Priser på træpiller.

Her kan du indberette priser på træpiller. På den måde kan du måske hjælpe de andre brugere med deres næste køb.
newpas
Stoker XVI
Stoker XVI
12
Indlæg: 1713
Tilmeldt: 06 nov 2011 13:28
Mit fyr: MGM15 Årg 2007
Areal: 150+kælder
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 9870
Dagligt forbrug: For stort men kræves
Årligt forbrug: 510sæk/år=8T
Geografisk sted: Nordjylland/Hørmested
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 13 gange

Priser på træpiller.

Indlæg af newpas »

3 paller a960kg leveret 5800kr. Pallefabrikken lendum.

01jb
Stoker II
Stoker II
14
Indlæg: 39
Tilmeldt: 21 okt 2009 12:01
Mit fyr: Vølund PB 20
Areal: 287
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4300
Dagligt forbrug: 50-70
Årligt forbrug: ca. 10-12 ton
Geografisk sted: Holbæk

Priser på træpiller.

Indlæg af 01jb »

Hej alle

Ikke for at være besværlig, men vil det være meget svært at lige indsætte h.h.v. Navn - adresse - tlf. nr. på firma som kan sælge / levere billige piller.

Jeg aner ikke hvem maris er og hvor han/hun kan findes og hvad piller koster, så det er lidt tågesnak at kaste en sådan besked ud.

Søgte på Pallefabrikken Lendum, og da det er i Jylland så vil fragt til Sjælland ødelægge enhver god pris - æv.

Som jeg tidligere har skrevet så ligner priserne i Jylland noget fornuftigt, men når det skal til Sjælland så er det svært.

Jønne
Brugeravatar
klinten
Stoker XIV
Stoker XIV
13
Indlæg: 998
Tilmeldt: 19 apr 2011 23:52
Mit fyr: Scotte 10 kW
Areal: 160
Brændsel: 8 mm
Fremviser gerne i postnummer: 3320
Årligt forbrug: ca. 5-6 ton
Geografisk sted: 3320, Skævinge, nordsjælland
Blevet takket: 1 gang

Priser på træpiller.

Indlæg af klinten »

Søg på Maris herinde, så finder du nogen kontaktoplysninger på ham. Maris har været ganske billig, men jeg synes det snærper til. Jeg har mailet med han de sidste par dage, 3 paller leveret 1900kr pp, 6 paller leveret 1875kr pp. Det er ikke vildt billigt længere.
Mvh. Simon Klint

Tag ikke livet for seriøst, du kommer ikke levende ud af det alligevel.
Min Fyr:
http://stokercloud.dk/dev/klinten.html
triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
12
Indlæg: 5480
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Har takket: 405 gange
Blevet takket: 423 gange

Priser på træpiller.

Indlæg af triumph »

01jb skrev:Hej alle

Ikke for at være besværlig, men vil det være meget svært at lige indsætte h.h.v. Navn - adresse - tlf. nr. på firma som kan sælge / levere billige piller.

Jeg aner ikke hvem maris er og hvor han/hun kan findes og hvad piller koster, så det er lidt tågesnak at kaste en sådan besked ud.

Søgte på Pallefabrikken Lendum, og da det er i Jylland så vil fragt til Sjælland ødelægge enhver god pris - æv.

Som jeg tidligere har skrevet så ligner priserne i Jylland noget fornuftigt, men når det skal til Sjælland så er det svært.

Jønne
Nu skal google og jeg hjælpe :wink:
http://www.oletietze.dk/velkommen
http://latviawoodexport.lv/index.php?lng=en
Hjemme teori
Stoker XVII
Stoker XVII
16
Indlæg: 2518
Tilmeldt: 28 feb 2008 23:46
Mit fyr: 16kW OPOP20 V.7 /Atmos 25GD+1800L Akku
Areal: 154m2
Brændsel: Brænde, sol , træpiller
Årligt forbrug: 5,5 t pill
Geografisk sted: 4295, Stenlille
Har takket: 29 gange
Blevet takket: 233 gange

Priser på træpiller.

Indlæg af Hjemme teori »

01jb skrev:Hej alle

Ikke for at være besværlig, men vil det være meget svært at lige indsætte h.h.v. Navn - adresse - tlf. nr. på firma som kan sælge / levere billige piller.

Jeg aner ikke hvem maris er og hvor han/hun kan findes og hvad piller koster, så det er lidt tågesnak at kaste en sådan besked ud.

Søgte på Pallefabrikken Lendum, og da det er i Jylland så vil fragt til Sjælland ødelægge enhver god pris - æv.

Som jeg tidligere har skrevet så ligner priserne i Jylland noget fornuftigt, men når det skal til Sjælland så er det svært.

Jønne
Så kunne du selv sætte postnummer på profil, det kunne være nogen i nærheden har nogle hints - for Sjælland har jo også en hvis størrelse.

