Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Farvel og tak.

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Låst
paw
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 951
Tilmeldt: 18 sep 2009 20:26
Mit fyr: woody 16 kw V10
Areal: 80
Brændsel: Træ-piller
Fremviser gerne i postnummer: 9600
Givet likes: 21 gange
Modtaget likes: 10 gange

Farvel og tak.

Indlæg af paw » 11 jun 2010 07:52

Det er tilladt at linke til alle internettets sider så længe det der linkes til er relevant for brugeren.
Definitionen på "relevant for brugeren" er, når der linkes til en side som helt eller delvist indeholder svaret på brugerens spørgsmål. #
Det synes jeg da Ole S indlæg er ang link til DVcenter. Har da aldrig set andre blive irettesat fordi den side de linker til er dyrere end andre. Så derfor kan det jo kun være fordi Ulrik ikke kan tåle at Levi fra DVcenter har fået lidt fremgang med hans forretning. Når private skærmydsler skal hives ind i et forum bliver det altså for meget.
Når en forhandler bliver udelukket uden han selv er skyld i noget, hvad kalder man det ? Har fået en så dårlig smag i munden af det her, at jeg ikke ser andre udveje end at melde mig ud af dette forum, for at få den grimme smag væk igen. Vil gerne ha ALLE mine indlæg og hvad der ellers er med mit navn på bliver slettet hurtigst muligt.
Undskylder til de brugere jeg måske kunne hjælpe lidt, især woody og scottebrugere, men det må blive på et andet forum.
Farvel og tak


Brugeravatar
Flunk
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 5377
Tilmeldt: 02 jan 2007 10:20
Mit fyr: Scotte 16 kW med Blackstar BS1016 kedel
Areal: 186 + 160 l VVB
Brændsel: 8 mm Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 3660
Geografisk sted: Sjælland N / Slagslunde
Modtaget likes: 1 gang

Re: Farvel og tak.

Indlæg af Flunk » 11 jun 2010 08:12

Hej PAW

Der må gerne linkes til dvcenter, men da de ikke har den vare der eftersøges på deres vareliste, kunne Ole jo lige så godt have linket til DBS.dk ??

Derfor er det ikke relevant, og kun udtryk for kameratlig hjælp til promovering af nyt firma.
Det har vi ikke brug for her.
Hvis det betyder at du melder dig ud, så god vind fremover
__________________________________________________________

Flunk ( Claus )

Online: http://pillefyr.nordjysk-bioenergi.dk/d ... ?mac=Flunk

Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 11089
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Givet likes: 119 gange
Modtaget likes: 141 gange

Re: Farvel og tak.

Indlæg af Ulrik » 11 jun 2010 08:23

Redaktørgruppen har sine klare holdninger til Ole S. handlinger
Nogen er måske uenige.
Det er der ikke så meget at gøre ved da det jo er redaktørerne der styrer forumet. Jo, man kan selvfølgelig få indflydelse ved selv at melde sig som redaktør når der søges.
Sådan er det.


Jeg er ikke sikker på at det er så smart af mig at gå ind i denne diskussion. Derfor gør jeg opmærksom på at følgende er min personlige mening.
For det første synes jeg at det er en skam at du paw, siger farvel og tak. Vi er alle undværlige, men klarer os bedst samlet.

Vi ved jo at DVC tidligere har kørt en konkurrence hvor det galdt om at få folk til at smide links til virksomheden.
Der var Ole den første der faldt i her på Stoker Pro.
Senere er der 2 indlæg hvor Ole linker til forhandleren:
viewtopic.php?p=74439#p74420
viewtopic.php?p=74421#p74421
Der linkes ikke til nogen vare, men der fortælles højt og flot at den kan han sagtens klare.
Det lugter.

Paw, du nævner private skærmydsler. Her synes jeg at blandt andre du skulle kigge sig lidt i spejlet.
Det nytter ikke at deltage i noget man har en negativ holdning til.
Indrømmet, jeg har bestemt haft negative holdninger til Levi pga. de ting der er foregået her på forum.
Men jeg har, for ikke så længe siden, haft en snak med ham og de negative ting der har været mellem os er lagt på hylden.
Jeg ønsker at ham al mulig held og lykke med sin forretning.
Det skal bare ikke ske pga. en markedsføring ud over det normale herinde.
Sådan er det.

Vedr. din forespørgsel om sletning af profil, vil jeg bede dig læse reglerne.

