Så har jeg sgu også prøvet at have indbrud

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
Brugeravatar
mejeristen
Stoker XVII
Stoker XVII
15
Indlæg: 2675
Tilmeldt: 05 aug 2008 23:31
Mit fyr: BAXI Bonus 30 med 3400l akkutank
Areal: 196+25
Brændsel: Bøge brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8450
Dagligt forbrug: ??
Årligt forbrug: 26 rm sæson 11-12
Geografisk sted: Hammel 8450
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 9 gange

Så har jeg sgu også prøvet at have indbrud

Indlæg af mejeristen »

Hvis jeg nogensinde får fat på de røvhuller, der begik indbrud hos os idag. Så får de fa... så hatten passer. ChainGun.gif ChainGun.gif ChainGun.gif :voodo: AN6F5B~119.GIF

Man kan godt undre sig over hvorfor ALT det glas de kunne komme i nærheden af skulle smadres. Vi skal skifte gulvtæppet i stuen da det er fyldt med små fine glassplinter selv efter 4 X støvsugning. Vinylbelægningen i køkkenet er også ødelagt at nedtrådte glassplinter, døren mellem entre og køkken er fyldt med glassplinter, yderdøren er totalt ødelagt, Tvet er smadret, tapetet er ødelagt, Puds bag tapetet er slået i stykker, stikkontakt rykket ud af væggen, Sågar kattenes Bakke til at skide i har de ødelagt, Kattene er stive af skræk, heldigvis var de ikke løbet ud og væk. kaffemaskinen er ødelagt. den bærbare pc er itu, kabinettet på den stationære er splittet ad osv.


Og hvad har de fået ud af det: et par hundrede kr. og nogle få smykker samt et par recepter på testosteron.
Sgu da heldigt at vi ikke ligger inde med virkeligt værdifulde værdigenstande.
Sådan nogle KLAPHATTE!
BAXI Bonus 30 + akku. tank som sikkert er Østjyllands bedst isolerede (30 cm under bunden, mellem 40 og 80 cm på siden samt 70 cm på toppen isoleringsmaterialet er flamingogranulat)

Brugeravatar
bamse
Stoker IX
Stoker IX
14
Indlæg: 368
Tilmeldt: 20 aug 2009 20:04
Mit fyr: KMP
Areal: 144
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 7080
Årligt forbrug: 6 ton
Geografisk sted: Brejning

Re: Så har jeg sgu også prøvet at have indbrud

Indlæg af bamse »

Ja det er fandeme surt show, det burde være lovligt at skyde den slags menesker ! og ska de endelig lave indbrud, så ku de sku da nøjes med at pille fjernsynet ned ad væggen i stedet for at splitte det hele ad og fylde alt med glassplinter :(
Med venlig hilsen
Jes
Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
17
Indlæg: 11096
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Har takket: 120 gange
Blevet takket: 141 gange

Re: Så har jeg sgu også prøvet at have indbrud

Indlæg af Ulrik »

Her er en røvfuld på sin plads. Røv træls...
MvH Ulrik©
danni-nielsen
Stoker XII
Stoker XII
17
Indlæg: 642
Tilmeldt: 20 dec 2006 18:45
Mit fyr: TwinHeat CPI 12
Areal: 350
Brændsel: Træpillersmuld
Fremviser gerne i postnummer: 8970
Årligt forbrug: 9 tons
Geografisk sted: Mariagerfjord

Re: Så har jeg sgu også prøvet at have indbrud

Indlæg af danni-nielsen »

ja det er pisse træls sådan noget, mange gang smadre dig de for langt større beløb end det de stjæler for... :evil:
det bedste mider for og ungå den slags frem over er og anskaffe sig en hund oplære den til og være lidt bidsk overfor fremmede den ikke kender. Det har vi gjort her i huset med det resultat at vi kan tage hjem fra uden og låse døren. :twisted:
Det er kun de nærmeste venner og familie der kan få lov og komme ind uden den gør noget.
a-b-c-d-e-f-g-h-i-j-k-l-m-n-o-p-q-r-s-t-u-v-w-x-y-z-æ-ø-å
. ,
Så kan i selv sætte ind hvor der mangler :)
Brugeravatar
pelle
Supporter
Supporter
16
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 21 feb 2008 18:05
Mit fyr: vigas 25 gasogen 2x1200 l akku
Areal: 240
Brændsel: gran og fyr og sol
Fremviser gerne i postnummer: 6900
Årligt forbrug: 3.5 tons træ pr. år
Geografisk sted: lidt syd for herning
Har takket: 297 gange
Blevet takket: 370 gange

Re: Så har jeg sgu også prøvet at have indbrud

Indlæg af pelle »

Tror du det er narkomaner ?

