Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Fortsæt historien...

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
Troldmand.
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1945
Tilmeldt: 01 dec 2007 20:27
Givet likes: 132 gange
Modtaget likes: 141 gange

Re: Fortsæt historien...

Indlæg af Troldmand. » 20 jan 2009 08:43

imellem smutter en tur til produkthandleren, og det kunne nemt være i dag, bud med ???


Brugeravatar
mejeristen
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2675
Tilmeldt: 05 aug 2008 23:31
Mit fyr: BAXI Bonus 30 med 3400l akkutank
Areal: 196+25
Brændsel: Bøge brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8450
Dagligt forbrug: ??
Årligt forbrug: 26 rm sæson 11-12
Geografisk sted: Hammel 8450
Givet likes: 12 gange
Modtaget likes: 9 gange

Re: Fortsæt historien...

Indlæg af mejeristen » 20 jan 2009 19:03

SÅ ER DER LIGER EN SAMMENFATNING IGEN?


Snart weekend så skal fyret. afmonteres og læsses på traileren og en tur i vaskehallen så jeg Troede den skulle til produkten - så jeg kunne få den med hjem for en tyver , men det skulle det ikke, for der var nemlig en særlig anledning som Nyt fyr til kul fra Tyskland .Troldmand ville nemlig ikke være den eneste der I nordjylland fyrede med sure sokker (fare for løbesod) og Kul i grillen - nej bruger nu kun gasgrill Weber silver B tak, så bliver kyllingen sprød men smager som pap, nej så hellere grille en friskfanget ! Mine er skam også friskfanget, fanger dem i Bilka og kort efter, er de kylling på dåse , men færdig svejst kylling er ikke sagen, med mindre de er stegt over en sagte ild fra svær fuelolie. Færdigsvejset - sprang vi nu over i pladejern-kedel afdelingen??? Har godt læst de bliver ikke så gamle, lige som kyllinger.. , kyllinger??? jeg tror at troldmand har en middelstor kraftvarme block i sit fyrrum sagde gårdnissen "og" Råbte om hjælp til alle hjælpsomme Sp'er (- mejeristen driller.) (ULRIK:
spekulerede lidt over hvorfor troldmanden ikke selv leger med... )

sagde manden til konen og steg af cyklen mens Han spurgte om vej til Skagen og kørte mod syd, i det han sagde, bare vi køre længe nok i denne retning skal vi nok komme frem før eller siden, men konen Var som sædvanlig ikke enig med manden og det endte med En tur i grøften hvor de Blev våde. Tøjet tørrede de over et bål, alt i mens de hyggede sig med at læse manualen til en Scootte Mens de tænkte på at besøge Troldmand i det kolde nord Som lige havde tændt for loddekolben og nu så at der stod en mystisk person og pillede ved hans elskede stokerfyr, mens han brændte sig på den forkerte ende af den stive kæp af en.............................loddekolbe . Kaptajnen's gustne udtryk og to sorte tænder,av av, skyldes måske loddekolben, "sutter" kaptajnen på alt???....

I samme øjeblik, som Troldmanden brændte sig på kolben tabte han den desværre på noget så uheldigt sted som kaptajnens knallert. Den havde troldmand vundet i poker weekenden før. Desværre... (her prøver kaptejnen at aflede vores opmærksomhed: Uheldigvis, var det ned i en åbnet flaske Verna Branca, som tilfældigvis stod i den grønne mælkekasse...Desværre fik trolden en forskrækkelse da den varme ende antændte den høje octan i flasken)

