Hej Karsten
Det er rigtigt du sendte to timer relæer. Det ene fandt vi først efter vi havde kontaktet posten, da vi heller ikke modtog den anden pakke. Det viste sig at posten havde lagt pakkerne i en pose som vi havde hængende ude i hegnet. Så nej den lå ikke ikke i postkassen.
Og hvorfor var det du sendte de to relæer, det var fordi fyret ikke var i stand til at auto starte fra kold tildstand på trods af det det påståes at det kan det. (Viser sig at O2 sensoren ikke måler rigtig så længe den er kold).
Derfor denne workaround.
Jeg påstår heller ikke at mine indstillinger er bedre end dine, jeg siger bare at jeg med mine indstillinger fik de samme resultater (m.h.t. ophobning af aske) som du havde opnået med dine indstillinger (eneste forskel var at du havde tippet tallerknen). Derfor mener jeg ikke man kan påstå mine indstillinger var årsagen til problemet. Og grunden til jeg rullede tilbage var nu udelukkende for at teste om det virkelig kunne være mine indstillinger der var noget galt med.
Jeg skal måske nævne at det var flunks indstillinger jeg kørte med og som bekendt har flunks indstillinger virket for rigtig mange
Men efter jeg oprettede tråden med skævt bål kan jeg jo se der er en del som slås med det, så jeg er åbenbart ikke den eneste som har oplevet problemet.
Fik jeg forresten nævnt hvad der skete da autotænderen stoppede med at virke inden fyret havde været i drift i 2 år.
Ingenting, hørte aldrig fra Karsten efter jeg rettede henvendelse.
Men nej Karsten jeg ønsker dig ikke død.
Jeg ønsker bare at folk er bekendt med den service de kan komme ud for hvis man handler gennem dig.
Jeg er ikke i tvivl om du brænder for din virksomhed og dit produkt. Desværre tror jeg bare du er druknet lidt i din egen succes med et produkt som måske ikke levede helt op til det der blev lovet og det har du så måtte bøde for efterfølgende, med lidt for mange uønskede servicebesøg.
Jeg er også glad for at se i nu er aktive i forum'et igen. Måske lidt skuffet over det hovedsagelig drejer sig om at forsvare firmaet. Syntes det havde været federe hvis der var blivet givet lidt kundesupport de sidste 2 år hvor der har været forholdsvis tavst fra jeres side i forum'et.
Det tror jeg havde givet rigtig meget kredit (og havde hjulpet rigtig mange kunder).
Så et råd herfra er:
Lev op til det du lover, og hvis du ikke kan det så lad være at love så meget eller få rådet bod på det der fejler så hurtugt så muligt efterfølgende. Så får du glade kunder. Og glade kunder sælger produkter.
Der findes trods alt ikke den reklame som kan matche mund til mund anbefalinger
Hilsen Tass