I jagten på penge til stoffer, kan de i desperation finde på at smadre det hele. En betjent, jeg engang hørte i radioen, gav folk det råd, at man altid skulle lade nogle penge ligge frit fremme. Så der var nok til et fix.
Men, sku da noget kedeligt noget at være udsat for.
Solceller 7.6 kw anlæg. 40 x 190 watt. 42 gr. taghældning. 25 gr. mod vest fra stik syd. 2 stk 3 kw KLNE invertere.
V. pumpe Luft/luft . Panasonic. CS.HE9LKE/ CU.HE9LKE
Livet er ikke så fattigt på glæder, når bare man kommer de rigtige steder.

Landbo
Stoker XV
Stoker XV
15
Indlæg: 1429
Tilmeldt: 20 nov 2008 20:55
Mit fyr: SK-STOKER 16 Kw med TM-3006
Areal: 170
Brændsel: Flis og andet brændbart.
Årligt forbrug: ????
Geografisk sted: Thy (Vest for Thisted)

Re: Så har jeg sgu også prøvet at have indbrud

Indlæg af Landbo »

Hej.

Ja, det er fa..... træls. Godt at indemisserne ikke rendte væk. Desværre er straffen for indbrud ikke ret stor.

Det er næsten umuligt at sikre sig mod den slags personer. Har en bekendt, der altid låste alle døre indvendigt i huset når de ikke var hjemme. Da der desværre kom indbrud, resulterede det i at alle 8 indvendige døre og karme var smadret til ukendelighed.

Pøj pøj med oprydningsarbejdet.
Mvh. Leif.
Selvgjort er absolut velgjort - når det virker efter hensigten !
Motto: Forsøg altid at lave tingene så enkelt det er muligt.
Brugeravatar
pelle
Supporter
Supporter
16
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 21 feb 2008 18:05
Mit fyr: vigas 25 gasogen 2x1200 l akku
Areal: 240
Brændsel: gran og fyr og sol
Fremviser gerne i postnummer: 6900
Årligt forbrug: 3.5 tons træ pr. år
Geografisk sted: lidt syd for herning
Har takket: 297 gange
Blevet takket: 370 gange

Re: Så har jeg sgu også prøvet at have indbrud

Indlæg af pelle »

danni-nielsen » 08 Jul 2010, 07:06 skrev:ja det er pisse træls sådan noget, mange gang smadre dig de for langt større beløb end det de stjæler for... :evil:
det bedste mider for og ungå den slags frem over er og anskaffe sig en hund oplære den til og være lidt bidsk overfor fremmede den ikke kender. Det har vi gjort her i huset med det resultat at vi kan tage hjem fra uden og låse døren. :twisted:
Det er kun de nærmeste venner og familie der kan få lov og komme ind uden den gør noget.
Man kan opdrage shæferhunde til at lade nogle komme ind, men ikke komme ud.
Så, galt gik det for en forsikringsmand herovre. Han måtte pænt blive siddende indtil folkene var kommet hjem. Manden var jo gået ind uden at banke på. Helt i orden med hunden, men da han skulle gå. rejste den børster og knurrede af ham. Han fik dælme ikke lov til at gå igen...På den måde kan man fange tyven. uden at det giver bidemærker og erstatningssager. :)
Solceller 7.6 kw anlæg. 40 x 190 watt. 42 gr. taghældning. 25 gr. mod vest fra stik syd. 2 stk 3 kw KLNE invertere.
V. pumpe Luft/luft . Panasonic. CS.HE9LKE/ CU.HE9LKE
Livet er ikke så fattigt på glæder, når bare man kommer de rigtige steder.
Brugeravatar
andersen2009
Stoker X
Stoker X
14
Indlæg: 421
Tilmeldt: 30 aug 2009 18:08
Mit fyr: Roca kedel
Areal: 166
Brændsel: træpiller, korn og 135 rør-solfanger
Fremviser gerne i postnummer: 5874
Dagligt forbrug: 20
Årligt forbrug: 4 tons
Geografisk sted: 5874 Hesselager

Re: Så har jeg sgu også prøvet at have indbrud

Indlæg af andersen2009 »

Super træls med dit indbrud :(

Jeg havde engang en schæfer, som var jordens dejligste hund og gjorde ingen fortræd... faktisk var der ikke meget vagthund i hende.