Generelt vil jeg gøre opmærksom på denne del:
Mange medlemmer tror fejlagtigt at Stoker Pro Forum er et offentligt forum, men dette er imidlertid langt fra tilfældet. Det er derimod et privat forum, men med offentligt adgang. Alle er inviteret til at deltage, men på Redaktørernes betingelser. Akkurat som hvis man er gæst til et åbent hus arrangement. Her forventes det også at man følger værtens og medværternes husregler og anvisninger.
Hvis ikke du ønsker dette må du indstille sig på at blive fulgt til dørs, eller du har muligheden for selv at forlade selskabet, det er meget simpelt.

Disse regler skal du under din indmelding vedgå at ville overholde. Et af de midler vi har til at holde tingene på et rimeligt niveau er at låse, censurere eller slette en given tråd, også selv om nogle regler ikke umiddelbart er overtrådt. Dette sker efter Redaktørernes skøn og ikke medlemmernes.
Hvis en tråd er låst, censureret eller slettet er det ikke til diskussion. Vi forventer ikke du skal være enig, men vi forventer at du respekterer de beslutninger som staben her på sitet træffer.

Hvor er ytringsfriheden vil du måske spørge? Igen, dette er et privat site. Redaktørerne sætter rammerne for hvad der kan skrives. Du har retten til at skrive hvad du vil, men såfremt en Redaktør finder, at det skrevne overskrider de, ofte usynlige grænser der eksisterer, vil vi redigere, slette og i ekstreme tilfælde meddele dig, at du er uønsket på sitet.
Alt dette uden at skulle begrunde vores dispositioner.
Råd og vejledning givet på Stoker Pro forum bruges på eget ansvar.
Nedenfor finder du det regelsæt som alle har accepteret i forbindelse med deres tilmelding
Last edited by 1 on Ulrik; edited 11 times in total
MvH Ulrik©

paw
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 951
Tilmeldt: 18 sep 2009 20:26
Mit fyr: woody 16 kw V10
Areal: 80
Brændsel: Træ-piller
Fremviser gerne i postnummer: 9600
Givet likes: 21 gange
Modtaget likes: 10 gange

Re: Farvel og tak.

Indlæg af paw » 11 jun 2010 18:56

Flunk » 11 Jun 2010, 08:12 skrev:Hej PAW

Der må gerne linkes til dvcenter, men da de ikke har den vare der eftersøges på deres vareliste, kunne Ole jo lige så godt have linket til DBS.dk ??

Derfor er det ikke relevant, og kun udtryk for kameratlig hjælp til promovering af nyt firma.
Det har vi ikke brug for her.
Hvis det betyder at du melder dig ud, så god vind fremover
Hej Flunk, tak for vinden :wink: Men tror nu ikke der er andre der tør linke til dvcenter fra nu af med denne reprimande eller er i ikke helt enige.

Hvis du een gang til kommer med lignende indlæg vil samtlige links og andre lignende henvisninger til dvcenter.dk blive bortcensureret på hele Stokerpro.dk ud i al fremtid uanset hvem der i fremtiden skriver disse henvisninger!


på vegne af redaktørgruppen

Mvh
Jesper Laursen
Redaktør

Brugeravatar
Flunk
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 5377
Tilmeldt: 02 jan 2007 10:20
Mit fyr: Scotte 16 kW med Blackstar BS1016 kedel
Areal: 186 + 160 l VVB
Brændsel: 8 mm Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 3660
Geografisk sted: Sjælland N / Slagslunde
Modtaget likes: 1 gang

Re: Farvel og tak.

Indlæg af Flunk » 11 jun 2010 19:34

Man må gerne linke til specifikt produkt hos DVC hvis det løser brugerens problem, men det er ikke i orden at linke til hovedsiden specielt når den omhandlede vare ikke findes på hjemsiden
Så link i bare til DVC, men kun når det er relevant, og direkte kanvære med til at løse brugerens problem.
__________________________________________________________

Flunk ( Claus )

Online: http://pillefyr.nordjysk-bioenergi.dk/d ... ?mac=Flunk


Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 11089
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Givet likes: 119 gange
Modtaget likes: 141 gange

Re: Farvel og tak.

Indlæg af Ulrik » 11 jun 2010 19:45

Vi har sagt farvel og god vind fremover.
Der er ingen grund til at køre den længere. Jeg låser.

God weekend.


P.S.
Hvis nogen skulle have spørgsmål er i velkomne til at henvende jer til en af redaktørerne
MvH Ulrik©


Låst