Billigste piller her og nu!?

Her kan du indberette priser på træpiller. På den måde kan du måske hjælpe de andre brugere med deres næste køb.
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
12
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 796 gange

Billigste piller her og nu!?

Indlæg af Lintz »

Er det ikke på tide at denne tråd bare bliver ti´et ihjel - virker til at den har fået en kedelig drejning fra det oprindelige.
Skamrosning af et enkelt produkt kommer man aldrig langt med.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Krydolph
Stoker III
Stoker III
12
Indlæg: 83
Tilmeldt: 17 dec 2011 04:08
Mit fyr: Scotte 16 kWh
Areal: 215
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 6650
Geografisk sted: Lindknud, 6650 Brørup, Jylland, Danmark
Blevet takket: 2 gange

Billigste piller her og nu!?

Indlæg af Krydolph »

Efter som jeg har bestilt nogle piller hvilket var formålet med tråden er det sikkert godt nok, selvom jeg er sikker på der er mange der stadig gerne ville have Marky til at svare om han er forhandler eller ej!
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
12
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 796 gange

Billigste piller her og nu!?

Indlæg af Lintz »

Tror egentlig talt at han havde svaret hvis han var intresseret i det - godt at du fik svar på dine spørgsmål
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.
Albert
Stoker XIV
Stoker XIV
14
Indlæg: 826
Tilmeldt: 05 apr 2010 05:50
Blevet takket: 1 gang

Billigste piller her og nu!?

Indlæg af Albert »

Det der skinner igennem er de lave priser privatimportørerne kan købe pillerne til i Tyskland,det er dem Marky ikke kan hamle op med,men der er vel ingen der har tvunget ham til at "forhandle" træpiller.

Med det omfang privatimporten af piller har,og den genrelle tilfredshed der er med de fleste af de piller der bliver købt den vej,og med det kvantum forskellige piller der er praktisk erfaring med her på forum,kan det nok ikke stoppes med den fremfærd Marky forsøger her.

Jeg købte Lava piller hos Absolut træpiller i Flensborg i Juni måned til 1249 kr/960 kg.som jeg selv hentede.
Der er attest fra DTI.og Lava er en kvalitetspille til billige penge,og ingen problemer ved afbrænding.

I December hentede jeg piller hos Pillemadsen,det var Egetræpiller og RW.begge produceret i Ukraine
Egepillerne kostede 1529 kr. i 1000 BB.
RW kostede 1539 i 16 kg sække 960/kg Pallen.
Både Egepiller og RW er særdeles gode piller.

Besvar