Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Sommerferie i hytte.

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Sommerferie i hytte.

Indlæg af Lintz » 12 feb 2021 19:04

Kigger så småt på sommerferien.

Uge 31 er afsat til mc-ferie i Norge men kigger lidt på noget hytte-ferie i uge 29/30.

Tror vi skal have fynboerne på banen her da vi tænker lidt på at tage derned en tur.

Søger eventuelt en kro med hytter - Sidste år tog vi nogle overnatninger på Hodde kro hvor de havde disse lidt specielle hytter.
Hodde hytte.jpg
Gør ikke noget at de er lidt specielle i år også - Men det er ikke et krav.

Nogle bud på Fyn-land. :roll:

Vi er selvfølgelig også åbent for andet men det må godt være noget hvor man kan være "ude" på sit værelse. Altså med terrasse eller altan.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


Brugeravatar
lamborg
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2672
Tilmeldt: 07 nov 2011 02:01
Mit fyr: woody 30kw. Opop 30 kw blackstar med V10
Areal: 587kvm + 80kvm Kld
Brændsel: forskellige typer
Fremviser gerne i postnummer: 7200
Dagligt forbrug: en hulen masse
Årligt forbrug: ca12-14 tons
Geografisk sted: Urup , Grindsted
Givet likes: 271 gange
Modtaget likes: 361 gange
Kontakt:

Re: Sommerferie i hytte.

Indlæg af lamborg » 13 feb 2021 16:10

Hodde kro ligger lige i nærheden af mig og du gør garanteret den fejl som alle gør når de udtaler navnet nemlig at udtale de to dd . Det er en fejl som kan koste point her på egen . Det skal udtales på følgende måde .
Først Ho som udtales absolut uden nogen former for tryk nærmest som du er ved at kaste op og når du så kommer til dd så skal det udtales samtidig med at du lader tungen falde ud af munden som en hanhun der har fået færten af en tæve i løbetid og så runder du af med et e som udtales nærmest som et lille hvæs lidt på samme måde som du har mistet stemmen efter en weekend hvor du var til springsteen koncert . :-)
Men det er et dejligt sted bortset fra at det ligger hvor det ligger ..
Hvis du vil til fyn kan jeg anbefale bogense kystcamping som ligger lige bag lystbåde havnen med udsigt ud over vandet og nærmest inde i byen som er utroligt hyggelig . De har vist et par hytter men jeg har kun været forbi og kikke ikke overnattet der . Ellers vil jeg klart anbefalde at tage ned mod Svendborg- Thurø- Tåsinge eller langeland. Ved dog ikke om der er kroer dernede der har hytter . Men der er fine camping pladser med hytter alle vegne
MVH
Claus
Fyrmester på lamborghus
"hvor høj dine trone end er vil du altid sidde på din egen røv"
30Kw scotte. opop 30kw blackstar. 500l pilletank. Magna 25-100. V10
16kw jordvarme og 7kvm solfanger til sommerdrift med samlet 500L VVB

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Re: Sommerferie i hytte.

Indlæg af Lintz » 13 feb 2021 16:29

lamborg skrev:
13 feb 2021 16:10
Hodde kro ligger lige i nærheden af mig og du gør garanteret den fejl som alle gør når de udtaler navnet nemlig at udtale de to dd . Det er en fejl som kan koste point her på egen . Det skal udtales på følgende måde .
Først Ho som udtales absolut uden nogen former for tryk nærmest som du er ved at kaste op og når du så kommer til dd så skal det udtales samtidig med at du lader tungen falde ud af munden som en hanhun der har fået færten af en tæve i løbetid og så runder du af med et e som udtales nærmest som et lille hvæs lidt på samme måde som du har mistet stemmen efter en weekend hvor du var til springsteen koncert . :-)
Men det er et dejligt sted bortset fra at det ligger hvor det ligger ..
Hvis du vil til fyn kan jeg anbefale bogense kystcamping som ligger lige bag lystbåde havnen med udsigt ud over vandet og nærmest inde i byen som er utroligt hyggelig . De har vist et par hytter men jeg har kun været forbi og kikke ikke overnattet der . Ellers vil jeg klart anbefalde at tage ned mod Svendborg- Thurø- Tåsinge eller langeland. Ved dog ikke om der er kroer dernede der har hytter . Men der er fine camping pladser med hytter alle vegne
Tror vi satser på en kro med hytter i første omgang - Og som du skriver så kunne syd-enden af Fyn godt lokke.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


Besvar