Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Assorterede Vitser

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
Brugeravatar
Falck
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 892
Tilmeldt: 31 dec 2006 19:49
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 230 i 1 plan
Brændsel: Træpiller, solfanger + solceller
Årligt forbrug: 6000 kg
Geografisk sted: Ødsted
Modtaget likes: 1 gang
Kontakt:

Assorterede Vitser

Indlæg af Falck » 18 feb 2008 11:18

En pige kom ind i en dyrehandel, hun ville købe en frø. Ved frøen stod et skilt: "Kan slikke fisse"
Pigen tog frøen med hjem og stillede den på spisebordet og spredte benene, men ingenting skete.

Hun ringede til dyrehandlen og brokkede sig. Han ville straks komme. Da han kom ind i rummet råbte han til frøen: "Nu er det sidste gang jeg viser dig hvordan man gør!"
Jan Falck
Scottedoktor.dk
VVS Eksperten, Hedensted


Brugeravatar
MichaelK
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4672
Tilmeldt: 20 okt 2007 03:15
Mit fyr: BioWin 100 Eksklusiv
Areal: ca. 300kvm.
Brændsel: Træpiller 6 mm.
Fremviser gerne i postnummer: 8410
Årligt forbrug: ca 5,5 t.
Geografisk sted: Feldballe-Djursland
Givet likes: 333 gange
Modtaget likes: 333 gange

Re: Assoterede Vitser

Indlæg af MichaelK » 18 feb 2008 19:09

8.gif

»Jo mere Jeg lære om mennesker, jo mere elsker Jeg min hund«

Citat: Mark Twain

Brugeravatar
Falck
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 892
Tilmeldt: 31 dec 2006 19:49
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 230 i 1 plan
Brændsel: Træpiller, solfanger + solceller
Årligt forbrug: 6000 kg
Geografisk sted: Ødsted
Modtaget likes: 1 gang
Kontakt:

Re: Assoterede Vitser

Indlæg af Falck » 19 feb 2008 07:18

En mor kommer ind på sin datters værelse og finder et brev påhovedpuden. Med bange anelser og rystende hænder åbner hun og læser det:

Kære mor,

Du må ikke blive ked af det, når du læser dette brev.
Jeg er rejst ud i verden med min nye kæreste. Han er SÅ SEJ med alle de piercinger og tatoveringer han har.
Men jeg har flere gode nyheder. Jeg er gravid, og jeg er sikker på at vi bliver lykkelige i den store campingvogn som Brian har stående hos rockerklubben i de svenske skove.

Han vil have mange flere børn med mig, og det er jo også min drøm!
Jeg har lært, at hash ikke er farlig, og vi skal dyrke det til os selv og vores venner, som giver os al det kokain og ecstasy vi vil have.
I mellemtiden beder vi for at de finder en kur for AIDS, så Brian kan få det bedre, han fortjener det.

Vær ikke nervøs for mig, jeg er femten år nu og en stor pige. Jeg skal nok komme på besøg en dag og vise dig dine børnebørn!

Din hengivne datter,

Anita

PS: Mor, det var bare for sjov. Jeg er hos naboen. Jeg ville bare vise dig at der findes værre ting her i livet end min karakterbog, som ligger i skrivebordsskuffen. Knus!
Jan Falck
Scottedoktor.dk
VVS Eksperten, Hedensted

Brugeravatar
Falck
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 892
Tilmeldt: 31 dec 2006 19:49
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 230 i 1 plan
Brændsel: Træpiller, solfanger + solceller
Årligt forbrug: 6000 kg
Geografisk sted: Ødsted
Modtaget likes: 1 gang
Kontakt:

Re: Assoterede Vitser

Indlæg af Falck » 20 feb 2008 10:09

En sælger der var på forretningsrejse, var ved at checke ind på sit hotel, da han så en meget smuk ung dame, sende
ham "blikket".

Han stilte sine kufferter fra sig og slendrede over til den unge dame der sad i hotellets lounge.

De to faldt hurtigt i snak og snart indlogerede de sig som
Hr. og Fru Hansen. Da der var gået tre dage skulle sælgeren hjem igen og de to checkede derfor ud.

