Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Så kom Stokerpro i vintertøjet.

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7984
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 795 gange

Så kom Stokerpro i vintertøjet.

Indlæg af Lintz » 01 dec 2017 16:51

Da det åbenbart nu er officielt jul på Stokerpro vil jeg da ønske alle en god jul.
Untitled.png
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


pendec

Re: Så kom Stokerpro i vintertøjet.

Indlæg af pendec » 01 dec 2017 18:06

Tak,

En rigtig god god jul til alle her på forum.

calle

Re: Så kom Stokerpro i vintertøjet.

Indlæg af calle » 01 dec 2017 18:42

Hej Lintzyboy.

Er Hondaen pyntet op til begivenheden - eller er den det året rundt icon_cheesygrin.gif

Venlig hilsen

Brugeravatar
Brandsen
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 3485
Tilmeldt: 21 okt 2009 23:02
Mit fyr: Baxi Multi Heat 2.5 + Scotte BS1016 Mini
Areal: 425 m2
Brændsel: Spildkorn - Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4300
Årligt forbrug: ca 10 tons
Geografisk sted: Holbæk
Givet likes: 1 gang
Modtaget likes: 136 gange

Re: Så kom Stokerpro i vintertøjet.

Indlæg af Brandsen » 01 dec 2017 19:29

Halløj i forum,

Jeg havede egentligt bare tænkt mig, helt ukompliceret at ønske alle her på Stoker pro en rigtig God Jul
og et Godt Nytår.

Men efter at have set Enhedslisten kræve både halalslagtet og kosher kød, og ikke mindst
diskussionerne i folkeskolerne om inklusion af alle racer, religioner, køn, og seksuel orientering,
fik jeg lige familiens advokat til at se på min hilsen med : 'God Jul og Godt Nytår'

Resultatet blev som følger :

Uden yderligere forpligtelser, implicit eller explicit, håber jeg alle Stoker Pro frænder vil acceptere mine bedste ønsker om en miljøbevidst, socialt ansvarlig, lav stress, ikke-vanedannende, kønsneutral, fejring af sommersolhvervsferien, som praktiseres inden for de mest almindelige traditioner af den religiøse overbevisning du selv har valgt, eller den sekulære praksis efter eget valg, med respekt for de religiøse / sekulære overbevisninger og / eller traditioner hos andre, eller deres valg om ikke at praktisere nogen religiøse eller sekulære juletraditioner overhovedet.

Jeg ønsker også Stoker Pro frænder et skattemæssigt vellykket, personligt tilfredsstillende og medicinsk ukompliceret start af det almindeligt anerkendte nye kalenderår, men ikke uden behørig respekt for kalendere, der anvendes af andre kulturer, og uden hensyntagen til race, trosbekendelse, farve, alder, fysisk evne, religiøs tro eller visuel seksuel præference.

Ved at acceptere denne hilsen accepterer du disse vilkår: Denne hilsen er underlagt eventuel yderligere afklaring eller tilbagetrækning. Den kan frit overdrages til andre Stoker Pro frænder, dog uden ændringer til min oprindelige jule- og nytårs-hilsen. Det indebærer intet løfte fra mig om, rent faktisk at gennemføre nogen af ønskerne for dig eller andre, og er ugyldigt, i de steder på planeten Jorden, hvor det er forbudt ved lov at tilbagekalde et ønske.

Dette jule- og nytårs-ønske forventes at træde kraft inden for den sædvanlige periode på et år, eller indtil udstedelse af en efterfølgende jule- eller nytårs-hilsen, alt efter hvad der måtte komme først. Garantien er begrænset til erstatning af disse to jule- og nytårs-ønsker, med eventuelt nye ønsker, hvis jeg altså skulle ønske, at udstede nye ønsker.

Dixi Baxi !
__________________________________________________________________
Med venlig hilsen, Brandsen
Baxi Multi Heat 2.5 med 600l tank, iltstyring, prom 1.08 ( Installeret Oktober 2005 )
Scotte BS Mini 10kw ( Installeret Juni 2013 )

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7984
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 795 gange

Re: Så kom Stokerpro i vintertøjet.

Indlæg af Lintz » 01 dec 2017 19:31

calle skrev:Hej Lintzyboy.

Er Hondaen pyntet op til begivenheden - eller er den det året rundt icon_cheesygrin.gif

Venlig hilsen
Tja. - Døm selv. :D
IMG_20170526_160830.jpg
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


calle

Re: Så kom Stokerpro i vintertøjet.

Indlæg af calle » 01 dec 2017 19:53

Lintz skrev:Tja. - Døm selv. :D

IMG_20170526_160830.jpg
Ja bortset fra den manglende stjerne på toppen, så spiller den vel på en eller anden måde OK. (På nordjysk betyder det, at den er nogenlunde rengjort)

Glædelig jul ;-)

Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 11089
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Givet likes: 119 gange
Modtaget likes: 141 gange

Re: Så kom Stokerpro i vintertøjet.

Indlæg af Ulrik » 02 dec 2017 12:48

Og for dem der allerede er juletrætte, kan det hele slåes fra i kontrolpanelet her: ucp.php?i=165
MvH Ulrik©


Besvar