Aktive brugere herinde

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Brugeravatar
lamborg
Stoker XVII
Stoker XVII
12
Indlæg: 2672
Tilmeldt: 07 nov 2011 02:01
Mit fyr: woody 30kw. Opop 30 kw blackstar med V10
Areal: 587kvm + 80kvm Kld
Brændsel: forskellige typer
Fremviser gerne i postnummer: 7200
Dagligt forbrug: en hulen masse
Årligt forbrug: ca12-14 tons
Geografisk sted: Urup , Grindsted
Har takket: 271 gange
Blevet takket: 361 gange
Kontakt:

Re: Aktive brugere herinde

Indlæg af lamborg »

Hej :Linjts . Du gør et godt stykke arbejde og Troldmand har total tabt sutten han bestiller sgu da ikke anden end at komme med nedladende bem til alle som ikke lige melder sig under hans hans staus som guru med tusindevis af følgere som ligger næsegrus for hans fødder. Og ja hans indlæg omkring vp havde mange indlæg men 99,9% af dem gik på at få ham til at forstå at hans måde at nedgøre alle andre der havde en anden mening end hans var forkert men det han har stadigvæk ikke fattet . Bare se på hans svar i denne tråd som handler om aktive brugere . Den skal drejes over til at han er det store offer som bliver moppet af den slemme linzt og at alle burde kunne se hvor klog han nu er og hvormange mennesker der er blevet frelst fra den visse død og hvorlang køen er til hans anlæg er . Selv motorvejen på fyn stopper til af biler som er på vej op til ham og hans anlæg . Måske skulle jeg bare have holdt min mund og lade troldetøsen dø i fred men for helvede hvor jeg jeg træt af den nedladenhed tøsen lægger for dagen. Og ja jeg kalder ham for en tøs for mand det er han sgu ikke
MVH
Claus
Fyrmester på lamborghus
"hvor høj dine trone end er vil du altid sidde på din egen røv"
30Kw scotte. opop 30kw blackstar. 500l pilletank. Magna 25-100. V10
16kw jordvarme og 7kvm solfanger til sommerdrift med samlet 500L VVB

Jens
Stoker XV
Stoker XV
17
Indlæg: 1078
Tilmeldt: 15 jan 2007 23:26
Mit fyr: MGM 15 Comfort + Passat Atmos m. akku.
Areal: 275
Brændsel: Træpiller + brænde i Atmos'en
Dagligt forbrug: ?
Årligt forbrug: 6 t + brænde
Geografisk sted: Sydvestjylland
Har takket: 75 gange
Blevet takket: 60 gange

Re: Aktive brugere herinde

Indlæg af Jens »

Kigger oftest også dagligt forbi, men der er ikke så ofte emner, hvor det er oplagt med indlæg.
Men finder nogle gange popkornene frem, når en tråd går i selvsving :-)
Mvh Jens

Hvis du ikke ændre kurs, - så risikere du at ende der, hvor du er på vej hen !
Brugeravatar
Pawgs
Stoker VI
Stoker VI
8
Indlæg: 221
Tilmeldt: 21 jan 2016 18:41
Mit fyr: Ksm multistoker 325-18
Areal: 195
Fremviser gerne i postnummer: 8940
Har takket: 44 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Aktive brugere herinde

Indlæg af Pawgs »

Jeg er også inde næsten hver dag og kigge men skriver ikke så tit.
Troldmand.
Stoker XVI
Stoker XVI
16
Indlæg: 1945
Tilmeldt: 01 dec 2007 20:27
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 141 gange

Re: Aktive brugere herinde

Indlæg af Troldmand. »

Nej. Jeg lader mig ikke tromle og gribe til nedladen bemærkninger, fordi nogen føler denne trang.

Mit budskab er, og har altid været. Der mangler i dag et uafhængigt forum, hvor Vper kan skrive / søge hjælp, uden at blive overfaldet af sælgere der vil sælge deres hyldevarer.
Følger man lidt med på facebook mf, vil man kunne se, at så snart nogen søger råd, vælter det frem med firmaer, der vil sælge "deres" hyldevare.

Jeg havde troet Sp var stedet, hvor vper kunne søges råd mm, som med pillefyr, men kan godt se nu, at det ikke er sagen, med den holdning der er her til vp.
Mange på facebook får vildledende elendig rådgivning. Dem ville jeg kunne have trukket over på sp. til en mere neutral dialog.

Som Thy er nørd indenfor Baxi. Har jeg samme interesse for vp.

