Side 2 af 5

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

: 14 dec 2010 07:40
af Tass
I har sikkert ret, det har nok ikke spor at gøre med at Ulrik er administrator at der er hurtig udrykning.
Det er nok bare den generelle hurtige opfølgning på problemer fra Karstens side som vi alle støder på så snart vi har problemer.
Hmm hvordan var det nu servicen faldt sidst der var store problemer hos Liagro
viewtopic.php?f=23&t=2724&hilit=%C3%A5b ... til+liagro
Men nej der er sikkert ingen sammenhæng her.

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

: 14 dec 2010 07:49
af Ulrik
Smukt Tass, virkelig smukt.
Lad os endelig ikke glemme de dårlige ting der tidligere er sket... For ca. 3 år siden...
Lad os endelig vende noget positivt til noget negativt...

Ikke at jeg gider bruge sekunder på noget der er sket for så længe siden, eller personer der finder det nødvendigt at hive det frem igen.
Jeg gav nemlig folk muligheden for at vi kunne stå sammen dengang. Der var ingen der henvendte sig, så ret utilfredse har de nok alligevel ikke været.

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

: 14 dec 2010 08:12
af Tass
Så du mener ikke der er nogen sammenhæng i at du som redaktør/admin fik en ny herd mens vi andre stadig skulle betale for selv samme, selvom vi havde samme problemer med vores fyr. Og det på trods af der stadig var garanti på fyret.

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

: 14 dec 2010 08:39
af Ulrik
Tass » 14 Dec 2010, 08:12 skrev:Så du mener ikke der er nogen sammenhæng i at du som redaktør/admin fik en ny herd mens vi andre stadig skulle betale for selv samme, selvom vi havde samme problemer med vores fyr. Og det på trods af der stadig var garanti på fyret.
Læs venligst mit sidste indlæg, noget med at jeg ikke vil bruge sekunder på...

Men dit eksempel er da et godt bevis på at jeg skriver negativt når noget er negativt og alting jeg skriver om Liagro ikke bare er positivt.
Som sagt en gammel sag hvor tingene gik helt galt. Kender man til baggrunden, vil man få en forståelse for hvorfor det kørte af sporet.
Nej, jeg vil ikke skrive yderligere om det. Det er som sagt en GAMMEL sag.

Det bringer os tilbage til starten, at jeg er glad for at familien ikke fik lov til at fryse en søndag og at Karsten ydede en formidabel service.
Og der er jo rent faktisk bevis for at det ikke kun sker fordi man er redaktør her på sitet:
sirmark » 12 Dec 2010, 22:55 skrev:Har også fået skiftet styringen en søndag efter den blev opdateret til den nye virsion 3.01.xx serie en fredag, men det kørte bare ikke da den gik ned sporadisk, ringede til Karsten han kunne ikke lige lure hvad der var galt derfor sendte han straks en fra Siga (dem som laver softrwaren) afsted som så kom og fejlsøgte på den og skiftede nogle komponenter så den spillede igen.
Kostede 0,- og det var for ca 2 måneder siden :-)

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

: 14 dec 2010 09:13
af Tass
For dig er det måske en gammel sag. Du fik jo løst problemet.
Jeg derimod mindes sagen hver gang jeg skal ned at fjerne sodring, det var nemlig ikke alle som fik samme fine vilkår som dig Ulrik.
Det er jo ikke noget du er herre over, men tror nu godt at det kan være med til at farve ens syn på en bestemt forhandler.

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

: 14 dec 2010 09:28
af Ulrik
Tass, jeg er slet ikke i tvivl om at du har svært ved at glemme...

Som de fleste ved var jeg hård i den sag. Jeg skrev da noget var negativt.
Det synes jeg forpligter til også at skrive når noget er positivt.
Og jeg synes faktisk at jeg skal have lov til det uden jeg skal mistænkeliggøres af sure gamle mænd der enten ikke kan glemme de gamle Benekov vs KL diskussioner eller ikke lige fik det som man ville for 3 år siden.
Jeg tilbød dig og alle andre at tage sagen. Men der var ingen der tog imod dengang. Så må man sq stoppe med at kværulere og komme videre!

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

: 14 dec 2010 10:17
af Tass
Jeg tvivler ikke på dine positive oplevelser med Karsten.
Andre har også oplevet det samme, som du selv skriver.
Jeg mener bare der måske er en grund til du får så god service i forhold til andre.

Jeg skriver fordi jeg ikke har en positiv oplevelse om at Karsten har stillet op med det samme når der har været problemer.
Opstartsbesøg udeblev de fra (selvom vi havde en klar aftale og vi havde hyret en VVS'er som troppede op på dagen hvis der blev problemer). Liagro kom først da vi havde henvendt os mange gange til dem.
Da bålet brændte skævt hvade vi også fat i ham i månedsvis inden han til sidst dukkede op.
Han ændrede indstillinger og tippede tallerknen.
Vi fik selvfølglig en regning "fordi vores indstillinger havde været forkerte" på trods af jeg kunne rulle alle indstillinger tilbage således at det kun var tallerknen som var fikset og her kørte det også.
Jeg nægtede at betale regningen, da jeg pointerede at dette måtte være en fejlkonstruktion, hvilket medførte jeg blev truet med at jeg så aldrig ville kunne modtage nye reservedele uden ekstra gebyrer.
Ja så kan man jo kun betale fordi han sidder som eneforhandler af fyret :(
Så i dag har jeg helt opgivet at hente hjælp hos Karsten.
Hvis der skal løses problemer med fyret, er det gennem nettet. Det fungererr hurtigt og servicen er i top :)
Måske kan det lyde bittert. Men ja har bare konstateret at nogen får service med det samme andre må bare vente og vente.

