Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Erfaring med varmekontoen.dk

Her kan du indberette priser på træpiller. På den måde kan du måske hjælpe de andre brugere med deres næste køb.
nemocharley

Erfaring med varmekontoen.dk

Indlæg af nemocharley » 05 aug 2014 14:11

Kjeld P skrev:Jeg mener ikke husejere har flere penge end andre, men jeg har da altid penge nok til at købe piller for på min alm lønkonto. Og jeg er ikke højtlønnet. Men nok lidt nærig icon_cheesygrin.gif
400kg piller koster heller ikke helt vildt icon_cheesygrin.gif


pendec

Erfaring med varmekontoen.dk

Indlæg af pendec » 05 aug 2014 15:13

Kjeld P skrev:Jeg mener ikke husejere har flere penge end andre, men jeg har da altid penge nok til at købe piller for på min alm lønkonto. Og jeg er ikke højtlønnet. Men nok lidt nærig icon_cheesygrin.gif
Som nævnt dit årlige forbrug er jo langt lavere end os andre icon_cheesygrin.gif Jeg køber så 6paller hjem , så jeg kan slippe for at få varer for enden af vejen altså 180meter væk fra pillefyret. Så står de ved siden af MEN jeg syntes da det er et rimlig hug ind i opsparingen, som kun kan retfærdiggøres ud fra et budget.

Brugeravatar
Kjeld P
Stoker IX
Stoker IX
Indlæg: 383
Tilmeldt: 27 nov 2011 19:16
Mit fyr: Biomax 16
Areal: 185
Brændsel: Piller og solskin
Fremviser gerne i postnummer: 8700
Dagligt forbrug: 0
Årligt forbrug: 0,4T
Geografisk sted: Øst Jylland
Givet likes: 1 gang

Erfaring med varmekontoen.dk

Indlæg af Kjeld P » 06 aug 2014 01:12

Ja...det er rigtig, men jeg gik nu ikke ud fra mit lave forbrug sidste sæson...det ville ikke være retvisende. Jeg gik ud fra hvad jeg tidligere har købt og det var 4T..jeg kan da godt se at 6 paller rykker lidt i beholdningen. Det er også kun fornuftigt at spare lidt sammen til brændsel udgiften.
Nu med tre Panasonic Inverter varmepumper...assisteret af pillefyr hvis det bliver rigtig dejlig koldt.


Besvar