Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Politivold

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
coctail
Stoker VIII
Stoker VIII
Indlæg: 334
Tilmeldt: 16 apr 2007 20:05
Mit fyr: Passat C1 plus
Areal: 114
Brændsel: træpiller
Dagligt forbrug: 16,5
Givet likes: 1 gang
Modtaget likes: 15 gange

Re: Politivold

Indlæg af coctail » 15 aug 2009 17:02

Hvis du er imod motorveje, så sætter du dig heller ikke ud midt på én, da du VED at det gør ondt at blive ramt af en bil. Ligeså vel skal man heller ikke stille sig i vejen for politiet, da det også kan gøre ondt - det ved du også..

Med lov skal land bygges, og politiet skal håndhæve loven, så man er nød til at respektere politiet og deres arbejde incl. de ordre som man får af dem.. I dette tilfælde, har de flere gange havde fået besked på at opløse demostratioen og gå andre steder hen, hvilket de ikke gjorde, så politiet må ty til de hårde metoder.

Hvorfor blev folk siddende, selvom deres "nabo" er blevet fjernet med magt? De må da kunne gætte sig til, at det er deres tur næste gang?

Om det er politivold eller ej, hverken kan, eller vil jeg tage stilling til.

Hvordan kan de omtalte irakere forvente at få asyl i Danmark, når de ikke engang vil overholde landets love? Groft sagt, så er de forbrydere, når de ikke vil overholde den udvisningsdom som de har fået.

Personligt syntes jeg at kirken skulle have lukket døren for dem, da muslimer INTET har at lave i en kristen kirke - De kunne have søgt tilflugt i en moské.
Kun en tåbe rydder op. Et geni behersker kaos!


Brugeravatar
pelle
Supporter
Supporter
Indlæg: 3399
Tilmeldt: 21 feb 2008 18:05
Mit fyr: vigas 25 gasogen 2x1200 l akku
Areal: 240
Brændsel: gran og fyr og sol
Fremviser gerne i postnummer: 6900
Årligt forbrug: 3.5 tons træ pr. år
Geografisk sted: lidt syd for herning
Givet likes: 295 gange
Modtaget likes: 367 gange

Re: Politivold

Indlæg af pelle » 16 aug 2009 01:00

Personligt syntes jeg at kirken skulle have lukket døren for dem, da muslimer INTET har at lave i en kristen kirke - De kunne have søgt tilflugt i en moské.[/quote]

Det kan kirken bare ikke, da et af de kristne grundsten bygger på næstekærlighed . Uanset hvem eller hvad man er.

Men , Ok, jeg kunne da også godt ønske mig, der var større respekt for en politiuniform. Så kunne politiets fremfærd udenfor kirken måske være undgået.

Men Ulrik, ham betjenten i videoen, gik for vidt. helt enig.

mvh
Pelle
Solceller 7.6 kw anlæg. 40 x 190 watt. 42 gr. taghældning. 25 gr. mod vest fra stik syd. 2 stk 3 kw KLNE invertere.
V. pumpe Luft/luft . Panasonic. CS.HE9LKE/ CU.HE9LKE
Livet er ikke så fattigt på glæder, når bare man kommer de rigtige steder.

Brugeravatar
birkla
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 84
Tilmeldt: 06 sep 2007 12:34
Mit fyr: Bio18 Hercules
Areal: 135
Brændsel: Barlinek 8mm
Dagligt forbrug: 24,25kg
Årligt forbrug: 7½ tons
Geografisk sted: Lolland
Kontakt:

Re: Politivold

Indlæg af birkla » 17 aug 2009 23:40

Nu ved jeg ikke hvor mange der så Go´morn Danmark et par dage efter episoden ved Brosons kirke. Den pige der får lidt slag, er kendt af ordensmagten i forvejen, med en sigtelse for vold mod embedsmand i funktion, blev interviewet, og mage til snottet tudeprinsesse skal man nok til Kbh for at finde. I mine øjne kunne hun ikke forsvare sine handlinger den aften/nat, udover at hun ikke syntes det var i orden at de udviste irakere skulle rejse til Irak.
Det gør det selvfølgelig ikke i orden at "tæve" folk sønder og sammen, men nogle gange beder de sgu selv om øretævrne. Og ja, vi får jo kun de klip der sælger at se!!
Det er ikke mere end 4 uger siden der i TV2 var et indslag om spritbillister i forbindelse med at der var MC-træf på toppen. Indslaget på hovedkanalen gav det indtryk, at alle motorcyklister var nogle fordrukne spritapparater, men det andet klip fra TVNord fortæller stort set det modsatte.

http://nyhederne.tv2.dk/video/index....-23780850.html

http://www.tv2nord.dk/default.asp?Pa...ePartID=180032

Så man bør ikke dømme nogen før man kender hele sagen fra alle sider......
Den der bremser senere, kører længere hurtigt:0)

Brugeravatar
mejeristen
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2675
Tilmeldt: 05 aug 2008 23:31
Mit fyr: BAXI Bonus 30 med 3400l akkutank
Areal: 196+25
Brændsel: Bøge brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8450
Dagligt forbrug: ??
Årligt forbrug: 26 rm sæson 11-12
Geografisk sted: Hammel 8450
Givet likes: 12 gange
Modtaget likes: 9 gange

Re: Politivold

Indlæg af mejeristen » 18 aug 2009 21:41

birkla skrev:Nu ved jeg ikke hvor mange der så Go´morn Danmark et par dage efter episoden ved Brosons kirke. Den pige der får lidt slag, er kendt af ordensmagten i forvejen, med en sigtelse for vold mod embedsmand i funktion, blev interviewet, og mage til snottet tudeprinsesse skal man nok til Kbh for at finde. I mine øjne kunne hun ikke forsvare sine handlinger den aften/nat, udover at hun ikke syntes det var i orden at de udviste irakere skulle rejse til Irak.
Det gør det selvfølgelig ikke i orden at "tæve" folk sønder og sammen, men nogle gange beder de sgu selv om øretævrne. Og ja, vi får jo kun de klip der sælger at se!!
Det er ikke mere end 4 uger siden der i TV2 var et indslag om spritbillister i forbindelse med at der var MC-træf på toppen. Indslaget på hovedkanalen gav det indtryk, at alle motorcyklister var nogle fordrukne spritapparater, men det andet klip fra TVNord fortæller stort set det modsatte.

http://nyhederne.tv2.dk/video/index....-23780850.html

http://www.tv2nord.dk/default.asp?Pa...ePartID=180032


Så man bør ikke dømme nogen før man kender hele sagen fra alle sider......
HØRT HØRT!!!

Iøvrigt var der vist noget med at bemeldte tøsebarn var blevet flyttet 3 gange uden at hun fik et par (yderst velfortjente ) stryg over hendes rygstykker
BAXI Bonus 30 + akku. tank som sikkert er Østjyllands bedst isolerede (30 cm under bunden, mellem 40 og 80 cm på siden samt 70 cm på toppen isoleringsmaterialet er flamingogranulat)


Besvar