Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Chok, Chok, Chok.....Moms på Aliexspress....

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
pendec

Re: Chok, Chok, Chok.....Moms på Aliexspress....

Indlæg af pendec » 14 aug 2021 12:23

lamborg skrev:
13 aug 2021 23:25
Lad nu være med bare bevidstløs at pege fingere af postnord fordi de ud af gu ved hvor mange pakker laver nogen fejl . Hvis der er ti der råber højt nok så skriver aviserne at det er alle for de gider da ikke skrive om de 90 hvor tingene fungerede . Og hvis du har betalt 168 kr som du ikke skulle have betalt er jeg 100% på at du nok skal få dem igen.
Det er jo ikke europark :-)
Hvis IOSS nummer nu står på pakke label, og postnord ignorer de, så er det da dem man skal klandre for at rode og opkræve penge for noget som sælger dokumenterer er på plads på pakkens label. Så pas nu på med at beskytte dem som ikke kan.

Det burde ikke være nødvendigt at kontakte postnord, som opkræver fortoldning og gebyr, hvis de er påkrævet at slå op, at det er betalt ved sælger.


Brugeravatar
lamborg
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2672
Tilmeldt: 07 nov 2011 02:01
Mit fyr: woody 30kw. Opop 30 kw blackstar med V10
Areal: 587kvm + 80kvm Kld
Brændsel: forskellige typer
Fremviser gerne i postnummer: 7200
Dagligt forbrug: en hulen masse
Årligt forbrug: ca12-14 tons
Geografisk sted: Urup , Grindsted
Givet likes: 271 gange
Modtaget likes: 361 gange
Kontakt:

Re: Chok, Chok, Chok.....Moms på Aliexspress....

Indlæg af lamborg » 14 aug 2021 14:03

Aj pendec nu er du sgu langt ude ,du ved ikke en skid om de medarbejdere der sidder ved postnord ikke kan. Og at jeg vælger at tale pænt om nogen mennesker og ikke at gå med i et brægekor som er så ment så ment fordi man jo selv er TOTAL ufejlbar det er sgu min egen sag.
Jeg er sikker på at de scanner stregkoden som fortælle om en pakke skal have håndteringsgebyr eller der er betalt moms så der har sikkert været en fejl i det system som de dumme it folk har lavet . De er jo ikke for kloge . (og nej jeg har ikke noget mod it folk de gør også hvad de kan men det er jo ikke så rart når den bliver vent om vel )
Tag nu lige at klappe hesten . Du ved ikke om ledelsen ved postnord har vuderet at de kan klare opgaven 10 mand men i virkeligheden burde de være 50 . Så de mennesker du så dømmer til at de ikke kan er bare stakler som os andre der må høre på en masse ævl fra sure røvhuller selvom de har gjort det så godt de kunne .
Og de ved jo ikke de har lavet en fejl så hvorfor skulle de tjekke om du har betalt forkert på din pakke de har nok at lave og håber da på at folk ikke er for fine til lige at gøre opmærksom på det
MVH
Claus
Fyrmester på lamborghus
"hvor høj dine trone end er vil du altid sidde på din egen røv"
30Kw scotte. opop 30kw blackstar. 500l pilletank. Magna 25-100. V10
16kw jordvarme og 7kvm solfanger til sommerdrift med samlet 500L VVB

pendec

Re: Chok, Chok, Chok.....Moms på Aliexspress....

Indlæg af pendec » 14 aug 2021 17:57

lamborg skrev:
14 aug 2021 14:03
Aj pendec nu er du sgu langt ude ,du ved ikke en skid om de medarbejdere der sidder ved postnord ikke kan. Og at jeg vælger at tale pænt om nogen mennesker og ikke at gå med i et brægekor som er så ment så ment fordi man jo selv er TOTAL ufejlbar det er sgu min egen sag.
Jeg er sikker på at de scanner stregkoden som fortælle om en pakke skal have håndteringsgebyr eller der er betalt moms så der har sikkert været en fejl i det system som de dumme it folk har lavet . De er jo ikke for kloge . (og nej jeg har ikke noget mod it folk de gør også hvad de kan men det er jo ikke så rart når den bliver vent om vel )
Tag nu lige at klappe hesten . Du ved ikke om ledelsen ved postnord har vuderet at de kan klare opgaven 10 mand men i virkeligheden burde de være 50 . Så de mennesker du så dømmer til at de ikke kan er bare stakler som os andre der må høre på en masse ævl fra sure røvhuller selvom de har gjort det så godt de kunne .
Og de ved jo ikke de har lavet en fejl så hvorfor skulle de tjekke om du har betalt forkert på din pakke de har nok at lave og håber da på at folk ikke er for fine til lige at gøre opmærksom på det
Du skal vist bare se og komme ud og få vasket munden i sæbe, mere ubehøvlet og vrøvlet har jeg ikke hørt længe.


