilbud når f.eks. german pellets faktisk er dyrre hos dem det forstår jeg ikke.

Problemer er der bliver oprettet en tråd "Det er godt nok billigt" hvor det ENESTE der så står er et link. Hvor der MAX er en besparelse på 50kr/tons, og de kendte mærker kun 10kr, og nogle er dyrre faktisk. Kan ikke se hvorfor han selv mener han gør noget godt for nogle her ? kommer selv med en helveds masse regnestykker osv. så hvorfor brugte han ikke 2min og selv lige regnede efter, og så det FAKTISK ikke er noget som helst tilbud. Det er bare et sted hvor udvalgte piller koster 10kr mindre / tons

OVER AND OUT.

PS. Ser frem til flere tråde med " Det er godt nok billigt" hvor man kan sparre en 10kr for hver 1000kr man bruger :great:
gud fri mig vel en gang øregas. Landlyst har åbenbart ikke ramt den aller aller billigste pris inden for træpiller . Og nu skal han altså korsfæstelse fordi han har lavet den helligbrøde. Man bliver squ helt bange for at oprettet et indlæg når der findes nogle selvudnævnte stokerpro politibetjente .
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Brugeravatar
thoken
Supporter
Supporter
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 21 nov 2007 10:21
Mit fyr: scotte/dor 10 kw
Areal: 140 m2
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 5500
Årligt forbrug: 3,5 t
Geografisk sted: Fyn
Givet likes: 98 gange
Modtaget likes: 46 gange

Det er godt nok billigt

Indlæg af thoken » 05 mar 2015 20:31

calle skrev:
Enig :great: Flyt bænken til Jylland icon_cheesygrin.gif

Venlig hilsen

Hej.
Fint nok at flytte bænken til Jylland. Men endelig ikke her på Fyn. Min røv er ikke fin nok til at sidde på en bænk til en million icon_cheesygrin.gif
Så vil jeg hellere have billige træpiller fra Tyskland :great:

Mvh thoken
Domptør for en scotte! Tidligere tb mini- kriger!
Scotte 10 kw,V7 styring, keramisk eltænder fra q-Pro, kompressorrens, vvb-prioritering (Metro 110l), trækstabilisator, alpha pro pumpe.
Solcelleanlæg: 5,85 kw, med 2x3kw KLNE invertere.
http://stokercloud.dk/dev/thoken.html

Brugeravatar
Skiveren
Stoker XV
Stoker XV
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12 dec 2011 10:06
Mit fyr: Ekoheat 1500 :-)
Areal: 219 m2 i to plan
Brændsel: 8 mm piller
Fremviser gerne i postnummer: 9800
Dagligt forbrug: 3-20 kg
Årligt forbrug: 7000 kg
Geografisk sted: Sdr Harritslev (Hjørring)

Det er godt nok billigt

Indlæg af Skiveren » 05 mar 2015 20:57

calle skrev:
Enig :great: Flyt bænken til Jylland icon_cheesygrin.gif

Venlig hilsen
Enig Calle...
Jeg deler gerne en øl (vel og mærke en tysker) med dig på denne bænk, så kan vi jo altid snakke om hvor der er billige træpiller henne.. :-)
Ekoheat 1500 m/ Ekocompress askeskuffe, sat igang den 16/02-2012 :-)
Ekoheat 900 m/ Ekocompress askeskuffe, sat igang den 25/01-2014 :-)
-Hvis du skal bygge nyt, bygge til, bygge om, bygge... www.tegnestuenveksoe.dk
Mvh Skiveren~ Ole Veksø

Landlyst
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4479
Tilmeldt: 13 okt 2009 22:03
Mit fyr: Scotte 16kW V. 10, Blackstar semirens
Areal: 200kvm+ 60kvm
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Dagligt forbrug: 30,8
Årligt forbrug: 6 tons
Geografisk sted: 8830 Tjele
Givet likes: 22 gange
Modtaget likes: 12 gange

Det er godt nok billigt

Indlæg af Landlyst » 05 mar 2015 21:04

Skiveren skrev:
Enig Calle...
Jeg deler gerne en øl (vel og mærke en tysker) med dig på denne bænk, så kan vi jo altid snakke om hvor der er billige træpiller henne.. :-)
I kommer bare, skal nok finde en måde i kan sidde godt til meget biligere penge, men der er tyske øl og tyske piller på pallerne.... icon_cheesygrin.gif :great:

pendec

Det er godt nok billigt

Indlæg af pendec » 05 mar 2015 21:16

Lintz skrev: gud fri mig vel en gang øregas. Landlyst har åbenbart ikke ramt den aller aller billigste pris inden for træpiller . Og nu skal han altså korsfæstelse fordi han har lavet den helligbrøde. Man bliver squ helt bange for at oprettet et indlæg når der findes nogle selvudnævnte stokerpro politibetjente .
Og du er så Stokerpro politiet eller? Det lyder da sådan lige nu.


Besvar