Én dag min ekskone så havde en veninde på besøg om formiddagen, var de blevet enige om at de skulle have kage til formidddags-kaffen, min ekskone kørte i kiosken og ville hente kagen og veninden skulle lave kaffen imens.
Min kone´s kobling i bilen gjorde at hun ikke kunne køre bilen hjem fra kiosken igen og ringede derfor til veninden som lige kunne hente hende.... hun kom dælme ikke ud af huset :)
Min ekskone måtte pænt gå de 2 km hjem fra kiosken i regnvejr :)

Så kunne hun lære at tage gåturen med hunden fremover, det var straffen :) :) :)

Men jeg havde aldrig trænet den hund til noget som helst, udover og sitte, dæk og gå pænt.... Men måske det er noget instinkt i dem..??!!


Held og lykke med det og håber ikke din sommerferie bliver helt ødelagt, på deres bekostning.!!
Brugeravatar
mejeristen
Stoker XVII
Stoker XVII
15
Indlæg: 2675
Tilmeldt: 05 aug 2008 23:31
Mit fyr: BAXI Bonus 30 med 3400l akkutank
Areal: 196+25
Brændsel: Bøge brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8450
Dagligt forbrug: ??
Årligt forbrug: 26 rm sæson 11-12
Geografisk sted: Hammel 8450
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: Så har jeg sgu også prøvet at have indbrud

Indlæg af mejeristen »

skal indrømme at sidste nat foregik på 5 mg. stesolid ellers havde jeg sgu ikke fået sovet.

Foreløbig ser deres "økonomiske gevinst" ud til at være blevet 300,- 4 deodoranter White Daimond og et smykke skrin med flere undværlige ringe samt desværre en dåbsgave som min bedre halvdel satte højt dog i kr. og øre ikke det store.

umiddelbart ser det ud til at skaderne løber op i MINDST 60000,- i form af ny hoveddør, nye tæpper i hele stueetagen nyt vindue incl karm osv plus nyt TV, Pc x 2 en enkelt fladskærm OG EN RESERVEDEL TIL BILEN ( gad nok vide hvad de kan bruge er viskerarrangement til en renault clio til????)
BAXI Bonus 30 + akku. tank som sikkert er Østjyllands bedst isolerede (30 cm under bunden, mellem 40 og 80 cm på siden samt 70 cm på toppen isoleringsmaterialet er flamingogranulat)
Brugeravatar
pelle
Supporter
Supporter
16
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 21 feb 2008 18:05
Mit fyr: vigas 25 gasogen 2x1200 l akku
Areal: 240
Brændsel: gran og fyr og sol
Fremviser gerne i postnummer: 6900
Årligt forbrug: 3.5 tons træ pr. år
Geografisk sted: lidt syd for herning
Har takket: 297 gange
Blevet takket: 370 gange

Re: Så har jeg sgu også prøvet at have indbrud

Indlæg af pelle »

Ja, det er også noget af det værste.. Man er virkelig bleven krænket. Når sådan nogle idioter går ind på steder som de slet ikke har ret til. Ens hjem og ens private ejendele. Det er harmdirende og kan virkelig få " slå ihjel" genet op i en. :evil: Men, det må man jo ikke. :oops:
Har sommetider tænkt.. Hvis de kom her om natten, så ville jeg blive i min seng. Skal ikke nyde noget. Ved sku ikke om de er bevæbnede. Heldigvis har jeg min hund. Den kæfter op, hvis der kommer nogen.
Mit råd.. Anskaf en hund og få noget alarm sat op...

mvh
Pelle
Solceller 7.6 kw anlæg. 40 x 190 watt. 42 gr. taghældning. 25 gr. mod vest fra stik syd. 2 stk 3 kw KLNE invertere.
V. pumpe Luft/luft . Panasonic. CS.HE9LKE/ CU.HE9LKE
Livet er ikke så fattigt på glæder, når bare man kommer de rigtige steder.

Besvar