Rabat ved køb af 8 paller?

Her kan du indberette priser på træpiller. På den måde kan du måske hjælpe de andre brugere med deres næste køb.
Hanssc
Stoker I
Stoker I
12
Indlæg: 26
Tilmeldt: 01 jul 2011 21:06
Mit fyr: Biomax 16
Areal: 216
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 6470
Årligt forbrug: 8

Rabat ved køb af 8 paller?

Indlæg af Hanssc »

Jeg bor på Sydals og har hentet 1-2 paller af gangen, i løbet af vinteren, når jeg alligevel var i Tyskland. Min plan for næste vinter var, at jeg nu til sommer ville købe 8 paller på en gang og transport. Jeg håber det, så kan gøres til samme pris, inkl. transport.

Jeg har søgt lidt, men synes ikke rigtig at finde nogle tilbud, på de piller jeg søger. Det er German Pellets og Olimp, da det er dem der har fungeret bedst for mig, og jeg ikke vil satse, når det er til en hel vinter. En enkelt havde "German pellets fra 1550kr" som overskrift. Men når man kom ind på siden, kunne man ikke finde priser der kom i nærheden. Heller ikke ved køb af flere paller. Jeg ringede og fik beskeden at jeg skulle købe 250 paller for at få dem til den pris og at ved alt under 250 paller var prisen som jeg kunne se på siden ved 1 stk. Blev lidt irriteret over denne latterlige form for markedsføring (Lav pris i overskrift, der vises af Google, men som ikke er reel). Så inden jeg ringer til flere, vil jeg lige høre jeres erfaringer:

1) Opnår I normalt en bedre pris ved køb at en mængde på ca. 8 ton?
2) Hvilke forhandlere ville I forhøre jer om pris hos, hvis I skulle købe 8 paller German Pellets eller Olimp?

På forhånd tak!

Hans

Hanssc
Stoker I
Stoker I
12
Indlæg: 26
Tilmeldt: 01 jul 2011 21:06
Mit fyr: Biomax 16
Areal: 216
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 6470
Årligt forbrug: 8

Rabat ved køb af 8 paller?

Indlæg af Hanssc »

Ja, hvis der skulle være en forhandler med et godt tilbud, så er du velkommen til at kontakte mig.
Brugeravatar
Ugelvig
Stoker XV
Stoker XV
11
Indlæg: 1354
Tilmeldt: 18 sep 2012 12:19
Mit fyr: Atmos D14P/Iwabo Villa S2
Areal: 212+70
Brændsel: Stampemøllen
Dagligt forbrug: 16 kg pr. døgn
Årligt forbrug: 6 ton
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Rabat ved køb af 8 paller?

Indlæg af Ugelvig »

Jeg er med i et helt træk (indkøbsforening), der har vi opnået en fin pris på enten Flex Heat eller Stampemøllen...
/AJU

Atmos D14P med påmonteret Iwabo Villa S2 og 750l træpiller i Mafa Midi silo fremvises gerne :)
Brugeravatar
Ugelvig
Stoker XV
Stoker XV
11
Indlæg: 1354
Tilmeldt: 18 sep 2012 12:19
Mit fyr: Atmos D14P/Iwabo Villa S2
Areal: 212+70
Brændsel: Stampemøllen
Dagligt forbrug: 16 kg pr. døgn
Årligt forbrug: 6 ton
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Rabat ved køb af 8 paller?

Indlæg af Ugelvig »

BTW... Prøv at ring til disse folk...

http://www.moldau.dk/shop/frontpage.html
/AJU

Atmos D14P med påmonteret Iwabo Villa S2 og 750l træpiller i Mafa Midi silo fremvises gerne :)
Stationsforstanderen
Stoker II
Stoker II
14
Indlæg: 41
Tilmeldt: 24 jan 2010 12:19
Mit fyr: Alcon 5. 21KW med pellx 20KW
Areal: 230 m2
Brændsel: Træpiller
Dagligt forbrug: ca 10-17 kg
Årligt forbrug: Ca 8-9 ton
Geografisk sted: Velling ved Ringkøbing
Blevet takket: 1 gang

Rabat ved køb af 8 paller?

Indlæg af Stationsforstanderen »

Du få ikke rabat nogen steder ved kun at købe 8 Tons. Men jo flere paller du skal have fragtet jo billigere bliver det pr palle. Billigst er selvfølgelig et helt træk. Typisk over 22 paller.