Heldigvis skete der intet med knallerten og kaptajnen vandt den tilbage dagen efter... Fik Ulrik ved aflevering af knallerten skægget i svinghjulet, som jo er forbundet ned til ...... Kaptajnens startsnor, derfor fik kaptajnen et hold i ryggen af at løbe ved sidenaf sin Jolle da han var sømand, og der slugte formeget saltvand, og nu lider han af indvendig kronisk tørst og derfor TUBORG... NU TIL FEDE sømænd og letmatroser med magisk evner udi kunsten at få en THY-bo til. hjælpe en stakkels baxi ejer, som har kommet til at at fyre med sin BAXI brugermanual, og derfor ikke har mulighed for at læse hvordan man får ULRIK & TROLDMAND til at At forstå, at når man har baxi må man makke og bakse sig til varmen, for fodring af dyret er nytteløst sagde julehund og trak sig i banditten, men så var det jeg sagde: troldmand, hvor hårdt skal man trække før det sjove begynder lige nu gør det mest ondt i. Pillebeholderen, tanken er jo ved at være tom, og så må man jo ned og klundse sig til lidt almisse, men så skete det i de dage at Opad gående luftstrømme havde revet trækstabilisatoren ud af røgrøret - nu var der kun den gamle grammofon at spille på i. det åbne ildsted midt i stuen, HVA FOR NOGET BRØLEDE en brøler for hvad er der galt med en grammofon?
DER ER DET GALT BRØLEDE FLUNK: AT JEG BLIVER RUNDTOSSET HVER GANG DEN FORBANNEDE PICKUP BLIVER HÆNGENDE I DEN SAMME RILLE DERFOR.. Plader plader, der er ikke noget galt med gfonen den har bare mistet sit køn - stiften, er der hjælp derude.....

(Kaptajnen laver her et teknisk flot sidespring: mejeristen er desværre gået i selvsving - sikkert under indtagelse af ikke pasturiseret mælk eller sågar fløde... Ha ha - Har Ulrik indtaget overdosis af piller, synes han er bortgået som tavs, eller er ham mon bare på t..... er bange for at Ulrik er i chock og ikke kan gennemskue at komme ind i tråden igen...
Det kan man egentlig ikke bebrejde Ulrik for, desværre! , Jo - nybegyndere har jo ofte begyndervanskeligheder. Men hvad er problemet??.. ))

Nej min ven brummede ULRIK du må selv redde dig ud af problemet med roterende plader og kønsskiftede stifter, bare kom igan med at rense Rillen - måske en står og venter med en ny stiv børste, bag ryggen, klar til at klaske THY i rumpen, som straf for at have bræmdt det sidste eksemplar af BAXIs originale manualer og nu skete så der det at mejeristen dykkede ned i bunken af skrammel for derved at finde Nøglen til troldmandens hule ude i….

Her falder Kaptajnen overbord og begynder at vrøvle flg. : Uglen i hulen... eller var det en anden Julekalender eller...

