Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

alarm system til huset, gider ikke flere indbrud.

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Brugeravatar
Jobak
Stoker Pro Sponsor
Stoker Pro Sponsor
Indlæg: 873
Tilmeldt: 07 jan 2007 19:07
Mit fyr: Baxi 1.5/350 uden iltstyr
Areal: 180
Brændsel: Silva 8mm
Årligt forbrug: ca. 6t
Geografisk sted: Hjerm
Givet likes: 1 gang
Modtaget likes: 2 gange

Re: alarm system til huset, gider ikke flere indbrud.

Indlæg af Jobak » 24 sep 2008 19:46

pendec skrev: Ir-spot, altså alternativ belysning udenfor.. det lyder som en løsning..

og mærkerne, dem tror jeg google kan finde for mig :-) (ikke for at ødelægge salget)
så ideen med mærkerne er fin nok..
J.fr. mit tidligere indlæg her, med anskaffelsen af alarm fra Dansikring. "Udvidede" jeg overvågingen med et kamera. Et meget lysfølsomt sort hvidt kamera som næsten kan optage i mørke. Jeg har den tilsluttet en video som kan optage 8 timer (brugte den ikke alligevel. Og videobåndet kan sagtens holde i et ½ år,
uden at det går ud over kvaliteten. Jeg skal selvfølgelig spole tilbage når jeg kommer hjem og slukke den igen så er den klar til næste dag. Det tar ikke mange sekunder. Det værste er jo så bare at hvis de finder videoen er det jo ikke meget værd (men det gør de ikke :D ) Hvis jeg ikke havde haft videoen stående ubrugt havde jeg osse lavet en IPkamera løsning med motiondetection.

Med venlig hilsen
Jobak

Det brænder først, som er nærmest ved ilden.


Brugeravatar
andersholm
Stoker V
Stoker V
Indlæg: 170
Tilmeldt: 05 sep 2007 20:39
Mit fyr: Scotte Blackstar 16 kw semirens
Areal: 174 + 50 m2 garage
Brændsel: Rw pellets
Fremviser gerne i postnummer: 7330
Årligt forbrug: 5 tons

Re: alarm system til huset, gider ikke flere indbrud.

Indlæg af andersholm » 06 okt 2008 22:58

LCB skrev:Prisen er jeg rimelig ligeglad med .. ( alt har selvfølgelig en begrændsning ) men skal jeg putte 10.000 i den og jeg så er sikker på at den er bedre end 1 til 3000 så gør jeg gerne det.

Har kigget på HouseGuard.dk syntes den virker smart men kender ingen der har en.

Hej

Jeg har en Hauseguard alarm, og det virker fint. Har haft den i snart 3 år, og har kun skiftet batterier i en af sensorene (de andre kommer nok snart) Ingen fejlalarmer og der er dansk manual til opsætning.
Gsm modulet virker også fint. Den kan slås til og fra med en sms og der bliver skrevet til mig+ 4 venner hvis alarmen går! Har også købt røgalarmer i samme serie, så der også sendes sms hvis de bliver aktiveret.
I selve alarm modulet er der sirene indbygget, har dog suppleret med en et "hemmeligt sted" icon_cheesygrin.gif

Jeg købte den ved www.boligalarmer.dk der yder go service.

:great: herfra

LCB
Stoker VII
Stoker VII
Indlæg: 290
Tilmeldt: 08 jul 2007 19:48
Mit fyr: LSM FBR (FUMO) 12 kw årg. 2008
Areal: 205
Brændsel: lidt af hvert.
Dagligt forbrug: 5 til 70 kg.
Årligt forbrug: ?
Geografisk sted: Nordjylland
Givet likes: 13 gange
Modtaget likes: 23 gange

Re: alarm system til huset, gider ikke flere indbrud.

Indlæg af LCB » 07 okt 2008 22:29

Og jeg siger tak for alle de gode tilbage meldinger, jeg købte faktisk houseguard den 3-10 og er nu ved at sætte den op, har købt en del sensorer + røgalarm, så håber jeg bliver glad for det, da det løber op i rimelig mange penge med alt det jeg har tilkøbt.
Mvh

Lcb

Brugeravatar
Julehund
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 2192
Tilmeldt: 12 mar 2007 07:14
Mit fyr: ivt jordvarme m. 300m turboflex slange
Areal: 145
Brændsel: EL
Fremviser gerne i postnummer: 6990
Dagligt forbrug: 16 kWh I nov.
Geografisk sted: Staby
Kontakt:

Re: alarm system til huset, gider ikke flere indbrud.

Indlæg af Julehund » 08 okt 2008 05:57

Held og lykke med installationen af dyret!


Besvar