Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

De lækreste bukser jeg nogensinde har prøvet!

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Låst
Madsmikkelsen
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 1
Tilmeldt: 26 mar 2018 14:33

De lækreste bukser jeg nogensinde har prøvet!

Indlæg af Madsmikkelsen » 26 mar 2018 14:44

Hej alle sammen,

Jeg kunne ikke rigtig finde en tråd, omkring dette emne, så jeg tænkte jeg ville skrive et lille opslag,

Jeg vil egentlig bare gerne give lidt kredit til en mærke. Og så vil jeg gerne fortælle jer alle sammen om hvor gode bukserne er fra xxxx!

Jeg skal snart til en konfirmation, så jeg skulle bruge nogle nye bukser. Det skulle gerne være nogle pæne bukser og ikke bare hvad som helst. Jeg orkede ikke rigtig at skulle ned i byen og kigge i butikkerne, så jeg googlede lidt rundt og faldt over xxxxl. LINK FJERNET !!!

Hold nu op et udvalg og sikke da en kvalitet! Jeg havde slet ikke forventet at det ville være så lækre bukser, som dem jeg modtog. Jeg har bare ikke lyst til at tage dem af igen. Der er fri fragt, og så er prisen for et par bukser bare rigtig god derinde.

Jeg har, som du nok har luret, kun gode ting at sige om xxxxx, og derfor ville jeg dele det med alle jer. Håber i får en skøn dag og en endnu bedre påske icon_cheesygrin.gif

Links slettet - SPAM.

LINTZ / REDAKTØR


Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Re: De lækreste bukser jeg nogensinde har prøvet!

Indlæg af Lintz » 26 mar 2018 21:35

Jeg tror vi alle er glade for at brugeren "Madsmikkelsen" fandt sine Wrangler-bukser icon_cheesygrin.gif

Desværre er vi også klar over at dette indlæg er et klart regelbrud og udelukket SPAM - Derfor er brugeren smidt ud.

Lintz / Redaktør
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Låst