den stooore brændestak. oh ak oh ve de er bindegale alle sammen hvad skal vi da gøre udbrød Kaptajnen og viste den frem, Nej ikke endnu udbrød kaptajnen fordi der mangler jo liiiiige Strøm til vinkelsliberen - baxi skal have det helt ind til benet, men sørme om ikke vi fik savet for mange ribbe af den baxi der, for dælen what do we do, der?
Skifter den ud med en metro el-vandvarmer sagde Ulrik til Thy som øjeblikkeligt snuppede den gamle røvskubber og finder godkendelsen altså den store stygge EN303-5, og den er svær at få vi må få MikaelK til At bruge viskelæderet det rigtige sted. Måske han kunne blive hædret som ÅHSPM* af 1. grad (* Årets Hjælpsomme StokerPro Medlem). men det kan vi bare ikke uden hjælp fra. Ulrik Og nu hænger vi alle på Finanskrisen, som skyldes SP Ulrik sagde så til trolden at der sætter jeg grænsen - så hellere en røvskubber, som THYs, end handle i metro, men så røg MikaelK i kridthuset og fastslog at EN303-5 godkendelsen blev lagt under Dynen, smutter nu - skal i Metro i morgen sagde konen, og så må man hellere makke ret da det jo er lørdag imorgen og hvem ved om du er heldig med at få ….! Det - jo klares dagligt, det forlanger hun også når lyset er slukket. ALAAARM!!!! der stiger fed hvid røg op fra stokerbotten skreg MORA hent logfilen selvom den er vanskelig at tyde, men så skete der desværre det, som IKKE måtte ske selvom trolden havde held i sprøjten han kom i tanke om produkthandleren holdt åbent hus i morgen, og ville være sikker på pølser og fadøl så derfor stod han ud af sengen og spiste havregrød med brombær, men så skete der det underfundige at Troldkvinden opdagede at troldemanden var på vej til skrothandleren, hvorpå hun skreg VI SKAL IKKE HAVE MERE SKROT OM DET SÅ ER AF DET PURESTE støbejern, så kan du godt tro om igen, mere Lort fra skrothandlen og du sover oven på dit elskede bjerg af ragelse, nu tilkalder jeg hel SP så bliver der ryddet op, men husk pisken kan vi ikke undvære fordi... Den skal jeg svinge over nakken på alle de dovne SP'er, der hele dagen hænger >her prøver Kaptajnen på at ændre kurs med flg.: nej fru Trold havde vist andre planer med pisken, nemlig at Der skulle laves stribet flæsk - flæskesvær, har grise ikke også hudorme, bumser og .......som. knitre så dejligt når de varmes over en sagte ild fra den hjemmelavede grill, som Troldmand har lavet af forhjulet fra en ældre herrecykel samt understellet fra en gammel massey freguson 35 med Mest luft udenfor dækkene og den har er blankslidte dæk og bremserne er Langdistance bremser, ofte ender man i langtbortistan før hastigheden er sænket så meget at man kan gøre sig håb om at komme sikkert hjem med osama bin laden på slæb, hva mon det nu sker brummede thy mens han bakser med baxien og ærgrede sig over den brændte manual og var der nu iltstyring i? fordi thy mener at kunne huste at ulrik sagde at granulerede scotter gav for meget Sne i skorsten da scotter brænder af Opop til og lugter af gammel REKA med et snert af gammel sur BAXI. jamen hov sagde MORA det Lugter som en fis, og det har jeg ingen følere til i min stoker bot, spørg en WOOKIE hvad man skal gøre ved 2 parsec for at få en fornuftig kørselsøkonomi? Men det aner en WOOKIE ikke en skid om, sagde Bop. Forbruget af pileflet får ingen pillebrænder til at overhale med overlydshastighed. Med mindre Stokerbot'ten er fuldt opdateret. Men det siger MORA er umuligt da der ikke er udviklet styrringer til hypermotorer for Svisken i min ende, sving pisken over mig sagde Troldmand, thi jeg har begået alverdens synder. Mine opfindelser er ikke godtkendt til brug udenfor junglen her derfor. Hvis du prutter konstant i 6 år og 9 måneder, har du produceret nok giftige luftarter til, at lave en atombombe. sikken et stinkende våbenlager troldmand har i sinbaghave sagde rejnhold og bevarede Fatningen – som bevares bedst med hænderne over dynen. Mejerist.. hvem her på SP sover med hænderne under dynen??? - alle er jo på piller som tager tiden. Har du set Thy, Ulrik, Ole S mf her længe, nok kan geder spise græs men starte en reka kan de kun hvis de stanger til den en gang eller to. Geder er til gengæld enormt gode til at overskide julehunds fine velplejede græsplæne. Så sgu da osse, sagde Julehund, og lagde sig ned på knæ med en pincet i venstre hånd for at kultivere gedelorten ned i græsplænen, han havde nemlig hørt at plæneklipperen ikke kunne starte uden plutonium i tanken, hm bop bop hvor mon man kan få det tænkte Claus Birth og så sig over venstre skulder. Der fik han øje på Troldmands skrotlager! Gad vide om han ikke sku' ha' noget til overs fra sidste oprydning. Rydde op, alt er jo til at finde, her er Kaptainens lille Worlds-best dåse fra hans sidste jordomsejling. Den er fra dengang han var i Kina med sømandsbossen (RIP), som havde glemt hvad nord og syd var da gasen som han slet ikke havde styr på, var det eneste han havde styr på at lange ud efter regeringen på den sjove måde Jo, men hvornår brugte kaptajnen sine Wolds-best melder historien ingen slibrige detaljer om... Men rygterne vil vide, at han bestemt ikke har holdt sig tilbage i Singapore. Det var dog mest på udokumenterede rygter... Sandheden er nok nærmere den at han, i et anfald af skørbug, overvejede at gå i et tibetansk kloster. Det forlyder også, at kaptajnens enorme formue skyldes svindel med ophugningsstytten, påhængsmotoren virkede beklageligvis kun når admin af SP truer kaptajnen med at udbore JA-stokeren så den kan fise nogle elefant-piller af. Admin, er de....... ham der............med ge..... ge .... ge..... gge ...g ...gedeskægget stammede troldmand, ja det er hylede mejeristen pas på der kommer hr. julehund, og han er i stødet, altid sjov - bop bop, æææææ ham derovre er det ikke….. NEEEJ det er ikke miss universe, det er to gæster som lurer på os uden at skrive noget hylede sømanden - kom endelig ind og vær med her er plads til alle sagde sømanden, og lokkede med et par sedler, men hvad gjorde dullen??? Udtalte at hun skam ikke gad at deltage hendes mission var at redde verden altså love peace and understanding osv. Derfor skrev hun til Kaptajnen der straks beskyldte Troldmand og Mejeristen for at være helt ude ude i hampen, med det vil vi ikke finde os hvis ikke dullen makker ret så indkalder vi Galbatorix og hans drage til at spyde ild ud over dårlige træpiller, som brænder af helnæs fyr til, sagde Kaptajnen til Kaptajninden, vi må knokle os til varme på mejeristen. Kaptajninden rødmede, -nej,nej sagde kaptajnen jeg mente ikke på den måde, jeg mente gyngen du ved, måske vi kan få den i sving igen, ellers er der jo også bagsædet som kaptajnen bruger når han kører tur men sin elskede Tasso US3 når har er på vej til åle gilde, hvor han indtager @@@ kom da lige til at tænke - indtager Kapen.. kun vand?? Eller smutter der en enkel ( http://www.captainmorgan.dk/ ).. liter motor olie indenbords, kaptajn dig gamle søulk udbrød smedenselv HVA LAVER DU NU?? Står ude ved kummen og siger uha da dA hvor er den svær at få øje på! kig den anden vej Claus Birth sagde Thy's kone, som også benyttede herreværelset til tomatdyrkning da thy opdagede dette hylede han højt hva Fan - fortsæt historien, har nu slået samtlige indlæg i fri debat hvad "svar" angår, og det på ca 2 døgn. Kom så lige med den store skruenøgle jeg skal liiige Luge de der tomatplanter helt væk! Nej altså sagde Thy, vi sku' hellere dyrke nogle baby elefanter dem med den ekstra lange snabel, den smage nemlig fint når man har lyst til en rigtig kalendergave, elefanter er glimragende i kalendergave sagde stewart kullemper, har vi flere tyskerkul tilbage - eller er de fyret af hos - niks, ikke mig men Kaptajnen somr tilstadighed prøver at lokke ulrik til at komme på banen - men nej, sikkert ikke hurtig nok på aftrækkeren. Når han nu ikke vil være, besluttede kaptajnen at han selv ville drikke af kummen, men lige som han slubrede den første mundfuld, smækkede brættet ned og smadrede løbehjulet. Moralen, læg aldrig på knæ ved kummen, nu må konen nøjes med at kigge på elefanten der løber på rulleskøjter 3 lysår vest for saturn, derfor - undgå juletrængsel, vask den ene fod nu. Hov hov da, hvad var det??? sagde Søren ø., jeg synes hørte ulrik sige noget for lidt siden -Nej, det ka' da vist ikke passe, er der nogen her der heder Ulrik??? Nåeeee, tænker du på ham med Det skaldede hoved som kører på de jyske motorveje på rulleskøjter oggggg altid snegler afsted i nødsporet, fordi lambdasonden er slidt med sort røg til følge, men nu vil han Have sine jetrulleskøjter fyret op med biobrændsel og og udtjente løbehjul? Men så skal han da lytte på World longest rap - østkyst hustlers http://www.youtube.com/watch?v=0yezqNValcE, idet denne tråd er ved at slå den an som Stoker Pro svar på Danmarks længste RAP'sodi og det var måske ikke det vand der skulle cirkulere i den kedel.