Nå pyt. Min rolle som vp nørd, er vist opbrugt her på sp.
God weekend.
Hjemme teori
Stoker XVII
Stoker XVII
16
Indlæg: 2518
Tilmeldt: 28 feb 2008 23:46
Mit fyr: 16kW OPOP20 V.7 /Atmos 25GD+1800L Akku
Areal: 154m2
Brændsel: Brænde, sol , træpiller
Årligt forbrug: 5,5 t pill
Geografisk sted: 4295, Stenlille
Har takket: 29 gange
Blevet takket: 233 gange

Re: Aktive brugere herinde

Indlæg af Hjemme teori »

Troldmand. skrev: 30 aug 2019 21:49 Nej. Jeg lader mig ikke tromle og gribe til nedladen bemærkninger, fordi nogen føler denne trang.

Mit budskab er, og har altid været. Der mangler i dag et uafhængigt forum, hvor Vper kan skrive / søge hjælp, uden at blive overfaldet af sælgere der vil sælge deres hyldevarer.
Følger man lidt med på facebook mf, vil man kunne se, at så snart nogen søger råd, vælter det frem med firmaer, der vil sælge "deres" hyldevare.

Jeg havde troet Sp var stedet, hvor vper kunne søges råd mm, som med pillefyr, men kan godt se nu, at det ikke er sagen, med den holdning der er her til vp.
Mange på facebook får vildledende elendig rådgivning. Dem ville jeg kunne have trukket over på sp. til en mere neutral dialog.

Som Thy er nørd indenfor Baxi. Har jeg samme interesse for vp.

Nå pyt. Min rolle som vp nørd, er vist opbrugt her på sp.
God weekend.
Uden at være nedladende har du fået solgt den ide rigtig dårligt.

Uden at kigge på jeres mudderkastning blev jeg rigtig hurtig overbevist om at jeg ikke kunne bidrage med noget i din VP tråd (hverken gode spørgsmål eller kommentarer) fordi jeg ikke havde set lyset og derfor ikke kunne sige noget der ville taget godt i mod.
At andre så greb handsken, kunne jeg se gav noget mudderkastning.

Jeg opfattede det langt mere som en missionering for VP end som erfarings udveksling.

Og den kommer igen nu, med at brugerne her, har noget mod VP'er! men for mit eget vedkomne er det "lyset" jeg har problemer med og Ikke VP'er.
Mvh. Sophus

Brugeravatar
Bigfoot
Stoker XIX
Stoker XIX
13
Indlæg: 5100
Tilmeldt: 06 sep 2010 10:21
Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
Areal: 116
Brændsel: ren el
Fremviser gerne i postnummer: 6818
Geografisk sted: Årre/Varde
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 200 gange

Re: Aktive brugere herinde

Indlæg af Bigfoot »

Troldmand. skrev: 30 aug 2019 21:49 Nej. Jeg lader mig ikke tromle og gribe til nedladen bemærkninger, fordi nogen føler denne trang.

Mit budskab er, og har altid været. Der mangler i dag et uafhængigt forum, hvor Vper kan skrive / søge hjælp, uden at blive overfaldet af sælgere der vil sælge deres hyldevarer.
Følger man lidt med på facebook mf, vil man kunne se, at så snart nogen søger råd, vælter det frem med firmaer, der vil sælge "deres" hyldevare.

Jeg havde troet Sp var stedet, hvor vper kunne søges råd mm, som med pillefyr, men kan godt se nu, at det ikke er sagen, med den holdning der er her til vp.
Mange på facebook får vildledende elendig rådgivning. Dem ville jeg kunne have trukket over på sp. til en mere neutral dialog.

Som Thy er nørd indenfor Baxi. Har jeg samme interesse for vp.

Nå pyt. Min rolle som vp nørd, er vist opbrugt her på sp.
God weekend.
Jeg prøvede også at tale rigtig godt for at købe Ford, på et VW forum..... Mit medlemskab ophørte ret pludseligt.

Det kunne måske være grebet anderledes an i dette tilfælde.

Vi er enige om at Facebook ikke er andet end forhandlere der tromler ind over emnerne. De sider dør lige pludselig. Men stokerpro, i form af Ulrik, har jo valgt at holde dette i biobrændsel emnerne. Vi har jo heller ikke undersider med gasfyr eller jordvarme :roll:
Man kan godt spørge til det, men der slutter prædiken jo så.

Men det var da en mulighed til at oprette en side styret af dig - varmepumpepro.dk icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.
Hjemme teori
Stoker XVII
Stoker XVII
16
Indlæg: 2518
Tilmeldt: 28 feb 2008 23:46
Mit fyr: 16kW OPOP20 V.7 /Atmos 25GD+1800L Akku
Areal: 154m2
Brændsel: Brænde, sol , træpiller
Årligt forbrug: 5,5 t pill
Geografisk sted: 4295, Stenlille
Har takket: 29 gange
Blevet takket: 233 gange

Re: Aktive brugere herinde

Indlæg af Hjemme teori »

