Side 4 af 5

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

: 15 dec 2010 18:14
af TaagMan
Hvis i ikke snart holder op med det kværuleren, så får i fanme luffer på!

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

: 15 dec 2010 18:18
af Ulrik
TaagMan » 15 Dec 2010, 18:14 skrev:Hvis i ikke snart holder op med det kværuleren, så får i fanme luffer på!
Det kan jeg godt acceptere.

Der kommer lige et sidste indlæg fra mig i dette emne lidt senere.
Det er dog lidt uden for emnet.

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

: 15 dec 2010 19:35
af sirmark
I dette indlæg her viewtopic.php?f=23&t=8948&start=50 må man ikke poste en positivt indlæg i en negativ tråd, med i denne positive tråd skal de samme negative konstant komme med deres negative holdninger.
De fint følende sjællander burde vist spænde kysen engang til, eller tage en tudekiks og komme videre.

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

: 15 dec 2010 21:20
af bjarneg
Bjarne G.
Ja de styringer er sgu for videre kommende, min r25 fra august gikdød en måned efter fødsel en søndag der gik 2.dag før det var muligt at få ham fidusen fra linux forbi og opdadere det pogram som de godt er klar over at der skal opdateres på.
Er i øvrigt altid først gang de har hørt om et problem hver gang.
Service Hvorer karsten i dag var det aftalt at han skulle besøge mig , men karsten , ingen karsten ingen ring , aaaa service.

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

: 16 dec 2010 12:00
af Ulrik
Nå, det endte alligevel med at jeg fik det sidste ord :)

Følgende brugere er blevet bortvist: jni og jnie
Årsagen er at samme person sidder bag begge brugere og det er ikke tilladt.
Begge brugere er brugt til at lave ballade i denne tråd, det er dog ikke årsagen til bortvisningen.
Men at begge brugere er blevet brugt til at deltage i vores konkurrence for at få større vinderchancer er svindel og det koster en bortvisning uden diskussion.

Som lovet bliver dette mit sidste indlæg i dette emne.
Afsluttende vil jeg, endnu engang, sige tak til Karsten for at yde en god service en søndag eftermiddag. :great:

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

: 17 dec 2010 19:36
af Tass
Jeg havde egentlig regnet med at lade denne tråd ligge.
Men jeg bliver rigtig skuffet når jeg ser at folk, som ytre en anden holdning end Administrator straks stemples som ballademagere.
Det er vel et debatforum vi er i. Og hvis man skriver i et forum må man belave sig på at andre folk kommentere på ens indlæg. Hvis man ikke ønsker at andre skal have lov at kommentere i ens indlæg, må man jo låse dem.
Man kunne jo også vælge en helt anden løsning nemlig at alle indlæg skal gennem redaktionen inden de postes. Så slipper vi man også for alle de "grimme kommentarer". Lidt lige som når man skal anmelde sit anlæg.

Jeg kan kun trække på smilebåndet når du Ulrik går så vidt for at miskrediterer brugere, som ikke har den samme holdning som dig.
Men det sjoveste er nu, at lige nøjagtig i det indlæg som du henviser til tager du så gruelig fejl.
Men som du selv skriver, taler vi også et andet sprog her på djævleøen.
Ulrik skrev:I kan jo prøve at surfe nogle af den benekov emner Tass deltager i. Han linker meget gerne til negative emner om Benekov da det åbenbart er meget nødvendigt for ham at gøre opmærksom på.
>>>Dette emne er et rigtig godt eksempel<<<
Det er lige det jeg skriver er at INFICERE.
Jeg er rigtig ærgelig over du ikke kan se sammenfaldet af de 2 tråde.
Onsberg var rigtig ærgerlig over han havde måtte gå af med sin Baxi 2,5, som erstatning havde han fået en R25 med R15 indmad (tror nok det var sådan Onsberg beskrev sit fyr), som han meget gerne ville af med igen.
Det var lige nøjagtig det som der blev søgt efter i denne tråd. Og det gode ved det hele var at man havde en Baxi i bytte. Lige hvad Onsberg stod manglede/sukkede efter.
Som jeg ser det, var her da en god mulighed for de 2 involverede parter, hvor de begge kunne få hvad de stod og manglede.

Men en helt anden ting er, at du beskylder mig for injurier.
Ulrik skrev:Men indrømmet at jeg bliver rigtig sur når folk indirekte skrive at jeg lyver!
Hvor er det lige du mener jeg kommer med den beskyldning ?

Re: Redaktører må ikke anbefale egne anlæg + Ulrik er dum

: 17 dec 2010 20:45
af Fer
Puha.. jeg får godt nok lidt dejavú fornemmelser her, jeg har været moderator (Samme som redaktør formoder jeg) På et meget stort forum. Her var der vel 2500 brugere og det var de samme 5-10 personer der altid lavede problemer hver gang en moderator greb ind eller ikke gjorde. Evt havde en mening om noget.