Ollii
Stoker XIV
Stoker XIV
15
Indlæg: 909
Tilmeldt: 10 jan 2009 19:18
Mit fyr: Jordvarme
Areal: 250
Brændsel: El
Årligt forbrug: 25-30000
Geografisk sted: sdrj
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 3 gange

Rabat ved køb af 8 paller?

Indlæg af Ollii »

Ugelvig skrev:BTW... Prøv at ring til disse folk...

http://www.moldau.dk/shop/frontpage.html
Moldau har solgt butikken til pillemadsen.
Når du taler kan du kun sige noget du allerede ved. Når du lytter kan du lære hvad andre ved.

M.v.h. Olli.
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
12
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 796 gange

Rabat ved køb af 8 paller?

Indlæg af Lintz »

Hanssc skrev:Jeg bor på Sydals og har hentet 1-2 paller af gangen, i løbet af vinteren, når jeg alligevel var i Tyskland. Min plan for næste vinter var, at jeg nu til sommer ville købe 8 paller på en gang og transport. Jeg håber det, så kan gøres til samme pris, inkl. transport.

Jeg har søgt lidt, men synes ikke rigtig at finde nogle tilbud, på de piller jeg søger. Det er German Pellets og Olimp, da det er dem der har fungeret bedst for mig, og jeg ikke vil satse, når det er til en hel vinter. En enkelt havde "German pellets fra 1550kr" som overskrift. Men når man kom ind på siden, kunne man ikke finde priser der kom i nærheden. Heller ikke ved køb af flere paller. Jeg ringede og fik beskeden at jeg skulle købe 250 paller for at få dem til den pris og at ved alt under 250 paller var prisen som jeg kunne se på siden ved 1 stk. Blev lidt irriteret over denne latterlige form for markedsføring (Lav pris i overskrift, der vises af Google, men som ikke er reel). Så inden jeg ringer til flere, vil jeg lige høre jeres erfaringer:

1) Opnår I normalt en bedre pris ved køb at en mængde på ca. 8 ton?
2) Hvilke forhandlere ville I forhøre jer om pris hos, hvis I skulle købe 8 paller German Pellets eller Olimp?

På forhånd tak!

Hans
Mit bud er at du finder nogle "medsammensvorne" i dit nærområdesom der også fyrer med piller - Kan du samle 24 paller sammen kan du sansynligvis opnå en rabat ved Pillemadsen. Transporten til sydals ved jeg ikke hvad koster - Men går du på pillemadsens hjemmeside kan du "linke" dig vidre til transportør.
Væe ikke bange for at bestille ved Pillemadsen - Har efterhånden hentet 250 - 300 paller hjem fra ham uden problemer.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.
Hanssc
Stoker I
Stoker I
12
Indlæg: 26
Tilmeldt: 01 jul 2011 21:06
Mit fyr: Biomax 16
Areal: 216
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 6470
Årligt forbrug: 8

Rabat ved køb af 8 paller?

Indlæg af Hanssc »

Tak for tips! Så skal jeg bare have fat i to andre, der også kan tage 8 paller hver. Kan se at kursen på German Pellets er røget helt i vejret, så det er nok Olimp jeg går efter. De fungerede også mindst lige så godt for mig og dem tager han som udgangspunkt 1719kr for een palle lige nu.
Hansen42
Stoker I
Stoker I
11
Indlæg: 1
Tilmeldt: 21 okt 2012 22:17
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 180
Fremviser gerne i postnummer: 6440
Geografisk sted: Sønderjylland

Rabat ved køb af 8 paller?

Indlæg af Hansen42 »

Jeg bor i Augustenborg, og skal inden for de næste par uger have 6-8 pl. :)
Brugeravatar
bobzinen
Stoker VII
Stoker VII
11
Indlæg: 278
Tilmeldt: 25 sep 2012 21:09
Mit fyr: Pellux 100 m iltstyring
Areal: 205 kvm + 30 kvm r
Brændsel: Piller 6 mm
Fremviser gerne i postnummer: 6310
Årligt forbrug: 6 tons
Geografisk sted: 6310 Broager Downtown Sønderjylland
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 2 gange

Rabat ved køb af 8 paller?

Indlæg af bobzinen »

Hansen42 skrev:Jeg bor i Augustenborg, og skal inden for de næste par uger have 6-8 pl. :)
Og jeg bor i Broager
Havde godt nok ikke lige regnet med pille køb lige men hvis prisen var go ku det da godt være nu kan aftage 8 paller
To forgive the Terrorists is up to God
But to send them to him is up to me
Vladimir Putin

Besvar