Men hør nu lige her, er det i ikke ved at være en dyr fornøjelse med det der, det er ikke mig, det er de andre der spiser gulerødder til den overkogte Kanelstang mærkelig føde men hvad gør man når trold har fyret resten op i hans meterlange kajak, med vinkelrette bøjninger i negativ retning set fra indfaldsvinklens modsatte side centreret omkring en ret skæv vinkel, den er farlig for tætnet med diverse badekarspropper som ikke er helt tætte & den skal trold sejle ud over et vandfald han er en modig multier, kan man også sejle i en Benekov og Baxi og hvad med de tyndpladet Woody'er, holder de vand???¨Er en Woody godt nok lavet af genbrugspap? spurgte Bop undrende. Den er da vist ikke godkendt? Så jeg må hellere returnere min rørtang til frisøren, og låne en stak hos NBE, men i sidste øjeblik fik han hjælp af trolden der bestemt mente at 4 huller stratetisk placeret i genbrugspappet ville gøre den nemmere at rense med trykluft, desværre viste det sig at genbrugspap ikke er magnetisk og hullerne måtte istedet dækkes af. Foreslog konen - Bop, nu overlader du til mig sagde konen, at købe ny kedel, al den læsen på SP. hvad vi skal have, har jo kun gjort os frække og ubehøvlede over for Ole s.som endnu ikke har skrevet noget ivdenne tråd så det, sagde Ols S, nå nej han havde jo ikke sagt noget. Ole... er det ikke længe siden vi har set/hørt Ole??? Nok trykekspantionen der driller, eller hvad med trykket på Ole??? eller hvad med Trolden eller maybe we can use that in another awsnit - bob, bob, bob eller ?