Generelt er det dog mit indtryk af at dette forum generelt er fri for disse problemer, men det sker dog alligevel :(

Re: Redaktører må ikke anbefale egne anlæg + Ulrik er dum

: 17 dec 2010 21:04
af Klaus
Bla bla brok brok....
Husk lige reglerne:
Mange medlemmer tror fejlagtigt at Stoker Pro Forum er et offentligt forum, men dette er imidlertid langt fra tilfældet. Det er derimod et privat forum, men med offentligt adgang. Alle er inviteret til at deltage, men på Redaktørernes betingelser. Akkurat som hvis man er gæst til et åbent hus arrangement. Her forventes det også at man følger værtens og medværternes husregler og anvisninger.
Hvis ikke du ønsker dette må du indstille sig på at blive fulgt til dørs, eller du har muligheden for selv at forlade selskabet, det er meget simpelt.

Re: Redaktører må ikke anbefale egne anlæg + Ulrik er dum

: 17 dec 2010 21:21
af abn
Klaus » 17 Dec 2010, 21:04 skrev:Bla bla brok brok....
Husk lige reglerne:
Mange medlemmer tror fejlagtigt at Stoker Pro Forum er et offentligt forum, men dette er imidlertid langt fra tilfældet. Det er derimod et privat forum, men med offentligt adgang. Alle er inviteret til at deltage, men på Redaktørernes betingelser. Akkurat som hvis man er gæst til et åbent hus arrangement. Her forventes det også at man følger værtens og medværternes husregler og anvisninger.
Hvis ikke du ønsker dette må du indstille sig på at blive fulgt til dørs, eller du har muligheden for selv at forlade selskabet, det er meget simpelt.
Det var godt at få reglerne frem. Jeg tror der er nogen der har glemt dem (eller aldrig læst dem, ligesom mig)

Re: Redaktører må ikke anbefale egne anlæg + Ulrik er dum

: 17 dec 2010 22:02
af MichaelK
Klaus » 17 Dec 2010, 21:04 skrev:Bla bla brok brok....
Husk lige reglerne:
Mange medlemmer tror fejlagtigt at Stoker Pro Forum er et offentligt forum, men dette er imidlertid langt fra tilfældet. Det er derimod et privat forum, men med offentligt adgang. Alle er inviteret til at deltage, men på Redaktørernes betingelser. Akkurat som hvis man er gæst til et åbent hus arrangement. Her forventes det også at man følger værtens og medværternes husregler og anvisninger.
Hvis ikke du ønsker dette må du indstille sig på at blive fulgt til dørs, eller du har muligheden for selv at forlade selskabet, det er meget simpelt.

Jo, jo, det er da ganske rigitigt. Men nu er indlæget jo postet i "Fri Debat" :shock:
Denne del af forummet har endda undertitlen "Tal om lige hvad du har lyst til - Ordet er frit"
Hvorfor jeg er af den opfattelse, at der i denne del, er meget vide rammer for ytringsfriheden.
Også mere end der ellers er i den øvrige del af forummet. Ellers kalder jeg det godt nok for
falsk varebetegnelse :evil:

Jeg er dog enig i, at brugere ikke bevidst må vildlede, eller fremsætte ubegrundede påstande,
for på den måde at fremstå på mere positiv, eller negativ vis, end realiteterne berettiger til.
Det skal redaktørene naturligvis tage hånd om.

Roses den som roses bør. Til gengæld må det også være muligt, at fortælle om dårlige kunde-
oplevelser. Jeg forstår udemærket nogle brugeres fustrationer, når de oplever, at nogen får
bedre service end andre. Som udgangspunkt må det være en af sælgernes fornemmeste opgaver,
at behandle alle kunder ens. Eller næsten ens, for trofaste kunder skal altså have lige lidt ekstra.
Det er også god kundepleje. Det er en balancegang, der kan være næsten umulig for forhandlere
/sælgere at praktisere til alles tilfredshed. Hvilket denne tråd jo er et glimrende bevis på :wink:

Sælgere/forhandlere kan lige så godt, først som sidst, erkende at man ikke kan gøre alle tilfredse.
Ingen kunder er ens, og vi har som regel forskellige forventninger til kundepleje og serviceniveau.
Derfor vil der altid kunne findes eksempler på gode, såvel som dårlige kundeoplevelser. Men specielt
i forhold til de dårlige oplevelser, må det være muligt at beskrive, hvorfor tingene gik galt?

De "Anklagede" firmaer, må så også have en fair chance for at beskrive deres version, af et
uheldigt sagsforløb. Her tænker jeg specielt på, hvad der blev gjort for at rette op på det?
-Der er jo altid 2 sider af samme sag.

Jeg har selv tidligere fået "redaktør enevældet" at føle. Og gu' blev jeg da sur icon_frown.gif I mit tilfælde,
blev forumreglerne rettet til, efterhånden som jeg udfordrede dem og fandt smuthullerne. Til
sidst gik der faktisk sport i det :twisted: Til sidst blev det dog for "speget", og jeg har holdt en
længere pause fra forummet. Men her i 2010 har jeg været tilbage for fuld kraft. Idet jeg lever
efter sætningen; "Kan man ikke lide lugten i bageriet, skal man ikke skride, før end at man har
prøvet at lufte ud" :P



Mvh.