Da sælgerne fik regningen lød den på 26.000.
- "26.000? Jeg har jo kun været her 3 dage?"
- "Ja, men deres kone har været her en måned."
Jan Falck
Scottedoktor.dk
VVS Eksperten, Hedensted

Brugeravatar
Falck
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 892
Tilmeldt: 31 dec 2006 19:49
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 230 i 1 plan
Brændsel: Træpiller, solfanger + solceller
Årligt forbrug: 6000 kg
Geografisk sted: Ødsted
Modtaget likes: 1 gang
Kontakt:

Re: Assoterede Vitser

Indlæg af Falck » 20 feb 2008 13:26

En blind mand sætter sig ind i en togkupé. Overfor ham sidder der en rigtig smaskelækker model, og hun ved jo at folk plejer at kigge efter hende. Men den blinde mand sidder tilsyneladende blot og stirrer ud i den blå luft. Det kan fotomodellen ikke forstå, så hun viser lidt af sine bryster. Men den blinde mand sidder stadig blot og stirrer efter ingenting. Så viser hun lidt inderlår, manden reagerer på samme måde. Til sidt tager hun trusserne af spreder benene og smækker hans hovede lige imellem dem. Hvortil han svarer -- Esbjerg, det er her jeg skal af!!!!
Jan Falck
Scottedoktor.dk
VVS Eksperten, Hedensted


Brugeravatar
Falck
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 892
Tilmeldt: 31 dec 2006 19:49
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 230 i 1 plan
Brændsel: Træpiller, solfanger + solceller
Årligt forbrug: 6000 kg
Geografisk sted: Ødsted
Modtaget likes: 1 gang
Kontakt:

Skide kommunalt

Indlæg af Falck » 21 feb 2008 15:52

Havde helt glemt dagens historie:

En offentlig og en privat virksomhed aftalte at dyste i kaproning i en otter.
Begge mandskaber trænede længe, og da dagen kom, var begge hold "fit for fight".
Alligevel vandt den private virksomhed med en hel kilometer.
Moralen røg helt i bund hos den offentlige virksomhed, og den øverste ledelse besluttede at næste år skulle man vinde.
Der blev nu nedsat en projektgruppe til at undersøge problemet.
Gruppen fandt efter mange undersøgelser ud af at de private, helt uhørt, havde otte mand til at ro og en til at styre, mens det offentlige havde en mand til at ro og otte til at styre.
I denne tilspidsede krisesituation viste ledelsen betydelig handlekraft.
De fik straks fat i et konsulentfirma, som skulle undersøge det offentliges struktur, og eksperterne kom efter mange måneders arbejde til den konklusion, at der var for mange til at styre og for få til at ro.
På baggrund af konsulentrapporten blev der straks foretaget ændringer i holdopstillingen. Man havde nu fire styrmænd, tre overstyrmænd, en styreleder og en roer.
Af motivationshensyn indførte man desuden et pointsystem for roeren : "Vi vil udvide hans ansvarsområde og give ham større indflydelse".
Året efter vandt de private med to kilometers forspring.
Den offentlige virksomhed fyrede straks roeren på grund af det dårlige resultat, men udbetalte dog en bonus til ledelsen i erkendelse af det store arbejde der blev udført.
Der blev udfærdiget en ny analyse fra konsulentfirmaet, som konkluderede at man havde valgt den rigtige taktik, og at motivationen også var i orden.
Dermed måtte det være materialet der skulle rettes på.
Således er den offentlige virksomhed i dag er ved at udvikle en ny bådtype....
Jan Falck
Scottedoktor.dk
VVS Eksperten, Hedensted

Brugeravatar
Brian B
Stoker XV
Stoker XV
Indlæg: 1051
Tilmeldt: 23 dec 2006 09:12
Mit fyr: Alcon 3A Pellx P21
Areal: 150
Brændsel: RW
Årligt forbrug: 8 ton
Geografisk sted: Aabybro

Re: Assoterede Vitser

Indlæg af Brian B » 21 feb 2008 18:17

hehe ja det er hele problemet..
Mvh Brian
26 stk himin HG-250S og kostal piko 7.0
Nu med renseblæs på pellx

Brugeravatar
Falck
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 892
Tilmeldt: 31 dec 2006 19:49
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 230 i 1 plan
Brændsel: Træpiller, solfanger + solceller
Årligt forbrug: 6000 kg
Geografisk sted: Ødsted
Modtaget likes: 1 gang
Kontakt:

