Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Restriktioner på Private indlæg.

Her kan du stille spørgsmål til Teamet vedr. drift af sitet osv.
Giv os et tip om interessante emner!
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7984
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 795 gange

Re: Restriktioner på Private indlæg.

Indlæg af Lintz » 07 okt 2017 21:33

thy skrev:Største problem er når man skal hjælpe med adresse hvis en skal låne et print eller røgføler eller ligende,så er det sku svært at vente på 50 inlæg
Derfor vil det være udmærket at ny bruger kan besvare PB sendt fra en med mere end 50 indlæg.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 11089
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Givet likes: 119 gange
Modtaget likes: 141 gange

Re: Restriktioner på Private indlæg.

Indlæg af Ulrik » 07 okt 2017 21:37

Kan nye brugere da ikke besvare pb?
MvH Ulrik©

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7984
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 795 gange

Re: Restriktioner på Private indlæg.

Indlæg af Lintz » 07 okt 2017 21:41

Ulrik skrev:Kan nye brugere da ikke besvare pb?
Jeg mener da absolut jeg har set flere der skriver at de ikke kan besvare indlæg.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Brugeravatar
thy
Supporter
Supporter
Indlæg: 10371
Tilmeldt: 09 dec 2006 17:17
Mit fyr: Baxi 1,5 350L
Areal: 190 +værksted 130
Brændsel: Estonia
Fremviser gerne i postnummer: 5560
Dagligt forbrug: ca 8-30
Årligt forbrug: ca 5-6
Geografisk sted: Frøbjerg (FYN)
Givet likes: 101 gange
Modtaget likes: 269 gange
Kontakt:

Re: Restriktioner på Private indlæg.

Indlæg af thy » 07 okt 2017 21:46

Lintz skrev:Jeg mener da absolut jeg har set flere der skriver at de ikke kan besvare indlæg.
Nej det kan de ikke,derfor bliver man sometider nød til at gå på mail eller tlf...
Mvh thy.... ps viser gerne Banditten frem hvis det sku være 402.gif
https://stokerlog.dk/public.php?userid= ... 96df9256b2
Flemming Illum Nielsen

Brugeravatar
Brandsen
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 3485
Tilmeldt: 21 okt 2009 23:02
Mit fyr: Baxi Multi Heat 2.5 + Scotte BS1016 Mini
Areal: 425 m2
Brændsel: Spildkorn - Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4300
Årligt forbrug: ca 10 tons
Geografisk sted: Holbæk
Givet likes: 1 gang
Modtaget likes: 136 gange

Re: Restriktioner på Private indlæg.

Indlæg af Brandsen » 07 okt 2017 22:28

Halløj i forum,

Mener bestemt at kunne huske, at nye brugere tidligere godt kunne svare på en PB sendt
af en Stoker Pro bruger, men har en klar opfattelse af, at det i meget lang tid ikke har
været tilfældet længere.

Synes bestemt det bør være muligt for enhver, også helt nye brugere, at kunne
svare på en PB. At sende en PB kunne så fint være den tidligere grænse på 20 indlæg.

PS. Det undrer mig i øvrigt helt vildt, at det netop er selve Dr. Lintz, der har startet
denne tråd, for han plejer jo som bekendt at have dyb, dyb, dyb indsigt i menneskehedens
natur og psyke. Og da flere brugere jo allerede har kommenteret, at visse Stoker Pro brugere har
en stærk aversion mod både Fjæsbogen og Twitter, så så jeg frem til en kraftig opfordring
fra Dr. Lintz, til samtlige Stoker Pro brugere, om omgående at engagere sig i samtlige kommunale
dialogprojekter. For han har jo ret i, at inklusion er oppe i tiden, selv folkeskolen skal inkludere,
dampbørn, ordblinde, ældre lærere, pædagoger, ja selv groft uopdragne møgunger, og så kunne
vi måske også inkludere helt nye Stoker Pro brugere. Men nej, det gjorde han så ikke.

