Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Redaktører må ikke anbefale egne anlæg + Ulrik er dum

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Brugeravatar
Tass
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 512
Tilmeldt: 29 jul 2007 15:56
Mit fyr: Benekov R15
Areal: 220 + 2x60 VVB
Brændsel: Piller/korn
Dagligt forbrug: 30 kg
Årligt forbrug: 6 ton
Geografisk sted: NV/Sjælland

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

Indlæg af Tass » 14 dec 2010 17:29

He he det kan du have ret i :D
Men det er nok meget godt det ikke er tilfældet, gider altså ikke sofaen i nat lol.gif
The test of democracy is freedom of criticism. ~David Ben-Gurion
We cannot have that relationship if we only dictate or threaten and condemn those who disagree. ~Zbigniew Brzezinski


Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 11089
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Givet likes: 119 gange
Modtaget likes: 141 gange

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

Indlæg af Ulrik » 14 dec 2010 17:32

Okay, vi må vel bare lære at lære med at hver eneste gang nogen skriver noget positivt om Liagro så kommer du Tass med dit negative gamle p** som er skrevet så mange gange før.
Kom dog videre mand! Du har skrevet om det for 3 år siden. Nu har mulighed for at skrive en anmeldelse af dit anlæg så du kan fortælle om dine oplevelser der.
Jeg kan ikke rigtigt se hvordan du kan retfærdiggøre at inficere positive indlæg med gammelt gylle?
MvH Ulrik©

Rene`larsen
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 556
Tilmeldt: 29 dec 2006 09:55
Mit fyr: EKOHEAT 1500/ Blacksmith combi light
Areal: 350
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4050
Dagligt forbrug: 40kg temp 24+
Geografisk sted: 4050 skibby

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

Indlæg af Rene`larsen » 15 dec 2010 14:27

nu kan jeg ikke holde mig tilbage mere.Da jeg selv er selstændig og har en del viden ang. reklame må man spørge ulrik hvad gammelt gylle er.er en kunde utilfreds og man ikke gøre noget ved det ,hvad havde man så regnet med at få ud af det andet end dårlig reklame og den vil altid være der intel firmaet ikke er der mere eller får udbedret problemet sådan er det bare hvad enten man kan lig det eller ikke. så nej der er ikke noget der er for gammelt til at komme frem,godt som skidt som du selv skriver

mvh rene
MVH Rene` larsen
Søglimt blik og skifer

holberg19
Stoker IX
Stoker IX
Indlæg: 384
Tilmeldt: 18 jul 2010 15:10
Mit fyr: Scotte 10kW
Areal: 120
Brændsel: Træpiller
Geografisk sted: Vestsjælland
Givet likes: 10 gange
Modtaget likes: 4 gange

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

Indlæg af holberg19 » 15 dec 2010 14:53

Jeg er ny på forumet og tager ikke parti med det følgende:

- Jeg synes redaktionen/redaktøren bør være en smule mere varsom med sit ordvalg end det har været tilfældet med specielt det sidste indlæg. Det er med til at skabe kulturen herinde.

Derudover er alt hvad der skal vendes i denne sag efterhånden vendt. Gode og dårlige oplevelser, lidt fra fortiden, lidt kildekritik osv. Så kan alle nye læsere danne deres meninger og så er det vel på tide at stoppe her.

jni
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 550
Tilmeldt: 15 jul 2008 15:30
Mit fyr: woody / OPOP418
Areal: 135+70
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Dagligt forbrug: 35 kg
Årligt forbrug: 6-8 tons
Geografisk sted: skælskør

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

Indlæg af jni » 15 dec 2010 15:01

Kære Ulrik
Jeg syntes jeg ofter og ofter at det virker som om det er dig, og kun dig. Der skal bestemme hvad der er rigtig og forkert, og nærmest også hvad der må skrives.
Det syntes jeg er ærgligt. det bliver jo et rimmeligt kedeligt forum hvis der ikke kan diskuteres, fordi det er dig der skal bestemme hvad der er rigtigt og forkert.
Naturligvis skal der være en vis saglighed i det der skrives, men i dette (og flere andre) tilfælde syntes jeg ikke at der er noget at komme efter.
Sandheden har jo mange mødre, det har du vist ikke helt forstået. Der er ihvertfald ingen grund til at blive tøsesur fordi der er nogen der ikke er enig med dig.
Du har faktsk smidt folk ud for noget der ikke var værre, end at skrive at andre indlæg var "gammelt gylde"
mvh jesper


Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 11089
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Givet likes: 119 gange
Modtaget likes: 141 gange

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

Indlæg af Ulrik » 15 dec 2010 15:11

Kære venner,

Jeg skrev dette emne fordi jeg oplevede en rigtig god service fra Liagro.
Der har tidligere været problemer og dem har jeg også skrevet aktivt om.
Da jeg ønsker at være fair, mener jeg derfor det er vigtigt også at skrive når noget er positivt.