Grisefarm

Indlæg af Falck » 22 feb 2008 07:30

En bondemand fra Thyegnen vil gerne starte en griseavl op.
Han køber derfor en so af en kammerat og ringer derefter til dyrlægen for at høre, hvad det koster at få grisen "holdt til".
1.000 kroner pr. gang" svarer dyrlægen.
Bondemanden er af den nærige type, så han siger til dyrlægen, at han lige må tænke lidt over det.
Efter lidt tid får han den geniale ide, at han selv kan prøve at kravle på grisen. Han har læst i Thy Dagblad, at nogle amerikanske læger har transplanteret grisehjerter ind i mennesker, så man må da også kunne "selvsvangre" en so...
Hos jyder er der som bekendt ikke langt fra tanke til handling, så han smider straks soen ind bag i Fiat 127′eren og kører ud i skoven med den. Her bestiger han dyret efter alle kunstens regler.
Da han kommer hjem på husmandsstedet, ringer han så til dyrlægen for at høre, hvordan han kan se om eksperimentet er lykkedes.
"Tjoh, efter nogen tid vil soen begynde at lægge sig på ryggen og klø sig på maven," svarer dyrlægen.
Bondemanden venter et par dage. Men intet sket. Grisen går ude i aflukket og hygger sig som om intet var hændt. Bonden bliver enig med sig selv om, at der er ikke andet for, end at køre endnu en tur med grisen.
Bonden smider grissebassen op i Fiat’en igen. Ud i skoven og på den igen. Der går igen et par dage, hvor intet sket.
Nå, nu skal det altså være," tænker bondemanden!
Grisen bliver smidt op bag i Fiat’en og endnu engang går turen ud i skoven. Denne gang får grisen den helt store tur.
Bondemanden bruger alle kneb og stillinger, han kan komme på.
Efter at have bakset med grisen i fire timer, slæber han den udmattet ind i Fiat’en og kører hjem. Herefter smider han sig træt på divaen og falder straks i søvn.
Næste dag bliver han ublidt vækket af husbestyrerinden: "Svend Bent! ..... Svend Bent!! .... du må komme med det samme, den er helt gal med soen!"
Svend Bent er straks lysvågen og spørger med begejstring i stemmen: "Jamen Jøsses da, ligger den på ryggen og klør sig på maven?"
"Næææ....." svarer husbestyrerinden, "den sidder sgu ude i Fiat’en og dytter!"

BEMÆRK: Svend Bent, et et opdigtet navn, og vi har hørt at pga. disse pinligheder skulle personen, efterfølgende være emigreret til fyn. Hvad Svend Bent laver idag er undertegnede ukendt.
Jan Falck
Scottedoktor.dk
VVS Eksperten, Hedensted

Troldmand.
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1945
Tilmeldt: 01 dec 2007 20:27
Givet likes: 132 gange
Modtaget likes: 141 gange

Re: Assoterede Vitser

Indlæg af Troldmand. » 22 feb 2008 08:15

det ringede på døren og husets frue der lige netop havde været i bad

stod derfor uden en trevl på kroppen og kikkede ud af dør spionen

der opdagede hun at det var postbudet

i det samme kikkede postbudet ind af brev sprækken og sagde

hej lille krøltop er din mor hjemme ?

Brugeravatar
Falck
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 892
Tilmeldt: 31 dec 2006 19:49
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 230 i 1 plan
Brændsel: Træpiller, solfanger + solceller
Årligt forbrug: 6000 kg
Geografisk sted: Ødsted
Modtaget likes: 1 gang
Kontakt:

Re: Assoterede Vitser

Indlæg af Falck » 22 feb 2008 09:51

To mænd mødes i en bar og den ene siger:
- Ved du hvad, jeg ved ikke hvad jeg skal stille op med min kone. Hvis jeg en sjælden gang kommer lidt sent hjem, så lister jeg lige så stille ind ad døren, får skoene forsigtigt af, tisser langs kanten i toilettet og prøver at snige mig i seng. Men straks vågner min kone, hun tænder lyset og giver mig en kæmpeskideballe.

- Ved du hvad, siger den anden. Du bærer dig helt forkert ad. Når jeg kommer sent hjem, så smider jeg skoene med et brag, tisser midt ned i kummen, tænder lyset i soveværelset og siger: "Så skal der bolles!"

Jeg kan godt love dig. hun sover som en sten.
Jan Falck
Scottedoktor.dk
VVS Eksperten, Hedensted


Besvar