Jeg køber hos den lokale mølle - fra 6 paller er fragten fri, men det tror jeg altså ikke gælder hele Sjælland.
PT. kunne der måske handles lidt hos foderstofferne ved storkøb, de plejer nemlig pt at være ved at fragte korn til Jylland, og så må det jo være en god ide med lidt retur læs.
Mvh. Sophus

triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
12
Indlæg: 5480
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Har takket: 405 gange
Blevet takket: 423 gange

Priser på træpiller.

Indlæg af triumph »

klinten skrev:Søg på Maris herinde, så finder du nogen kontaktoplysninger på ham. Maris har været ganske billig, men jeg synes det snærper til. Jeg har mailet med han de sidste par dage, 3 paller leveret 1900kr pp, 6 paller leveret 1875kr pp. Det er ikke vildt billigt længere.
Har han ikke også 960 kg/palle ?
Brugeravatar
klinten
Stoker XIV
Stoker XIV
13
Indlæg: 998
Tilmeldt: 19 apr 2011 23:52
Mit fyr: Scotte 10 kW
Areal: 160
Brændsel: 8 mm
Fremviser gerne i postnummer: 3320
Årligt forbrug: ca. 5-6 ton
Geografisk sted: 3320, Skævinge, nordsjælland
Blevet takket: 1 gang

Priser på træpiller.

Indlæg af klinten »

triumph skrev:
Har han ikke også 960 kg/palle ?
Jo det har han. Det er egentlig efterhånden mere alm. med kun 896kg pp. Men det er nok fordi priserne er steget, så putter man bare mindre på pallen, for at holde priserne nede.
Mvh. Simon Klint

Tag ikke livet for seriøst, du kommer ikke levende ud af det alligevel.
Min Fyr:
http://stokercloud.dk/dev/klinten.html
01jb
Stoker II
Stoker II
14
Indlæg: 39
Tilmeldt: 21 okt 2009 12:01
Mit fyr: Vølund PB 20
Areal: 287
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4300
Dagligt forbrug: 50-70
Årligt forbrug: ca. 10-12 ton
Geografisk sted: Holbæk

Priser på træpiller.

Indlæg af 01jb »

Hjemme teori skrev:
Så kunne du selv sætte postnummer på profil, det kunne være nogen i nærheden har nogle hints - for Sjælland har jo også en hvis størrelse.
Point taken - done :wink:

Jønne
Brugeravatar
WoodyHugo
Stoker XI
Stoker XI
11
Indlæg: 528
Tilmeldt: 30 jan 2013 17:03
Mit fyr: Woody/scotte 10 kw BS20 v6.69
Areal: 150m2(115 opvarmet)
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 9280
Årligt forbrug: 3150 kg
Geografisk sted: Østhimmerland
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 1 gang
Kontakt:

Priser på træpiller.

Indlæg af WoodyHugo »

Har købt 4 pl "russerpiller" til 1495,- pr palle 960 kg + fragt hos http://www.nse.dk/traepiller-briketter , der er en del smuld i poserne ,vi får se om de kan brænde :)

Har nu 1,5 pl ok piller som backup hvis nu......
01jb
Stoker II
Stoker II
14
Indlæg: 39
Tilmeldt: 21 okt 2009 12:01
Mit fyr: Vølund PB 20
Areal: 287
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4300
Dagligt forbrug: 50-70
Årligt forbrug: ca. 10-12 ton
Geografisk sted: Holbæk

Priser på træpiller.

Indlæg af 01jb »

WoodyHugo skrev:Har købt 4 pl "russerpiller" til 1495,- pr palle 960 kg + fragt hos http://www.nse.dk/traepiller-briketter , der er en del smuld i poserne ,vi får se om de kan brænde :)

Har nu 1,5 pl ok piller som backup hvis nu......
Ja til kr. 1495,- pr. palle inkl. moms så er det sørme billigt - men hvad var så fragten, og det er da vigtigt for det er den pris som jeg søger - nemlig leveret hos mig.

Ingen sure miner her hos mig :great: Men jeg søger TOTAL prisen pr. palle leveret, og jeg har spurgt flere steder, og så ups, der er også palletillæg pr stk. og så får jeg kun ca. 60% refunderet næste gang de har taget pallerne retur, eller NUL kr. for de vil IKKE have pallerne retur - det er sørme et "gråt" marked - næsten ligesom billige flyrejser - billet uden nogen ting, og vil du så tjekke ind - hov det koster noget - bagage? - ja det koster også, og sådan bliver det ved, og så er det sørme ikke billigt mere :evil:

NEJ - lad os nu få nogle priser med ALT inkl. og så kan vi da se hvem som er billigst icon_cheesygrin.gif OK der kan være storkøbs rabat, men ellers!

Jønne

Besvar