Og når det så er sagt troldmand, har jeg engang forsøgt at rette dig hvor du skrev noget der faktuelt var forkert. Det krævede et hav af indlæg uden at du ville indrømme at det var galt det du havde skrevet.
Hvilket bekræfter mig i at du hellere vil skrive end læse og det bliver for ensidigt til mig.
Mvh. Sophus
Brugeravatar
MichaelK
Stoker XVIII
Stoker XVIII
16
Indlæg: 4675
Tilmeldt: 20 okt 2007 03:15
Mit fyr: BioWin 100 Eksklusiv
Areal: ca. 300kvm.
Brændsel: Træpiller 6 mm.
Fremviser gerne i postnummer: 8410
Årligt forbrug: ca 5,5 t.
Geografisk sted: Feldballe-Djursland
Har takket: 334 gange
Blevet takket: 333 gange

Re: Aktive brugere herinde

Indlæg af MichaelK »

Jeg synes dog der bør sættes spørgsmålstegn ved, om varmepumper høre til under Bioenergi?

Når man, her på Stoker Pro (SP), har oprettet et varmepumpeundergruppe, så burde man, uden skulle
have kritik herfor, kunne skrive om sine erfaring med Varmepumper (VP) i denne gruppe.

Jeg vil også lige pointere, at jeg synes at alene det faktum at undergruppen eksistere her på SP, helt
modbeviser Troldmands påstand om at folkene bag SP ikke ønsker indlæg om VP'er.

Lige som med alle de andre undergrupper her på SP, så forsøger man jo at undergruppens indlæg også er
relevante på det undergruppen handler om. Selvfølgelig kan man ikke hele tiden undgå et vis sammenfald
mellem grupperne, da indholdet i diskussionerne har det med at stikke af i flere retninger.

Dette må vi acceptere, samtidig med at det også må være OK, at sideordnede diskussioner kan flyttes til
separate tråde, under de rigtige grupper. Så kan man smide et link til den nye tråd i den oprindelige tråd,
således at interesserede kan følge med i den videre debat der.

»Jo mere Jeg lære om mennesker, jo mere elsker Jeg min hund«

Citat: Mark Twain
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
12
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 796 gange

Re: Aktive brugere herinde

Indlæg af Lintz »

MichaelK skrev: 31 aug 2019 00:43 Jeg synes dog der bør sættes spørgsmålstegn ved, om varmepumper høre til under Bioenergi?

Nu læste jeg jo forleden at rigtige mange kraft/varmeværker fyrer med biomasse for at lave el samt varme - Såååå. Er varmepumpen - og elbilen så ikke drevet af bioenergi ? icon_cheesygrin.gif

Når man, her på Stoker Pro (SP), har oprettet et varmepumpeundergruppe, så burde man, uden skulle
have kritik herfor, kunne skrive om sine erfaring med Varmepumper (VP) i denne gruppe.

Selvfølgelig skal der kunne gives kritik - God som dårlig. Men hvis den ene part overhovedet ikke vil høre efter og gentagne gange svare i øst når der bliver spurgt i vest - Ja. så sker der det som vi efterhånden har set så tit.

Jeg vil også lige pointere, at jeg synes at alene det faktum at undergruppen eksistere her på SP, helt
modbeviser Troldmands påstand om at folkene bag SP ikke ønsker indlæg om VP'er.

Det er så også ufatteligt at der er en bruger herinde der ikke vil anderkende det men hårdnakket bliver ved med at påstå at Admin og samtlige Redaktører er imod dette emne.

Lige som med alle de andre undergrupper her på SP, så forsøger man jo at undergruppens indlæg også er
relevante på det undergruppen handler om. Selvfølgelig kan man ikke hele tiden undgå et vis sammenfald
mellem grupperne, da indholdet i diskussionerne har det med at stikke af i flere retninger.

Lidt ligesom her.... icon_cheesygrin.gif Men vi får da set at der er aktive bruger herinde. Hov. Den har vi så også lige fået skudt i skoene - At SP er fuldstændig død og at det egenhændigt er manden der i øjeblikket sidder og skriver dette som er skyld i det.

Dette må vi acceptere, samtidig med at det også må være OK, at sideordnede diskussioner kan flyttes til
separate tråde, under de rigtige grupper. Så kan man smide et link til den nye tråd i den oprindelige tråd,
således at interesserede kan følge med i den videre debat der.

Her må jeg sige - Michael at ideen såmænd er god nok men hvis vi begynder at plukke i en tråd vil den nærmest blive helt uoverskuelig da folk mange gange svarer i trådens ånd men samtidig i samme svar kører over i det/de andre spor.
Og sluttelig - HOLD DEN GODE TONE. :D :great:
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
12
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 796 gange

Re: Aktive brugere herinde

Indlæg af Lintz »

Bigfoot skrev: 30 aug 2019 23:58
Men det var da en mulighed til at oprette en side styret af dig - varmepumpepro.dk icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif
Det er da alletiders ide til Troldmand - Han har vel allerede flere tusinde potentielle medlemmer i sin lille sorte så det er bare at komme igang og jeg vil da ønske ham held og lykke med projektet. :great:
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Besvar