Tal pænt tak!

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Re: Chok, Chok, Chok.....Moms på Aliexspress....

Indlæg af Lintz » 14 aug 2021 18:11

Måske et par stykker her der lige skal tælle til 10 - :roll:

Lintz / Redaktør
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Brugeravatar
lamborg
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2672
Tilmeldt: 07 nov 2011 02:01
Mit fyr: woody 30kw. Opop 30 kw blackstar med V10
Areal: 587kvm + 80kvm Kld
Brændsel: forskellige typer
Fremviser gerne i postnummer: 7200
Dagligt forbrug: en hulen masse
Årligt forbrug: ca12-14 tons
Geografisk sted: Urup , Grindsted
Givet likes: 271 gange
Modtaget likes: 361 gange
Kontakt:

Re: Chok, Chok, Chok.....Moms på Aliexspress....

Indlæg af lamborg » 14 aug 2021 22:59

Rigtigt Linz men så skal Pendec nok lade være med at kaste sten hvis han regner med ikke at få svar på tiltale .

"Så pas nu på med at beskytte dem som ikke kan."
Så diskuter ordentligt eller vaske din mund med sæbe do !!
MVH
Claus
Fyrmester på lamborghus
"hvor høj dine trone end er vil du altid sidde på din egen røv"
30Kw scotte. opop 30kw blackstar. 500l pilletank. Magna 25-100. V10
16kw jordvarme og 7kvm solfanger til sommerdrift med samlet 500L VVB


pendec

Re: Chok, Chok, Chok.....Moms på Aliexspress....

Indlæg af pendec » 15 aug 2021 17:24

lamborg skrev:
14 aug 2021 22:59
Rigtigt Linz men så skal Pendec nok lade være med at kaste sten hvis han regner med ikke at få svar på tiltale .

"Så pas nu på med at beskytte dem som ikke kan."
Så diskuter ordentligt eller vaske din mund med sæbe do !!
Kaste sten?

Der er forskel på upersonlig udtalelser og person angreb, måske kender du ikke forskellen, så der stopper den.

Du svarer endelig, hvis du kan men forvent ikke jeg gider svare dig igen, for når du først begynder har du desværre bevist for os, du ikke kan stoppe.

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Re: Chok, Chok, Chok.....Moms på Aliexspress....

Indlæg af Lintz » 15 aug 2021 17:39

- Måske der lige var et par stykker der ikke helt opfattede den venlige henstilling i går fra min side. :wink:

Skal det virkelig være nødvendig lige at henvise til:

rules#mudderkastning

og med disse ord regner jeg hermed at denne sag er ude af verden. - Tak :)

Lintz / Redaktør
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Brugeravatar
lamborg
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2672
Tilmeldt: 07 nov 2011 02:01
Mit fyr: woody 30kw. Opop 30 kw blackstar med V10
Areal: 587kvm + 80kvm Kld
Brændsel: forskellige typer
Fremviser gerne i postnummer: 7200
Dagligt forbrug: en hulen masse
Årligt forbrug: ca12-14 tons
Geografisk sted: Urup , Grindsted
Givet likes: 271 gange
Modtaget likes: 361 gange
Kontakt:

Re: Chok, Chok, Chok.....Moms på Aliexspress....

Indlæg af lamborg » 16 aug 2021 09:41

Undskyld Linz . Jeg burde ikke være blevet så hidsig og jeg skal nok lægge bånd på mig selv men det er sgu da svært når den person der skriver ikke kan se at når han skriver i et direkte svar til mig " Så pas nu på med at beskytte dem som ikke kan." Så er det et personligt angreb på mig ja måske endda en trussel og ikke bare en upersonlig bemærkning men det kan han åbenbart ikke se .
MVH
Claus
Fyrmester på lamborghus
"hvor høj dine trone end er vil du altid sidde på din egen røv"
30Kw scotte. opop 30kw blackstar. 500l pilletank. Magna 25-100. V10
16kw jordvarme og 7kvm solfanger til sommerdrift med samlet 500L VVB


Besvar