Jeg synes ellers, at inkluderende fælleskommunale dialogprojekter burde nyde fremme.

PPS. Ved nærmere eftertanke, har Dr. Lintz måske luret, at det jo netop kræver mindst 50 seriøse indlæg,
og det kunne måske passende indføres i kommunalt regi, så ville byrådsmøder jo vildt hurtigt være overstået, for
hvem hulen har nogen sinde hørt om en kommunalpolitikker, der der har sagt ikke mindre end 50 seriøse ting,
i hele sin politiske karriere ?

Dixi Baxi !
__________________________________________________________________
Med venlig hilsen, Brandsen
Baxi Multi Heat 2.5 med 600l tank, iltstyring, prom 1.08 ( Installeret Oktober 2005 )
Scotte BS Mini 10kw ( Installeret Juni 2013 )


Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 11089
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Givet likes: 119 gange
Modtaget likes: 141 gange

Re: Restriktioner på Private indlæg.

Indlæg af Ulrik » 08 okt 2017 06:29

Nej, jeg mener helt seriøst ikke at det er manglende mulighed for pb der får folk til at vælge FB frem for forum.
Og hvis man mener at forum er begrænset i forhold til FB, så er der helt sikkert en af de to ting man ikke har forstand på.
FB har den fordel at de i forvejen har en voldsom stor mængde brugere og det er ret nemt at melde sig ind i en gruppe.
Men i mine øjne også den eneste styrke i forhold til forum, og her snakker jeg ikke blot om Stoker Pro :wink:

Men i forhold til selve problemet, folk kan ikke skrive når der er tale om køb eller salg.
Så handler det ikke om at sætte kravet ned. Det handler om at fjerne det helt.
Det kan vi for min skyld godt prøve i en periode. Det er hverken svært at fjerne eller genindføre, hvis det skulle give problemer.
Selvfølgelig med krav om at support ydes på forum, så alle kan få glæde af det :great:

SPAM er generelt et stort problem. Dog ikke her på Stoker Pro.
Det er det ikke fordi vi, redaktører, gør vores bedste for at holde det ude. Både i forum og pb.
Derfor vil en fjernelse af kravet om x antal indlæg, også ske med forventning om at alt SPAM via pb rapporteres. Der er samme muligheder for at rapportere pb som indlæg.

Fra ledelsens side må vi jo også indse det fejlagtige i at tilbyde vores brugere noget der ikke er interesse for.
Der skulle nødigt gå politik i det icon_cheesygrin.gif
MvH Ulrik©

pendec

Re: Restriktioner på Private indlæg.

Indlæg af pendec » 17 okt 2017 21:42

Jeg var helt overrasket, fik en PM :) Nå, glemte lige regler, og prøvede at hjælpe :)

Nå men det har da vist været lidt sandt at nye brugere ikke spørger i forum men skriver direkte til os.

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7984
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 795 gange

Re: Restriktioner på Private indlæg.

Indlæg af Lintz » 17 okt 2017 21:58

pendec skrev:Jeg var helt overrasket, fik en PM :) Nå, glemte lige regler, og prøvede at hjælpe :)

Nå men det har da vist været lidt sandt at nye brugere ikke spørger i forum men skriver direkte til os.
En enlig svale - Eller ??

Det var jo netop det som Ulrik har været inde på.
At man kan risikerer at viden bliver delt på PB og ikke i forummet.

Godt du melder ind - Bliver det et generelt problem kan ændringen jo tages op til overvejelse.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

pendec

Re: Restriktioner på Private indlæg.

Indlæg af pendec » 17 okt 2017 22:07

Det var lidt pointen, da jeg ikke er den med flest PM's :) Så er det da det rette sted at se om tendensen er den samme i nu og i fremtiden.

Måske bare en enlig svale, who knows... Jeg bad brugeren om at fortsætte søgen i offentligheden med en tråd så andre kunne byde ind, hvis han var i tvivl om mit forslag :)


Besvar