I gamle dage var mennesker tæt på naturen. Mennesker, der var gode ved naturen, kunne også regne med hjælp fra troldene. Kom så , Domino effekten blandt faldne trolde er stigende, men heldigvis har vi da vores egen rare Trold, som kun engang imellem smutter en tur til produkthandleren, og det kunne nemt være i dag, bud med ???
BAXI Bonus 30 + akku. tank som sikkert er Østjyllands bedst isolerede (30 cm under bunden, mellem 40 og 80 cm på siden samt 70 cm på toppen isoleringsmaterialet er flamingogranulat)

Brugeravatar
mejeristen
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2675
Tilmeldt: 05 aug 2008 23:31
Mit fyr: BAXI Bonus 30 med 3400l akkutank
Areal: 196+25
Brændsel: Bøge brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8450
Dagligt forbrug: ??
Årligt forbrug: 26 rm sæson 11-12
Geografisk sted: Hammel 8450
Givet likes: 12 gange
Modtaget likes: 9 gange

Re: Fortsæt historien...

Indlæg af mejeristen » 20 jan 2009 19:04

Nej tak sagde Ulrik jeg gider ikke fyre med skr
BAXI Bonus 30 + akku. tank som sikkert er Østjyllands bedst isolerede (30 cm under bunden, mellem 40 og 80 cm på siden samt 70 cm på toppen isoleringsmaterialet er flamingogranulat)

Brugeravatar
MichaelK
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4674
Tilmeldt: 20 okt 2007 03:15
Mit fyr: BioWin 100 Eksklusiv
Areal: ca. 300kvm.
Brændsel: Træpiller 6 mm.
Fremviser gerne i postnummer: 8410
Årligt forbrug: ca 5,5 t.
Geografisk sted: Feldballe-Djursland
Givet likes: 334 gange
Modtaget likes: 333 gange

Re: Fortsæt historien...

Indlæg af MichaelK » 20 jan 2009 19:19

skrothandlerens skridsikre skriveborde. De giver så meget slagger. Lim og malingsrester ...

