Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Assorterede Vitser

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7984
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 795 gange

Assorterede Vitser

Indlæg af Lintz » 01 feb 2014 17:03

hår.jpg
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

Assoterede Vitser

Indlæg af Tom_AT » 01 feb 2014 17:49

Ulrik skrev: Nu er det rettet i første indlæg :)
Men det står stadig forkert i +300 svar icon_cheesygrin.gif
Det er kun Lørdag Ulrik :P

Brugeravatar
Oldgaard
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 aug 2007 12:29
Mit fyr: Scotte 16kw Blackstar 1016 V7 :)
Areal: 250
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 4173
Dagligt forbrug: hmm aner der ikke
Årligt forbrug: nu må vi se ;)
Geografisk sted: Sorø
Givet likes: 34 gange
Modtaget likes: 27 gange
Kontakt:

Assorterede Vitser

Indlæg af Oldgaard » 07 feb 2014 20:16

stillingsopslag.jpg
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig

Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm

Brugeravatar
Oldgaard
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 aug 2007 12:29
Mit fyr: Scotte 16kw Blackstar 1016 V7 :)
Areal: 250
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 4173
Dagligt forbrug: hmm aner der ikke
Årligt forbrug: nu må vi se ;)
Geografisk sted: Sorø
Givet likes: 34 gange
Modtaget likes: 27 gange
Kontakt:

Assorterede Vitser

Indlæg af Oldgaard » 07 feb 2014 22:52

tyvstjålet fra fb ;)


Jeg må hellere fortælle historien... Jeg var i Føtex, man skal jo ha’ noget at spise ikk’?

Stod der i køen – bag ved en børnefamilie og et ældre ægtepar. Der var pres på – alle kasser var åbne!

Pigen ved kassen havde helt tydeligt stress – Ungerne larmede, den ældre dame foran mig var sur… Jojo... De stakkels kasseassistenter, skal sq lægge ører til meget!

Jeg lægger mine varer på båndet – Bip – bip – bip – bip… Og sådan fortsatte det... ”Hold da kæft” tænkte jeg... ”De stakkels mennesker må få stress, når de hører en lastbil bakke!”

Imens det hele bipper, og den stakkels kassedame febrilsk flytter varer fra den ene side til den anden, siger jeg: ”Jeg ska’ lige ha’ en pakke Pall Mall”, efterfølgende kan jeg da godt huske, at der lige var en unaturlig lang pause mellem bippene, men i situationen, hvor jeg stod og var ved at lægge varer i poser til 3 kroner stykket, tænkte jeg ikke over det…

Pigen i kassen hørte åbenbart ikke hvad jeg sagde, for hun troede øjensynligt, at jeg bad om en pakke af de dersens gummianordninger, der i mine unge dage primært brugtes til at begrænse befolkningstilvæksten, men i vore dage også har andre formål.

Jeg så ingen ting – var i gang med at pakke føromtalte plasticposer!

”For resten” siger jeg – stik mig lige en pakke mere!

Hun kigger forundret på mig…

”Jeg prøver at holde op” forsvarer jeg mig, ”men det er sq ikke let”!

Hun kigger igen forundret på mig.

”Du har måske selv haft et misbrug, så du ved hvad jeg taler om?” spørger jeg, imens jeg står med hovedet nede i en af plasticposerne.

Hun svarer spidst et eller andet om, at det vil hun helst ikke dele med mig.

Årrhhh… Stakkels pige tænker jeg, hun ved præcist hvad jeg taler om.

„Ja nogle gange, så er jeg sq oppe over to pakker om dagen, jeg kan slet ikke lade være. – Det er ved at blive en belastning for min familie og mine kolleger” siger jeg…

Hun kigger nu direkte nervøst på mig.
”Det er snart sagt ligegyldigt hvor jeg er henne, så må jeg bare gøre det!” siger jeg og fortsætter: ”Ja selv mine børn går det jo udover” siger jeg, lidt for at få hendes stressede tanker adspredt en smule.