gammelt gylle, varsom med indlæg, ulrik vil bestemme ellers bliver han tøsefornærmet.
Nej, det er ikke korrekt.
Men indrømmet at jeg bliver rigtig sur når folk indirekte skrive at jeg lyver!
Det er okay at tænke det, men dumt at skrive det.
Jeg synes da det er rigtig træls at man fortæller en glad historie og så skal dunkes i hovedet for det.
Engang i mellem kan man godt føle at man ikke må skrive noget positivt om sin Benekov...
MvH Ulrik©

jnie
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 34
Tilmeldt: 16 okt 2010 18:26

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

Indlæg af jnie » 15 dec 2010 16:41

Ulrik » 14 Dec 2010, 17:32 skrev:Okay, vi må vel bare lære at lære med at hver eneste gang nogen skriver noget positivt om Liagro så kommer du Tass med dit negative gamle p** som er skrevet så mange gange før.
Kom dog videre mand! Du har skrevet om det for 3 år siden. Nu har mulighed for at skrive en anmeldelse af dit anlæg så du kan fortælle om dine oplevelser der.
Jeg kan ikke rigtigt se hvordan du kan retfærdiggøre at inficere positive indlæg med gammelt gylle?
Nu har jeg ikke læst, hverken direkte eller inddirekte, at der er nogen der på nogen som helst måde beskylder dig for at lyve. Jeg er 100% af den opfattelse af alle er oprigtigt glade for at du har en velfungerende benekov. Og får en god service.
Dette er jo bare ikke ensbetydende med at all andre oplever det samme. Måske oplever de det samme, men føler ikke at de oplever det.

Det jeg derimod direkte kan læse ud af dit indlæg, er at du; Dig. Ulrik. Kalder et andet medlems indlæg: Negativt gammelt pis, og inficering med gammelt gylde
Og samtidigt skælder ham ud for useriøs kritik !!
Ulrik; fordi du har besluttet at billede skal være lyserødt. Så skal det være lyserødt.
Jeg siger ikke at billdet ikke er lyserødt. Jeg bryder mig bare ikke om at det er dig, og kun dig der skal bestemme farven.
Og jeg bryder mig bestemt ikke om at dette forums kronede overhovede bruger dette sprogbrug over for et andet medlem

Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 11089
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Givet likes: 119 gange
Modtaget likes: 141 gange

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

Indlæg af Ulrik » 15 dec 2010 17:10

I sjællændere er mig en kende fintfølende :)
Jeg er ked af at have stødt jer med ord som gylde og pis.

Hvis i nu prøver at se bort fra det og læser dette.
En bruger skriver at han er glad for sit anlæg. En anden skriver at han påtænker at købe samme anlæg.

En helt tredie bruger har dårlig erfaring med samme anlæg.
Derfor skriver denne bruger i begge andres (og iøvrigt alle andre der skriver positivt om dette anlæg) at anlægget er ringe og man ikke kan stole på forhandleren.
Derfor vil der ikke være nogle positive indlæg om dette anlæg, alt vil være vendt til negativt.
Det er netop det Tass gør og det er da i høj grad at FARVE ALLE tingene den farve han ønsker.
I kan jo prøve at surfe nogle af den benekov emner Tass deltager i. Han linker meget gerne til negative emner om Benekov da det åbenbart er meget nødvendigt for ham at gøre opmærksom på.
>>>Dette emne er et rigtig godt eksempel<<<
Det er lige det jeg skriver er at INFICERE.

Det er derfor at jeg tidligere foreslog ham at anmelde sit anlæg i det dertil oprettede forum.
Fordi selvfølgelig skal Tass ud med sit budskab, det bakker jeg ham 100% op i.

jni skrev:Jeg syntes jeg ofter og ofter at det virker som om det er dig, og kun dig. Der skal bestemme hvad der er rigtig og forkert, og nærmest også hvad der må skrives.
jni skrev:Du har faktsk smidt folk ud for noget der ikke var værre, end at skrive at andre indlæg var "gammelt gylde"
Det er nogle voldsomme beskyldninger du kommer med der.
Jeg vil bede dig dokumentere begge eller levere en undskyldning.
MvH Ulrik©

jnie
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 34
Tilmeldt: 16 okt 2010 18:26

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

Indlæg af jnie » 15 dec 2010 17:24

Hvem er det nu lige der er fintfølende, når du står her og kræver undskyldninger ?
Du er da vel ikke blevet tøssesur, vel ulrik ?
Andre kunne måske kalde dig dumstædig ved at blive med at forsvare at du kaldt et andet medlems indlæg gylde.....

Dokumentationen for min første påstand findes for det første i efter min mening helt tydeligt i denne tråd. Men ikke mindst i den kendsgernig; At denne tråd vil forsætte indtil du får ret, eller jeg får fred.

Og jeg erindre tydeligt at et medlem blev exkluderet for en munter bemærkning om tilbagebrand i en bio 18.
(at han så lavede en masse lort efter han var blevet exkluderet, er jo så en anden sag)

Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 11089
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Givet likes: 119 gange
Modtaget likes: 141 gange

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

Indlæg af Ulrik » 15 dec 2010 17:30

Sig mig engang, er jnie og jni den samme??

Jeg kræver ikke undskyldninger, jeg kræver dokumentation ELLER en undskyldning.
Der er alligevel lidt forskel :)
MvH Ulrik©


Besvar