55-65" smart TV

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
calle

Re: 55-65" smart TV

Indlæg af calle »

Hej Danni.

Det er en LG UF 950 V. Der findes en tråd her på forum om købsprocessen : "Buet eller fladt tv"

Venlig hilsen

bennylar
Stoker XI
Stoker XI
9
Indlæg: 587
Tilmeldt: 09 dec 2014 19:11
Mit fyr: scotte 16kw 2004, v4.99
Areal: opvarmer 240kvm.
Brændsel: piller
Årligt forbrug: ca 5 ton.
Geografisk sted: sønderjylland
Har takket: 104 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: 55-65" smart TV

Indlæg af bennylar »

Du kan jo altid prutte om prisen, selv i elgiganten.. ja selv hos bedemanden kan man prutte om prisen.. jeg er typen der ikke bare betaler prisen.. :wink:

men de gamle har lige købt et loewe tv og der kan man tale om billedkvalitet, de havde både LG, Sony, b&o og Samsung på prøve men de valgte loewe. .
ja ok det overskrider så dit budget en lille smule... :wink:
intet er umuligt for den der ikke skal lave det selv... spar på strømmen, kør en rigtig (4.2 td diesel) bil.. icon_cheesygrin.gif
dannidines

Re: 55-65" smart TV

Indlæg af dannidines »

Haha, ja Loewe var tidligere highend Tv... Men jeg har lige snakket med et teknikker og Loewe samt B&O bruger panelet fra LG 900serie i deres tv...
Brugeravatar
Dunas
Stoker XIV
Stoker XIV
14
Indlæg: 989
Tilmeldt: 15 apr 2010 18:17
Mit fyr: Version 7.0680 BS - 10 og 16 Kw brænder.
Areal: 153
Brændsel: 6 mm træpiller
Årligt forbrug: 4 tons
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 126 gange

Re: 55-65" smart TV

Indlæg af Dunas »

dannidines skrev:Hejsa folkens,

Jeg har været lidt uheldig (fik tabt/stødt det, og nu er skærmen "flimret) med det gamle Tv, og skal nu til, at se mig om efter et nyt.

Det gamle var et 50" Samsung Smart Tv, ikke nogen fancy hi-tech model, men HD, 100Hz, smart tv via kabel, LED osv.

Da jeg ikke er typen som vi have den dyreste model, men gerne vil have "lidt af det hele, til det halve i pris," så kigger jeg mig om efter et budget/mainstream Smart Tv med en anseelig størrelse skærm :)

Jeg har kig på mærkerne:

Sony
Phillips
LG
Samsung

Jeg har ikke krav til 4K, men det skal være HD, WiFi er lige meget, men smart Tv skal det være, 3D, arh hva, det'li'meget, skal være mellem 55-65" og må koste "Max" 8000kr

Markedet bugner med tilbud i denne tid har jeg opdaget, så tænker jeg søger lidt erfaring blandt mine venner på forum, hvilke mærker har I og har I et highend, eller budget model som jeg søger.
Så bør du nok afveje, at slå til NU. Bilka har tilbud på en LG 65" Ultra HD 65UH615V, og den har HD, 4K, indbygget wifi, smarttv webOS 3.0, HBO osv.... Koster 7999 kr, så den ligger inden for dit budget. Men du skal bestille den nu, inden tilbudet forsvinder. Hvad jeg kan se på Bilka´s hjemmeside, kan den først leveres fra d.23-11-2016. Og det er med gratis levering. Du vil helt sikker ikke fortryde og gå op til 65 tommer, jeg gik fra 50 til 60 tommer og det er jeg glad for. https://www.bilka.dk/elektronik/tv/alle ... 0000000000
bennylar
Stoker XI
Stoker XI
9
Indlæg: 587
Tilmeldt: 09 dec 2014 19:11
Mit fyr: scotte 16kw 2004, v4.99
Areal: opvarmer 240kvm.
Brændsel: piller
Årligt forbrug: ca 5 ton.
Geografisk sted: sønderjylland
Har takket: 104 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: 55-65" smart TV

Indlæg af bennylar »

dannidines skrev:Haha, ja Loewe var tidligere highend Tv... Men jeg har lige snakket med et teknikker og Loewe samt B&O bruger panelet fra LG 900serie i deres tv...
Det aner jeg så intet om.. :wink:
men prismæssigt lå lg og Loewe næsten lige, b&o lå noget højere...
intet er umuligt for den der ikke skal lave det selv... spar på strømmen, kør en rigtig (4.2 td diesel) bil.. icon_cheesygrin.gif

Brugeravatar
nasty
Stoker XII
Stoker XII
12
Indlæg: 709
Tilmeldt: 15 aug 2011 16:05
Mit fyr: Woody mini 10kw BS 1610
Areal: 133
Brændsel: 8 mm træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 9640
Dagligt forbrug: 18 kg
Årligt forbrug: 4,5 ton eller1800 m3
Geografisk sted: farsø egnen I Det Jyske land vester hornum
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 13 gange

Re: 55-65" smart TV

Indlæg af nasty »

Vi har et 47" philips smart tv brugerfladen er rimlig nem men til tider meget tung og langsom
Navnet er Allan
Nybagt woody mini 10 kw ejer med V7 styring og det er han glad for http://stokercloud.dk/dev/showmain.php?mac=allan1978
før den en Orange Fanta på fultid (problemer)
Før den naturgas
Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
14
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 47 gange

Re: 55-65" smart TV

Indlæg af Tom_AT »

Tvivler på LG har HBO app ;)
dannidines

Re: 55-65" smart TV

Indlæg af dannidines »

Syntes at kunne læse den har NETFLIX, VIAPLAY og jeg har Cmore samt HBO via YOUSEE app, så det kører hvis det bliver et LG :)
Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
14
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 47 gange

Re: 55-65" smart TV

Indlæg af Tom_AT »

:oops: Ja okay. Via anden udbyder kan man selvfølgelig godt. Men Samsung er ene om at have tilbyde hbo app til smart TV.

Jeg bruger bare chromecast.
triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
12
Indlæg: 5481
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Har takket: 405 gange
Blevet takket: 423 gange

Re: 55-65" smart TV

Indlæg af triumph »

Alt det Phillips udstyr jeg har ejet, er gået i stykker inden for en kort årrække. Alt det Sony udstyr jeg har ejet, har holdt nærmest evigt. Dog syntes jeg at Sony er lidt dyrre, og måske knapt så smart som Samsung /LG
Min kollega har lige købt et LG, han er super tilfreds med billedet, men der er noget med at streaming funktionen har et andet format, så der ikke kan streames DR (Jeg tror nok det var sådan det var)

Besvar