Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Regelsættet punkt 2f.

Her kan du stille spørgsmål til Teamet vedr. drift af sitet osv.
Giv os et tip om interessante emner!
Brugeravatar
kovas
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1749
Tilmeldt: 10 feb 2012 09:06
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 160+40
Brændsel: Polar Power 8mm
Dagligt forbrug: 22,19 dec 15
Årligt forbrug: 4992 år 2016
Geografisk sted: Løgstør
Modtaget likes: 17 gange

Re: Regelsættet punkt 2f.

Indlæg af kovas » 13 aug 2015 11:52

@Pendec
@hjemmeteori.
Nej jeg har ikke læst noget fra omtalte bruger og jeg er helt ubekendt med ham.

"Hej Ulrik og Team.
Det er jo klart at hvis I kender brugeren så er det noget andet, det er ikke oplyst før. Det er sådan set heller ikke fordi jeg er utilfreds med Jeres store arbejde som redaktører. jeg kom bare til at undre mig over hvordan nye brugere som lige har læst regelsættet, kan vide at det ikke er smart at starte med at linke til et fyr som man synes er fantastisk, fordi det kan opfattes som skjult reklame."

Prøv at læse dette her igen Jeg synes ikke det er svært at forstå, nemlig at mit ærende er at jeg synes at punktet 2f burde uddybes. Det er IKKE mig der snakker om censur.
Mange hilsner Kovas.

Nu med 4900w solceller på taget.Fronius 3,5kw inverter.
1. år produceret 4782kwh år 2014= 4657kwh, år 2015=4656kwh


pendec

Re: Regelsættet punkt 2f.

Indlæg af pendec » 13 aug 2015 12:37

kovas skrev:@Pendec
@hjemmeteori.
Nej jeg har ikke læst noget fra omtalte bruger og jeg er helt ubekendt med ham.
Ironi? Forvirret? Jeg må se næste afsnit af skum ;)
kovas skrev: Hej Med jer.
Har siddet og læst lidt i denne tråd. Bortset fra at det var Eriks første eller andet indlæg hvori adskilder det sig så fra de tidligere hvor triumf feks linker til 4 mærker og andre anbefaler det som de selv har der hjemme?
Som jeg opfatter det så er det ikke et spørgsmål, men en anbefaling til at under søge et specielt mærke, og var det ikke det trådstarter bad om?
Eller mener du min henvisning til en solcelle reklame?, @hjemmeteori taler om din person ovenover, som jeg læser det.

Besvar