”Nå – alt den snak” siger jeg, stadigt med hovedet begravet i mine poser, ”Jeg ved jo ikke hvornår jeg ser dit smilende ansigt igen, så jeg må hellere få en ekstra pakke”

Nu ser jeg på hende, at hun febrilsk sidder og roder efter mikrofonen og jeg hører i det samme, helt synkront med hendes munds bevægelser: ”Butikschefen til kasse 8, tak!”

”Nå ja” tænker jeg, man skal vel ha’ pause indimellem, så jeg tænker, at jeg kan da vise min gode side, så jeg siger:

”Vi kan da, hvis du skal ha’ pause nu, gå ud og nyde én sammen?”

Så var det hun skreg!
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig

Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm

Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 11089
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Givet likes: 119 gange
Modtaget likes: 141 gange

Assorterede Vitser

Indlæg af Ulrik » 30 jul 2014 20:21

PAS PÅ hvad I siger drenge...!

Min kone og jeg tog på Dyrskue, og det første vi stoppede ved, var de store flotte Avlstyre.

Vi gik til den første bås, og der sad et skilt hvor der stod:
"DENNE TYR UDFØRTE 50 BEDÆKNINGER SIDSTE ÅR"

Min kone prikkede mig munteret i siden, smilede og sagde,
"HAN GJORDE DET 50 GANGE SIDSTE ÅR".

Vi gik til den næste bås, som havde et skilt hvor der stod:

"DENNE TYR UDFØRTE 150 BEDÆKNINGER SIDSTE ÅR".

Min kone gav mig et ordenligt puf og sagde, "WOW, det er mere end to gange om ugen!
Du kunne lære en del af ham".

Vi gik til den tredje bås, og den havde et skilt hvor der stod, med MEGET STORE BOGSTAVER:

"DENNE TYR UDFØRTE 365 BEDÆKNINGER SIDSTE ÅR".

Min kone blev så ophidset, at hendes albue næsten brækkede mine ribben, og sagde,
"det er en gang om dagen! Du kunne VIRKELIG lære noget af denne her".

Jeg så på hende, og sagde:
"Gå over og spørg ham, om det var med den samme ko".

MIN TILSTAND PÅ HOSPITALET ER BLEVET ÆNDRET FRA KRITISK TIL STABIL, OG JEG SKAL EVENTUELT PÅ ET LÆNGERE REKREATIONS OPHOLD!!!
MvH Ulrik©


nemocharley

Assorterede Vitser

Indlæg af nemocharley » 30 jul 2014 21:43

8.gif

Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 11089
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Givet likes: 119 gange
Modtaget likes: 141 gange

Assorterede Vitser

Indlæg af Ulrik » 02 aug 2014 04:28

Genial ny motionsform icon_cheesygrin.gif
MvH Ulrik©

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7984
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 795 gange

Assorterede Vitser

Indlæg af Lintz » 02 aug 2014 07:18

Ulrik skrev:Genial ny motionsform icon_cheesygrin.gif
Sådan éen har min kone haft i mange år......
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Brugeravatar
John Skov Jensen
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 5003
Tilmeldt: 02 maj 2009 20:40
Mit fyr: Atmos DC40GD
Areal: sammenlagt 350 m2
Brændsel: Bøg
Fremviser gerne i postnummer: 8370
Geografisk sted: Ødum, 8370 Hadsten
Modtaget likes: 440 gange

Assorterede Vitser

Indlæg af John Skov Jensen » 02 aug 2014 08:12

DIARY OF A SNOW SHOVELER IN WISCONSIN

December 8: 6:00 PM. It started to snow. The first snow of the season and the wife and I took our cocktails and sat for hours by the window watching the huge soft flakes drift down from heaven. It looked like a Grandma Moses Print. So romantic we felt like newlyweds again. I love snow!

December 9: We woke to a beautiful blanket of crystal white snow covering every inch of the landscape. What a fantastic sight! Can there be a more lovely place in the Whole World? Moving here was the best idea I've ever had. Shovelled for the first time in years and felt like a boy again. I did both our driveway and the sidewalks. This afternoon the snow plow came along and covered up the sidewalks and closed in the driveway, so I got to shovel again. What a perfect life.