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

: 14 dec 2010 15:16
af liagro
Hej Tass
Godt nok er jeg en gammel mand som enkelte ønsker død, men jeg har da stadig lidt hukommelse tilbage. Hvis jeg husker rigtigt har du for ca 3 år siden fået to timer relæer tilsendt uden bregning, da du ikke mente at have modtaget det første ( det dukkede so op et par måneder senere da du tømte din post kasse). Da du senere bestilte et års eftersyn/rensning ville du efterfølgende ikke betale for besøget, da du mente at din aske ikke var helt jævnt fordelt på din tallerken, efter at du havde sendt en del billeder som mine ingennører efter gennemgang ikke mente, viste at dit fyr kørte forkert,
Efter følgende besøgte jeg dig selv for at tjekke om dit fyr var korrekt samlet, efter at fabriks indstillinger var gendannet i styring foretog jeg røggas test som viste at fyrert kørte som R 15 gør på DTI, det er iorden at du er klogere på at indstille en Benekov end undertegnede men så må du også selv leve med hvordan den kører, det er også iorden at du ikke vil betale for mit besøg for at gendanne fabriksindstillinger, men det er vel også iorden at jeg siger til dig, at næste gang du skal have dit fyr justerert tilbage efter nogle kloge justeringer må du ringe et andet sted, for hvis du ikke mener at 750,- for 6 timer og 670 km kørsel er rimelig kan jeg ikke hjælpe dig.
Hilsen Karsten

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

: 14 dec 2010 16:49
af Tass
Hej Karsten

Det er rigtigt du sendte to timer relæer. Det ene fandt vi først efter vi havde kontaktet posten, da vi heller ikke modtog den anden pakke. Det viste sig at posten havde lagt pakkerne i en pose som vi havde hængende ude i hegnet. Så nej den lå ikke ikke i postkassen.
Og hvorfor var det du sendte de to relæer, det var fordi fyret ikke var i stand til at auto starte fra kold tildstand på trods af det det påståes at det kan det. (Viser sig at O2 sensoren ikke måler rigtig så længe den er kold).
Derfor denne workaround.
Jeg påstår heller ikke at mine indstillinger er bedre end dine, jeg siger bare at jeg med mine indstillinger fik de samme resultater (m.h.t. ophobning af aske) som du havde opnået med dine indstillinger (eneste forskel var at du havde tippet tallerknen). Derfor mener jeg ikke man kan påstå mine indstillinger var årsagen til problemet. Og grunden til jeg rullede tilbage var nu udelukkende for at teste om det virkelig kunne være mine indstillinger der var noget galt med.
Jeg skal måske nævne at det var flunks indstillinger jeg kørte med og som bekendt har flunks indstillinger virket for rigtig mange ;)
Men efter jeg oprettede tråden med skævt bål kan jeg jo se der er en del som slås med det, så jeg er åbenbart ikke den eneste som har oplevet problemet.
Fik jeg forresten nævnt hvad der skete da autotænderen stoppede med at virke inden fyret havde været i drift i 2 år.
Ingenting, hørte aldrig fra Karsten efter jeg rettede henvendelse.
Men nej Karsten jeg ønsker dig ikke død.
Jeg ønsker bare at folk er bekendt med den service de kan komme ud for hvis man handler gennem dig.
Jeg er ikke i tvivl om du brænder for din virksomhed og dit produkt. Desværre tror jeg bare du er druknet lidt i din egen succes med et produkt som måske ikke levede helt op til det der blev lovet og det har du så måtte bøde for efterfølgende, med lidt for mange uønskede servicebesøg.
Jeg er også glad for at se i nu er aktive i forum'et igen. Måske lidt skuffet over det hovedsagelig drejer sig om at forsvare firmaet. Syntes det havde været federe hvis der var blivet givet lidt kundesupport de sidste 2 år hvor der har været forholdsvis tavst fra jeres side i forum'et.
Det tror jeg havde givet rigtig meget kredit (og havde hjulpet rigtig mange kunder).
Så et råd herfra er:
Lev op til det du lover, og hvis du ikke kan det så lad være at love så meget eller få rådet bod på det der fejler så hurtugt så muligt efterfølgende. Så får du glade kunder. Og glade kunder sælger produkter.
Der findes trods alt ikke den reklame som kan matche mund til mund anbefalinger :)

Hilsen Tass

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

: 14 dec 2010 17:04
af Klaus
Man skulle dælme tro i var gift :cards: