3 spørgsmål

Her kan du stille spørgsmål til Teamet vedr. drift af sitet osv.
Giv os et tip om interessante emner!
Besvar
Brugeravatar
John Skov Jensen
Redaktør
Redaktør
15
Indlæg: 5003
Tilmeldt: 02 maj 2009 20:40
Mit fyr: Atmos DC40GD
Areal: sammenlagt 350 m2
Brændsel: Bøg
Fremviser gerne i postnummer: 8370
Geografisk sted: Ødum, 8370 Hadsten
Blevet takket: 440 gange

3 spørgsmål

Indlæg af John Skov Jensen »

Hej Ulrik
Jeg har et par spørgsmål til dig, du blev stillet i fejl forum for nogle uger siden, derfor gentager jeg dem her.

Hvis jeg sidder med mobilen og kikker på f.eks aktive emner, og klikker på "nyt indlæg" så hopper den korrekt ind til det sted i tråden hvor jeg sidst kikkede, men hvis der ikke er nogen nye indlæg i en given tråd, men jeg blot ønsker at kikke på den sidste side af måske 10 sider så åbner den altid den første side i tråden uanset hvor mange sider der er i den pågældende tråd og uanset hviken sidennr jeg klikker på.

Hvis jeg ønsker at søge i egne indlæg får jeg konsekvent meddelsen at "Beklager, søgefunktionen kan ikke bruges lige nu. Prøv venligst igen om få minutter". Når jeg så prøver igen få sekunder efter virker det altid som det skal.

Hvis jeg indtaster et søgeord, f.eks Atmos i søgefeltet i egne indlæg, kommer der måske 30 tråde op med dette søgeord. Så klikker jeg ind i en af de fundne tråde, og går tilbage igen med "pil til venstre", men så kommer meddelsen "Websiden er udløbet" og jeg må indtaste søgeordet igen. Er det muligt at den husker siden med de fundne tråde med det pågældende søgeord??

/John

Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
17
Indlæg: 11096
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Har takket: 120 gange
Blevet takket: 141 gange

3 spørgsmål

Indlæg af Ulrik »

John Skov Jensen skrev:Hej Ulrik
Jeg har et par spørgsmål til dig, du blev stillet i fejl forum for nogle uger siden, derfor gentager jeg dem her.

Hvis jeg sidder med mobilen og kikker på f.eks aktive emner, og klikker på "nyt indlæg" så hopper den korrekt ind til det sted i tråden hvor jeg sidst kikkede, men hvis der ikke er nogen nye indlæg i en given tråd, men jeg blot ønsker at kikke på den sidste side af måske 10 sider så åbner den altid den første side i tråden uanset hvor mange sider der er i den pågældende tråd og uanset hviken sidennr jeg klikker på.
Den må vi lige se at få fixet på et senere tidspunkt

Hvis jeg ønsker at søge i egne indlæg får jeg konsekvent meddelsen at "Beklager, søgefunktionen kan ikke bruges lige nu. Prøv venligst igen om få minutter". Når jeg så prøver igen få sekunder efter virker det altid som det skal.
Den skulle gerne være fixet nu. Funktionen var sat til at der skulle gå 10 sek mellem søgningerne. Nu er den sat til 1 sekund

Hvis jeg indtaster et søgeord, f.eks Atmos i søgefeltet i egne indlæg, kommer der måske 30 tråde op med dette søgeord. Så klikker jeg ind i en af de fundne tråde, og går tilbage igen med "pil til venstre", men så kommer meddelsen "Websiden er udløbet" og jeg må indtaste søgeordet igen. Er det muligt at den husker siden med de fundne tråde med det pågældende søgeord??
Det har jeg aldrig oplevet. Tror du kan takke din browser for den funktion.

/John
MvH Ulrik©
Brugeravatar
Skiveren
Stoker XV
Stoker XV
12
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12 dec 2011 10:06
Mit fyr: Ekoheat 1500 :-)
Areal: 219 m2 i to plan
Brændsel: 8 mm piller
Fremviser gerne i postnummer: 9800
Dagligt forbrug: 3-20 kg
Årligt forbrug: 7000 kg
Geografisk sted: Sdr Harritslev (Hjørring)

3 spørgsmål

Indlæg af Skiveren »

Blander mig lige lidt... Jeg ved ikke om det er mig der er lider af pc-analfabetisme eller det er noget andet...
Men når jeg søger efter et emne , får jeg en oversigt hvor jeg kan vælge, så langt så godt... icon_cheesygrin.gif
Men når jeg så vælger et emne, springer siden over i et andet format... Så kan jeg trykke nede i bunden på fuld version, og bom så ender jeg på forsiden.. :x :headbang: :femi:
Ved ikke om det har noget at gøre med at jeg anvender en IPad..?
Ekoheat 1500 m/ Ekocompress askeskuffe, sat igang den 16/02-2012 :-)
Ekoheat 900 m/ Ekocompress askeskuffe, sat igang den 25/01-2014 :-)
-Hvis du skal bygge nyt, bygge til, bygge om, bygge... www.tegnestuenveksoe.dk
Mvh Skiveren~ Ole Veksø
Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
17
Indlæg: 11096
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Har takket: 120 gange
Blevet takket: 141 gange

3 spørgsmål

Indlæg af Ulrik »

Vælg fuld version og derefter kan du bruge funktionerne normalt.
Fuld version giver blot mulighed for at bruge vores standard teme istedet for det mobile.
MvH Ulrik©
Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
17
Indlæg: 11096
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Har takket: 120 gange
Blevet takket: 141 gange

3 spørgsmål

Indlæg af Ulrik »

Så skulle den med siderne fungere :)
MvH Ulrik©

Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
17
Indlæg: 11096
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Har takket: 120 gange
Blevet takket: 141 gange

3 spørgsmål

Indlæg af Ulrik »

Ulrik » 15 Jan 2012, 11:43 skrev:Så skulle den med siderne fungere :)
Det gør den så ikke alligevel. Den løsning jeg fandt gav andre problemer så den er fjernet igen.
Men jeg prøver at finde en bedre løsning.
MvH Ulrik©

Besvar