»Jo mere Jeg lære om mennesker, jo mere elsker Jeg min hund«

Citat: Mark Twain

Brugeravatar
mejeristen
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2675
Tilmeldt: 05 aug 2008 23:31
Mit fyr: BAXI Bonus 30 med 3400l akkutank
Areal: 196+25
Brændsel: Bøge brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8450
Dagligt forbrug: ??
Årligt forbrug: 26 rm sæson 11-12
Geografisk sted: Hammel 8450
Givet likes: 12 gange
Modtaget likes: 9 gange

Re: Fortsæt historien...

Indlæg af mejeristen » 20 jan 2009 19:30

det er sagen, så får man samtidigt tætnet skr..
BAXI Bonus 30 + akku. tank som sikkert er Østjyllands bedst isolerede (30 cm under bunden, mellem 40 og 80 cm på siden samt 70 cm på toppen isoleringsmaterialet er flamingogranulat)


Troldmand.
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1945
Tilmeldt: 01 dec 2007 20:27
Givet likes: 132 gange
Modtaget likes: 141 gange

Re: Fortsæt historien...

Indlæg af Troldmand. » 20 jan 2009 19:34

skrueakslen omkring røgrøret i den skævtbrændende OPOP bop bop Ole hop Ulrik fik ......

Brugeravatar
MichaelK
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4674
Tilmeldt: 20 okt 2007 03:15
Mit fyr: BioWin 100 Eksklusiv
Areal: ca. 300kvm.
Brændsel: Træpiller 6 mm.
Fremviser gerne i postnummer: 8410
Årligt forbrug: ca 5,5 t.
Geografisk sted: Feldballe-Djursland
Givet likes: 334 gange
Modtaget likes: 333 gange

Re: Fortsæt historien...

Indlæg af MichaelK » 20 jan 2009 19:35

skr... skr... ja, hvad pokker er det nu den hedder, den der tingest der sidder...

»Jo mere Jeg lære om mennesker, jo mere elsker Jeg min hund«

Citat: Mark Twain

Brugeravatar
Bop
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 okt 2008 19:08
Mit fyr: Woody kedel 24 kw chip 611
Areal: 296
Brændsel: Faurkilde træpiller
Årligt forbrug: kommer an på vejret
Geografisk sted: NV Sjælland

Re: Fortsæt historien...

Indlæg af Bop » 20 jan 2009 19:50

Skr skr Nå jo forkert Skovtrold hedder tingensten en omdøbt multi22 som er den enseste af sin art hvor selv røgrøret er blevet tunet
:shock: :shock: Sagde fejer men han fik et gammelt punkteret trillebørhjul med rusten fælg med hjem så var den klaret naboerne troede der var kommet en megavindmølle men det var bare blæseren i Skovtrolden soooooooooooom icon_cheesygrin.gif

Brugeravatar
MichaelK
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4674
Tilmeldt: 20 okt 2007 03:15
Mit fyr: BioWin 100 Eksklusiv
Areal: ca. 300kvm.
Brændsel: Træpiller 6 mm.
Fremviser gerne i postnummer: 8410
Årligt forbrug: ca 5,5 t.
Geografisk sted: Feldballe-Djursland
Givet likes: 334 gange
Modtaget likes: 333 gange

Re: Fortsæt historien...

Indlæg af MichaelK » 20 jan 2009 20:09

gik i selvsving. Men det er der råd for sagde...

»Jo mere Jeg lære om mennesker, jo mere elsker Jeg min hund«

Citat: Mark Twain

Brugeravatar
Bop
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 okt 2008 19:08
Mit fyr: Woody kedel 24 kw chip 611
Areal: 296
Brændsel: Faurkilde træpiller
Årligt forbrug: kommer an på vejret
Geografisk sted: NV Sjælland

Re: Fortsæt historien...

Indlæg af Bop » 20 jan 2009 20:13

En nabo lad os ringe til jernhandeleren den kan vel smeltes om til tundåser hvis ikke det tjekkiske jern er uden malm ellers må vi jo ......


Besvar