Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af calle » 09 apr 2015 13:51
Indlæg af Skiveren » 09 apr 2015 14:18
Indlæg af Lintz » 09 apr 2015 15:57
calle skrev:Kære Ulrik Det er blevet mig pålagt - fra allerhøjeste sted - venligst at anmode om at få oprettet et forum, hvor vi kan søge råd, debattere og hyggesludre om vores husdyr. Jeg synes selv, at det er en rigtig god ide, idet mange af de faste brugere har et eller andet kræ, som alligevel ofte bliver luftet i de forskellige tråde. Det dokumenterer et klart behov på sitet, og jeg er sikker på, at forummet vil blive velbesøgt. Et sådant forum vil desuden holde lidt liv i Stoker Pro hen over sommeren, hvor en del af os har et centralvarmeanlæg, der er gået i dvale. Sidst men ikke mindst, vil reklameindtægterne fra hunde- og kattefoder-grossisterne formentlig vælte ind Venlig hilsen Calle
Indlæg af Ulrik » 09 apr 2015 20:12
Indlæg af Lintz » 09 apr 2015 20:17
Ulrik skrev: Du har uden tvivl ret calle og du er yderst velformulet og rigtig god til at argumetere for din sag og det skal helt sikkert belønnes Men jeg stiller en enkelt betingelse! Hvis du vil have et husdyrforum, så vil jeg fanme også have et forum hvor vi kan poste billeder af vores damer og søge råd og vejledning til brugen af disse
Indlæg af nemocharley » 09 apr 2015 20:18
Indlæg af Lintz » 09 apr 2015 20:22
nemocharley skrev:er det ikke oplagt at slå to sådanne forummer sammen? Damer & Husdyr?
Indlæg af calle » 09 apr 2015 22:34
Indlæg af Ulrik » 10 apr 2015 05:58
Indlæg af Grevens » 10 apr 2015 11:15
Tilbage til "Spørgsmål vedr. sitet"