December 12: The sun has melted all our lovely snow. Such a disappointment .My neighbour tells me not to worry, we'll definitely have a white Christmas. No snow on Christmas would be awful! Bob says we'll have so much snow by the end of winter, that I'll never want to see snow again. I don't think that's possible. Bob is such a nice man. I'm glad he's our neighbour.

December 14: Snow, lovely snow! 8" last night. The temperature dropped to -20. The cold makes everything sparkle so. The wind took my breath away, but I warmed up by shovelling the driveway and sidewalks. This is the life! The snowplow came back this afternoon and buried everything again. I didn't realize I would have to do quite this much shovelling, but I'll certainly get back in shape this way. I wish I wouldn't huff and puff so.

December 15: 20 inches forecast. Sold my van and bought a 4x4 Blazer. Bought snow tires for the wife's car and 2 extra shovels. Stocked the freezer. The wife wants a wood stove in case the electricity goes out. I think that's silly. We aren't in Alaska, after all.

December 16: Ice storm this morning. Fell on my ass on the ice in the driveway putting down salt. Hurt like hell. The wife laughed for an hour, which I think was very cruel.

December 17: Still way below freezing. Roads are too icy to go anywhere. Electricity was off for 5 hours. I had to pile the blankets on to stay warm. Nothing to do but stare at the wife and try not to irritate her. Guess I should've bought a wood stove, but won't admit it to her. Damn I hate it when she's right. I can't believe I'm freezing to death in my own living room.

December 20: Electricity's back on, but had another 14" of the damn stuff last night. More shovelling. Took all day. Damn snowplow came by twice. Tried to find a neighbour kid to shovel, but they said they're too busy playing hockey. I think they're lying. Called the only hardware store around to see about buying a snow blower and they're out. Might have another shipment in March. I think they're lying. Bob says I have to shovel or the city will have it done and bill me. I think he's lying.

December 22: Bob was right about a white Christmas because 13 more inches of the white shit fell today, and it's so cold it probably won't melt till August. Took me 45 minutes to get all dressed up to go out to shovel and then I had to piss. By the time I got undressed, pissed and dressed again. I was too tired to shovel. Tried to hire Bob who has a plow on his truck for the rest of the winter; but he says he's too busy. I think the asshole is lying.

December 23: Only 2" of snow today. And it warmed up to 0. The wife wanted me to decorate the front of the house this morning. What is she...nuts??? Why didn't she tell me to do that a month ago? She says she did but I think she's damn well lying.

December 24: 6". Snow packed so hard by snowplow, l broke the shovel. Thought I was having a heart attack. If I ever catch the son of a bitch who drives that snowplow, I'll drag him through the snow by his balls. I know he hides around the corner and waits for me to finish shovelling and then he comes down the street at a 100 miles an hour and throws snow all over where I've just been! Tonight the wife wanted me to sing Christmas carols with her and open our presents, but I was busy watching for the damn snowplow.

December 25: Merry Christmas. 20 more inches of the !=3D@x@!x!x1 slop tonight. Snowed in. The idea of shovelling makes my blood boil. I hate the snow! Then the snowplow driver came by asking for a donation and I hit him over the head with my shovel. The wife says I have a bad attitude. I think she's an idiot. If I have to watch "It's a Wonderful Life" one more time, I'm going to kill her.

December 26: Still snowed in. Why the hell did I ever move here? It was all HER idea. She's really getting on my nerves.

December 27: Temperature dropped to -50 and the pipes froze.

December 28: Warmed up to above -30. Still snowed in. THE BITCH is driving me crazy!!!

December 29: 10 more inches. Bob says I have to shovel the roof or it could cave-in. That's the silliest thing I ever heard. How dumb does he think I am?

December 30: Roof caved in. The snowplow driver is suing me for a million dollars for the bump on his head. The wife went home to her mother . 9" predicted.

December 31: Set fire to what's left of the house. No more shovelling.

January 8: I feel so good. I just love those little white pills they keep giving me.
Why am I tied to the bed?

nemocharley

Assorterede Vitser

Indlæg af nemocharley » 02 aug 2014 08:28

Man føler med manden :)


Besvar